شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مهار آتش سوزی در خطوط لوله پلی اتیلن کمتر از چهار ساعت

photo_2008-06-21_05-40-44

هوشنگ بازونداستاندار لرستان  با اشاره به انفجار گاز در خطوط لوله منطقه پران‌پرویز پلدختر بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۰: ۱۶ امروز اتفاق افتاده در حال حاضر بصورت ۱۰۰ درصد مهار شده است.
به گزارش بلوطستان به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان وی ادامه داد: این خطوط خوراک پتروشیمی را از جنوب غرب منتقل می‌کند که در اثر شکستن لوله این حادثه اتفاق افتاده است.بازوند با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است ، اظهار کرد: در اولین اقدام بلافاصله پس از این حادثه با مدیر عامل شرکت تماس گرفته و شیر انتقال گاز بصورت کامل مسدود شد.
استاندار لرستان اضافه کرد: با روی دادن این حادثه به سرعت مدیریت بحران استان و شهرستان به منطقه اعزام و تمامی امکانات نیز بکار گرفته شد و با پیگیری، یک فروند بالگرد نیز به محل اعزام گردید.

photo_2008-06-21_05-41-06
بازوند با تقدیر از تمامی عواملی که این آتش‌سوزی را مهار کردند، بیان کرد: مقداری گاز در لوله‌ها باقی ماند که ما منتظر ماندیم بسوزد زیرا نشت آن برای اهالی منطقه خطرناک بود.
وی تعداد دقیق مصدومان این حادثه را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد نیز بصورت سطحی دچار سوختگی شده بودند که خوشبختانه کار مداوا و درمان آنها نیز به سرعت انجام شد.
بازوند با تاکید بر اینکه میزان دقیق خسارات این حادثه آتش‌سوزی مشخص نیست و نیاز به زمان دارد، یادآور شد: علت این حادثه در دست بررسی است و هرگونه اظهار نظر توسط برخی افراد تنها گمانه‌زنی بوده و صحیح نیست.مدیر ارشد لرستان افزود: باید این نکته را بگویم که این اتفاق به هیچ وجه عمدی نبوده و در حال حاضر نیز تمامی عوامل در منطقه حضور داشته و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان