شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » من همیشه خادم مردم بوده و هستم

به گزارش بلوطستان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان: صبح امروز، مراسم تودیع عبدالرضا مهاجری نژاد مدیر کل سابق میراث فرهنگی لرستان و معارفه محمدرضا امانی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش بلوطستان، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان در این جلسه با حکم دکتر سلطانی فر معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و به ریاست آقای سید محسن دلبری مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استانهای سازمان میراث فرهنگی و با حضور آقایان مهندس اصلانی معاون محترم امور عمرانی و مهندس کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان،سرهنگ دولتشاه فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان و جمعی از معاونین و مسئولین اداره کل، آقای محمدرضا امانی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان معرفی شد.

ابتدا آقای مهندس اصلانی  در این جلسه گفت: آقای مهندس بازوند استاندار لرستان شخصاً قصد داشت در این مراسم شرکت کند اما متاسفانه بنا به دلایل کاری و عدم حضور وی در استان ، نتوانستند در جلسه حضور یابند اما من به جهت تقدیر و تشکر در این جلسه حاضر شده ام. وی گفت: در ۷ ماهی که در خدمت مردم شریف و فهیم استان لرستان هستم، از نزدیک شاهد تلاشهای آقای مهاجری نژاد بوده ام به ویژه در برگزاری ستاد اجرایی خدمات سفر استان الحق که ایشان با مشارکت و همدلی با همکاران محترم و سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر کاری منحصر بفرد انجام دادند لذا من در اینجا از کلیه اعضای ستاد تقدیر و تشکر می نمایم.

سپس آقای مهندس کورانی فر با اشاره به اینکه همه مدیران بایستی دور از مباحث حاشیه ای و تنگ نظری و در مسیر توسعه استان گام بردارند افزود: در شرایط فعلی نگاه استان لرستان حرکت از وضع فعلی بسوی وضع مطلوب است و باید این مسیر با به عنوان یک مسیر اصلی انتخاب کنیم.

وی گفت: خوشبختانه با حضور مهندس بازوند در استان، بسیاری از ظرفیتهای استان لرستان که سالیان زیادی بلا استفاده مانده بود، هم اکنون در دولت تدبیر و امید احیاء شده اند.

وی از زحمات آقای مهاجری نژاد تقدیر و تشکر گفت: انصافاً ایشان تعصب ویژه ای نسبت به میراث مادی و معنوی استان دارند و با توجه به شناخت عمیقی که از میراث فرهنگی دارند، کارهای خوب و ماندگاری در جای جای استان انجام داده‌اند. آقای مهاجری نژاد در ادامه گفت: من با تمام وجود و از صمیم قلب این انتصاب را به آقای امانی تبریک می گویم و امیدوارم هرچه زودتر حکم قطعی مدیر کل برای ایشان صادر شود. وی گفت: من دست استاندار محترم را می بوسم چرا که من شاهد بوده ام ایشان همیشه حامی رشد و توسعه در استان هستند،

مدیر کل سابق میراث فرهنگی لرستان افزود: من همیشه خادم مردم بوده و هستم، همیشه از ۸ صبح تا دو و نیم شب با تمام وجود تلفن مردم را جواب دادم و هیچ ادعایی ندارم .من دست تک تک مردم لرستان را می بوسم، وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم من در استان این است که توقع مردم بالاتر رفته و می دانند باید از مسئولین بخواهند تا مشکلات حل شود.

وی افزود: مشکلی که با نماینده پیش آمده بود اگر هم اتفاق نمی افتاد، با توجه به نوع شیوه کار کردن، برای من مشکل بود چراکه من دو ماه اول استعفا نوشتم اما پذیرفته نشد. همچنین کسی که اتهام می زند اگر با دلیل و مدرک نباشد خیانت کرده، لذا من با تمام وجود منتظر رای دادگاه و شکوائیه نماینده هستم چون چیزی برای از دست دادن ندارم.

سید محسن دلبری مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استانهای سازمان گفت:استان لرستان آنچنان زیباست که دوست دارم بعنوان یک گردشگر به لرستان سفر کنم. وی افزود: برای تکریم مدیر کل میراث فرهنگی لرستان و معارفه سرپرست جدید، خودم پیش قدم شدم تا حضوراً از آقای مهاجری نژاد تشکر کنم.آقای دلبری افزود: با توجه به وضعیت استان لرستان در بحث اشتغال و سرمایه گذاری و صحبتهای مهندس بازوند با اینجانب و مسئولین سازمان، نیاز است دست در دست هم بدهیم و خالصانه کار کنیم. مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استانهای سازمان گفت: ما فکر میکنیم انتخاب آقای امانی که از نیروهای داخل سازمان و هم و بومی استان هم هست، یک اتفاق مبارکی است .

وی گفت: آقای امانی ایثار مضاعف کردند که خالصانه و خاشعانه برای بار دوم سرپرستی اداره کل را قبول کردند چرا که ما وقتی فعالیتها و سوابق ایشان را مطالعه کردیم دوست داشتیم ایشان مجدد سرپرستی این اداره کل را قبول کنند، لذا این بار به ایشان اختیارات بیشتری دادیم و ما هم از وی حمایت می کنیم. دلبری خطاب به سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک نه فقط پیشانی لرستان، بلکه پیشانی و نگین کشور عزیزمان است، همچنین تکمیل بازارچه صنایع دستی استان باید به انجام برسد. لذا ضمن دادن اختیار، از شما گزارش عملکرد می خواهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان