شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رشد هفت برابری گازرسانی به روستاهای چگنی در دولت فعلی

 Image result for ‫قدرت اله ترابی نژادفرماندار چگنی‬‎

فرماندار دوره چگنی گفت: گازرسانی به این شهرستان‌ نسبت به سایر شهرستان‌های استان عقب‌تر است. قدرت اله ترابی نژاد در گفتگو با بلوطستان با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای چگنی در دولت کنونی رشد ۷برابری داشته است ، افزود:  در دولت تدبیر و امید روستاهای برخوردار از نعمت گاز شهرستان دوره چگنی از هفت روستا به ۴۸ روستا رسیده است.

فرماندار چگنی بیان کرد: کلنگ‌زنی گازرسانی به ۳۷ روستای بخش شاهیوند شهرستان دوره چگنی در دست اجرا است که ما از شرکت گاز انتظار تسریع در گازرسانی به روستاهای محروم از گاز این شهرستان را داریم.

وی افزود:  ۱۸ میلیارد تومان برآورد اولیه اعتبار این پروژه است و دو هزار و ۹۰۰ نفر خانوار را تحت پوشش قرار می دهد و زمان پیش بینی شده برای احداث آن یکسال است.

ترابی نژاد گفت : در ابتدای دولت تدبیر و امید، هفت روستا در شهرستان چگنی از نعمت گاز بهره مند بودند که با پیگیری های انجام شده استاندار و مدیر کل گاز استان استان، از لحاظ گاز رسانی، لرستان از متوسط کشوری بالا زده و در شهرستان چگنی نیز گازرسانی رشد ۷۰۰ درصدی داشته است و هم اکنون ۴۸ روستا در این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.فرماندار چگنی تصریح کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به ۳۷ روستای تشکن و بخش شاهیوند، به متوسط استانی می رسیم

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان