شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » من نماینده عالی دولت هستم و وامدار هیچ فرد و گروهی نیستم

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b0%db%b8_%db%b0%db%b9%db%b2%db%b4%db%b2%db%b0

امام جمعه پلدختر با تاکید بر خدمت گذاری صادقانه به مردم گفت: ماهیت حکومت با انقلاب اسلامی تغییر کرد و این انقلاب چون بر اساس ایده های دینی حرکت کرد موفق شد.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در جلسه شورای اداری پلدختر با محوریت برنامه های دهه فجر  افزود: ایمان به خدا،اتحاد و همبستگی ملت ،هدف مشترک دال برتغییر حکومت پهلوی و استقرارحکومت اسلامی ،استقامت و پایداری از جممله دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: امام خمینی “ره” در وصیت نامه خود انگیزه الهی و مقصد الهی و وحدت را رمز بقای انقلاب اسلامی می داند و این رمز همان رمزی است که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و باید بدانیم حفظ انقلاب اسلامی  با اهمیت تر از انقلاب اسلامی است.وی افزود: هر آنقدر که مصمم تر باشیم در بقای انقلاب اسلامی موفق تر خواهیم بود.امام جمعه پلدختر تصریح کرد: اگر مسئولی نسبت به وظیفه اش کوتاهی کند از او سوال می شود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b0%db%b8_%db%b0%db%b9%db%b2%db%b0%db%b2%db%b4

سرپرست فرمانداری پلدختر نیز در این جلسه گفت:   من نماینده عالی دولت هستم و وامدار هیچ فرد و گروهی نیستم . نعمت اله دستیاری افزود: من خود را نماینده عالی دولت می دانم و وامدار کسی نبوده و نیستم و در مسیری فعالیتم سعی ام این است که برنامه های دولت را اجرا کنم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های استان به همت استاندار لرستان فعال شده و در شهرستان نیز آهنگ فعالیت شتاب گرفته است. وی با بیان اینکه ۴۵پروژه در حوزه اقتصادی مقاومتی شهرستان پلدختر تعریف شده است ،افزود: از مجموع این پروژه ها ۸۵درصد فعال و ۱۵درصد نیز غیر فعال هستند.

دستیاری گفت:بعنوان مثال از این ۱۵درصد پروژه های غیرفعال می توان به کارخانه سیمان و آب روستایی یکی از روستاهای شهرستان اشاره کرد که به علت رایزنی با سرمایه گذار خارجی برای فعالیت سیمان و همچنین مشکل جانمایی برای حفر چاه باوجود تخصیص اعتبار این پروژه ها غیر فعال هستند.

سرپرست فرمانداری پلدختر اظهار داشت : انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش های دینی بوده و دهه فجر نیز خاستگاه این ارزش ها بوده است.وی ادامه داد: آرامش امروز ما مرهون خون شهداست و اگر شهدا نبودند امروز ما اینگونه راحت بر صندلی های مدیریتی تکیه نمی زدیم .

وی گفت:مسئولین باید دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید را در ابعاد گوناگون در دهه فجر برای مردم تشریح کنند. دستیاری افزود: مابه عنوان مدیران نظام باید به مردم امید بدهیم و دهه فجر فرصتی برای این امر است .

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b0%db%b8_%db%b0%db%b9%db%b1%db%b7%db%b3%db%b2

در حاشیه جلسه :

-سرپرست فرمانداری پلدختر در بخش دوم سخنان خود در شورای اداری خواستار وحدت وهمدلی وانسجام شد و گفت: پست بانک تعهد داده پروژه های کشاورزی را با سرمایه در گردش بانکی فعال کند،این ها کارهای بزرگی است ،من انتظار دارم در نمازجمعه ها مساولی بیان نشود که تنش زا باشد.

-امام جمعه پلدختر در پاسخ به اظهارات سرپرست فرمانداری پلدختر گفت: وظیفه ذاتی امام جمعه هدایت گری جامعه است و هیچ امام جمعه ای بحث تنش زایی بیان نمی کند.وی افزود: طبیعی است امام جمعه با توجه به رسالتی که دارد مسائلی را بیان می کند که مطرح کردنشان ایرادی ندارد و نقد است و تنش زا تلقی نمی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان