شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » معرفی برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان لرستان در شهرستان پلدختر

جشنواره ادبیات داستانی بسیج لرستان با معرفی نفرات برگزیده در پلدختر به کار خود پایان داد.

محمدحسن شفیعی دبیر این جشنواره با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان بیش از صد اثراز داستان نویسان استان در دو رده سنی جوان و بزرگسال به دبیرخانه جشنواره واصل شد. به بلوطستان گفت: پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران ۶ اثر انتخاب و آثار برتر این جشنواره به مرحله کشوری که مهر ماه سالجاری برگزار می‌شود، راه یافتند.
به گزارش بلوطستان در پایان این مراسم که با حضور فریبرز حاتمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان برگزار شد جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج لرستان در گروههای سنی جوان و بزرگسال برگزیدگان خود را شناخت. در رده سنی جوان و زیر ۳۰ سال وحید سلیمانی، الهام قاسمی و سمیرا بهراد و در رده سنی بزرگسالان وبالای ۳۰ سال علی شاه علی، مریم میرزایی و رقیه شاهیوند تقدیر شدند.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم و به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب “بی سیم چی” نوشته غلامرضا محمودی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر رونمایی شد. این کتاب، شامل مجموعه داستان های دفاع مقدس و روایت های دوران جنگ تحمیلی و داستان های برگزیده جشنواره ادبیات داستانی بسیج سال های گذشته بوده و در ۸۰ صفحه و تیراژ ۲۰۰۰جلد به رشته تحریر در آمده است. فریبرز حاتمی در این مراسم با ذکر این نکته که آثار برگزیده در آینده نزدیک در کتابی به چاپ خواهد رسید گفت دبیرخانه این جشنواره برای همیشه در شهرستان پلدختر دایمی خواهد شد

  1. مهدی

    آفرین بر چهره ماندگار شهرستان پلدختر استاد محمدحسن شفیعی

  2. محمدعلي ساكي

    از اینکه بناست این جشنواره بطور دائمی در گذرگاه تاریخ
    دیار بلوط وبابونه برگزار بشود بسیار خوشحالم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان