شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نارضایتی ریس دادگستری پلدختر از عملکرد سایت های خبری

۸۱۵۱۶۱۳۹-۶۲۹۲۴۱۵

جلسه شورای اداری با محوریت هماهنگی برنامه های دهه فجر و همچنین جلسه کمیته پیشگیری و رسیدگی جرایم انتخاباتی شهرستان پلدختر شد. به گزارش بلوطستان در این جلسه امام جمعه پلدختر گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است. حجت الالام محمد سوری افزود:برای تبیین دستاوردهای انقلاب باید قیاسی آماری با قبل از انقلاب داشته باشیم.
وی افزود: موروثی بودن و سلطنتی بودن رژیم پهلوی ،نقش نداشتن مردم در تحولات سیاسی و اجتماعی ،وابستگی شدید اقتصادی و وارد کردن نیازهای اولیه از خارج،بی اختیار بودن عامه مردم ،مصرف گرایی شدید در عرصه اقتصادی ،تمایل آنها به مهاجرت روستائیان به شهرها و حاشیه نشینی ترویج فرهنگ های غربی و ایجاد سبک زندگی غربی به جای سبک ایرانی اسلامی از جمله خحصوصیات رژیم پهلوی بوده است.
امام جمعه پلدختر با تاکید بر همدلی و پرهیز از موازی کاری در برپایی برنامه های دهه فجر گفت:این دهه بهترین فرصت برای دستاوردهای انقلاب اسلامی از قبیل اقتدار نظامی و امنیتی ،ابرقدرت بودن نظام جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران در مناسبات منطقه ای و جهانی است. وی افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردم سالار است که معادلات جهانی را با محور قرار دادن شعار نه شرقی و نه غربی و اصولی چون استقلال،عدالت،آزادی و پیشرفت بر هم زده است.
وی نظام اسلامی را نظامی ولایی و کاملا موفق در سطح بین المللی عنوان کرد و اظهار داشت:از نظر علمی آنقدر پیشرفت کرده ایم که در علوم مختلف حرف برای گفتن داریم و دشمنان برای کنترل این پیشرفت ها از راه تحریم وارد شده اند.

با حضور حماسی در انتخابات اصلح را انتخاب کنید

وی به انتخابات اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت:انتخابات از مصادیق کار خوب است و مردم باید با حضور حماسی اصلح را به مجلس بفرستند.امام جمعه پلدختر اضافه کرد: باید کسانی انتخاب شوند که به فرموده امام خمینی و رهبر انقلاب منحرف نباشند و وظیفه را به خوبی انجام دهند.

تخریب امری ناپسنداست

وی افزود: یکی از راههای تشخیص اصلح این است که شخص کاندیدا دیگران را تخریب نکندزیرا تخریب امری ناپسنداست.حجت الاسلام محمد سوری گفت: افراد باید هنر خود را بیان کنند و از تخریب پرهیز کنند . وی تصریح کرد: اینگونه افراد حتی اگر از فیلتر شورای نگهبان هم گذشتند آنها را انتخاب نکنیم.

هر کس شورای نگهبان را تخریب کند خائن است

وی گفت: مردم باید به حرف های کاندیداها توجه کنند و نامزدها هم باید شعارهایی ندهند که از اختیار یک نماینده مجلس خارج است.سوری افزود: هر کس شورای نگهبان را تخریب کند خائن به نظام و انقلاب است چون این شورای هیچ غرض سیاسی ندارد و لذا کسی که شرایط اولیه را ندارد به جای خرده گرفتن به شورای نگهبان باید برود خودش را اصلاح کند.
با متخلفین برخورد می شود
فرماندار پلدختر هم در این جلسه با تاکید بر اصل بیطرفی در انتخابات گفت:هر جا مشاهده کنیم مدیری له یا علیه کسی ورود پیدا کرده برخورد خواهیم کرد. نورالدین درمنان افزود:حفظ بیطرفی و آرامش باید سرلوحه کار مدیران دستگاههای اداری قرار گیرد زیر این افراد در انتخابات مجری هستند و مجری هم باید داوری بیطرف باشد.

۲۰۱۶۰۱۲۵_۱۲۱۵۰۲

انتقاد فرماندار از انعکاس اخبار بی پایه برخی سایت ها در سفر وزیر بهداشت

وی تصریح کرد: مجموعه اداری در اجرای برنامه های دهه فجر باید هماهنگ باشند و پای کار بیایند.وی به سفر وزیر بهداشت به پلدختر هم گریزی زد و گفت:ایشان از وزرای پرکار و کم ادعای دولت تدبیر و امید هستند که طرح تحول سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای این دولت در زمان وزارت این وزیر کوشا و پرتلاش انجام گرفته است.
در منان اظهار داشت:این سفر دستاوردهای خوبی داشت که در آینده این دستاوردها قابل لمس خواهند بود. وی ادامه داد: مسائل و مشکلات از قبیل کمبود متخصص،بحث مشکلات بیماران دیالیزی و ..به ایشان منعکس شده و مشکلات بهداشتی و درمانی پلدختر منعکس شده و سفر وزیر بهداشت به پلدختر بخاطر بازدید میدانی و دیدار با بیماران و جویا شدن وضعیت از زبان آنها بود.
وی گفت:متاسفانه بعضی جاها هجمه هایی شد و برخی سایت ها مطالبی نوشتند که واقعی نبود.فرماندار پلدختر با انتقاد از انتشار این مطالب افزود: جلسه ای پشت درهای بسته در کار نبوده و این جور مطالب و نوشته ها برای شهرستان پلدختر اثرمثبتی ندارد.
فرماندرا پلدختر افزود: اگر می گوییم به نظام التزام داریم یعنی باید به قانون التزام داشته باشیم . وی گفت: ۹۵درصد از مدیران مسئل را رعایت کرده اند و یکی دو مورد هم مشکلاتی صورت گرفته که موضوع را به مدیران استانی منعکس و آنها نیز احضار و برخورد کردند.
وی خاطر نشان کرد: بیاییم از خدمات نظام بگوییم ،بعضی از دوستان اصلا در نشست نبود ند و جهت دهی غیر واقعی به سفر دادند و گفتند این سفر در راستای شخص خاصی و با اهداف خاصی بوده که واقعی نبوده و در شان این وزیر پر تلاش و کم ادعا نیز نبود.
وی با تاکید بر احترام به ارباب رجوع توسط مدیران گفت: ادبیات محترمانه با مردم باید در فعالیت های اداری جریان داشته باشد.فرماندار پلدختر افزود:دستاوردهای انقلاب اسلامی از قبیل اقتدار نظامی و ثبات امنیتی و موفقیت های فرزندان انقلاب در جبهه دیپلماسی که عزت و افتخار ملت ایران است باید به خوبی تشریح شوند و دهه فجر بهترین فرصت برای این کار است.
درمنان گفت: اراده ملت در بهمن ۵۷اراده ای غالب بود و آمریکا و ایادی استکبار همه گزینه ای روی میز داشتند اما هیچ غلطی نکردند و الان هم از هر کوششی بریا متوقف کردن اقتدار ملت ایران دریغ نکردند و لی طرفی نبستند.
رئیس دادگستری پلدختر هم با تاکید بر برخورد با تخلفات انتخاباتی گفت: افراد تایید صلاحیت شده و نامزدهای نهایی تا پایان رای گیری مصونیت قضایی دارند اما زیر چتر دستگاههای اطلاعاتی ،امنیتی ،قضایی و انتظامی خواهند بود و فعالیت های آنها رصد می شود.

نارضایتی ریس دادگستری پلدختر از عملکرد سایت های خبری

بیژن سوری افزود:از کار خیلی از سایت های خبری شهرستان پلدختر ناراضی هستیم و نباید آخرت خود را برای خیر دنیایی فردی تباه کنیم.وی با بیان اینکه نیاز است رسانه ها در زمینه انتخاباتی پرشور و با نشاط همراهی داشته باشند،گفت:ما با کاندیداهای تایید و رد صلاحیت شده در چند روز آینده جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین و امام جمعه پلدختر خواهیم گرفت و مطالب را متذکر خواهیم شد.
سوری اظهار داشت: تخلفات احتمالی را روزانه ارسال کرده ایم و این گزارشات به هیات نظارت و شورای نگهبان منعکس خواهد شد.رئیس دادگستری پلدختر گفت: شاید بگویند دستگاه قضایی طرفدار فلان کاندیدا است اما نگاهی به عملکرد دوره گذشته دستگاه قضایی و عملکرد فعلی ثابت می شود دستگاه قضایی دستگاهی بیطرف است.

تخلفات به ما منعکس شده است

وی افزود: تخلفاتی از برخی مدیران و کارمندان نیز به ما منعکس شده اما باید این افراد بدانند که هنوزتبلیغات انتخابات آزاد نشده و تبلیغات ممنوع است . سوری گفت:آقای کارمندی که می روی و برای یک نامزد انتخابات کف می زنی باید بدانید که تبلیغات شما غیر قانونی است.
وی ادامه داد: باید به نظام اسلامی و ولایت فقیه تاسی کنیم و اگر می گوییم پیرو ولایت و نظام هستیم باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند از بداخلاقی و تخریب و توهین و این کارها پرهیز شود باید از این دست اقدامات پرهیز شود.

قانون با کسی شوخی ندارد

سوری گفت: قانون با کسی شوخی ندارد ،انتخابات مال همه است و معیار ما قانون اسن و مر قانون ملاک است .دادستان عمومی و انقلاب پلدختر نیز گفت: مدیران آحا مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند و از رفتارهای شائبه دار جلوگیری شود.حسین بهاروند افزود:عملکرد مدیران ممکن است در چنین فضای حساسی فضا را ملتهب و تنش ایجاد کند و لذا نباید به شائبه ها دامن زده شود.وی بر عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد.

  1. شهروند

    هرچندفرماندار محترم درانتخابات بیطرف است و نباید نپذیردکه برخی از سفر زیر بهداشت استفاده سیاسی میکنندجالب است که اینگونه افراد نگذاشتند درپلدختر دیدار مردمی باشد.چه بهتر بود که سفر ایشان پربارتر باشدتا مخفیانه.البته من دقت نکردم سایتها چی گفته اند؛فقط اینقدر میدانم که وزرا ومسئولین دقت کنند از آنان استفاده شخصی وسیاسی تشکر.

  2. احمدی/بالاگریوه

    باسلام و احترام به فرماندارمحترم و رئیس محترم دادگستری شهرستان پلدختر
    ازآنجا که سایت بالاگریوه بعنوان یکی از پایگاههای خبری – تحلیلی شهرستان با مشی ارزشی و درچارچوب قانون و رعایت خط قرمزها نقش بی بدیلی در انعکاس رویدادها،اخبارو خواسته ها ومطالبات مردم شهرستان و همچنین بیان خدمات مسئولین داشته است . اما رئیس محترم دادگستری و فرماندار محترم شهرستان درجلسه شورای اداری صبح دوشنبه مورخه ۵ بهمن ۹۴ درانتقاد به انتشار مطالب خلاف واقع درارتباط با سفر وزیرمحترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شهرستان توسط یک پایگاه خبری ، با بکاربردن واژه « خیلی از سایت های خبری شهرستان» ویا « برخی سایت های شهرستان» ، رسالت و فعالیت قانونی و شبانه روزی پایگاههای خبری شهرستان را زیرسوال برده اند ، و این درصورتی است که شایسته تر آن بود که اگر به عملکرد یک مدیرمسئول و یا یک پایگاه خبری انتقادی وارد است برای جلوگیری از ایجاد شائبه زیرسوال رفتن عملکرد همه اصحاب رسانه شهرستان نام سایت ویا خبرنگار مورد نظر ذکر می شد.زیرا بنا به گفته مولا امیرالمومنین (ع) درعهدنامه اش به مالک اشتر می فرماید:ای مالک نباید که نیکوکار و بدکار در نزد تو برابر باشند، زیرا این کار سبب می شود که‌نیکوکاران را به نیکوکاری رغبتی نماند، ولی بدکاران را به بدکاری رغبت‌ بیفزاید.

    • مالگه

      احمدی/بالاگریوه مگه خودشون سایت ندارن پس چرا میان اینجا مطلب میزارن؟؟اگه کسی میدونه برای چی به من بگه بدونم

      • سرویس خبر

        با سلام
        بیان دیدگاهها و مطالب توسط هر شهروندی با رعایت مختصات اخلاقی و پرهیز از توهین و تخریب حق هر شهروندی است و بلوطستان رد این زمینه افتخار دارد پذیرای بسیاری از فرهیختگان و عزیزانی است که ما را مفتخر به همراهی کرده اند و در این خصوص نیز برادر ارجمند جناب آقای احمدی صاحب خانه هستند گرچه برخی افراد هستند که چندان به اخلاق پایبند نیستند و اتفاقا هم سایت دارند و هم وبلاگ و پایگاه خبری اما تفاوت این است که آقای احمدی همواره در بیان نظرات خود جانب اخلاق را رعایت می کنند و شفاف نام خود را بیان یم کنند اما خیلی از این دوستان که نظراتی مخرب بیان می دارند و اسامی مستعار می گذارند گاها از پشت پرده نشینان سایت ها و وبلاگ ها و پایگاههای بی شناسنامه و قارچی هستند که در ایام انتخابات زاد و ولد می کنند در هر صورت شما در این زمینه نظرات کاملا بی اساس و فاقد توجیه بوده و محلی از اعراب ندارد

      • رحمتی

        راز ترس از احمدی چی می تواند باشد اطلاع و تسلط بر همه نکته ها یا مواضع اصولی و پایبندی به ازرش ها

  3. رحمتی

    سایت های خبری خود کنترل هستند عملکرد نامزدهای انتخاباتی و مدیران اداری رصد شود

  4. ناشناس

    مدیرانی و کارکنان و دست اندرکاران اداری که در تجمعات نامزدها حضور دارند اگر برخوردی با انها صورت نگیرد به بقیه هم تسری پیدا می کند بعضی از این سایت ها شده اند پایگاه خبری کاندیداها و هر چه اونا بگن اینا می نویسند

  5. امجد

    سایت های خبری دیوارشان خیلی کوتاهست

  6. شهسواری

    فرماندار محترم مواظب فعالیت مدیرانش باشد رسانه ها که دولت ینیستند آزادند و فعالیت شان به نفع کاندیدی جرم نیست

  7. نجفی

    بدون توجه به تاکیدات مسئولین پلدختر متاسفانه در چند روز گذشته بر خلاف قانون تحرکات کاندیداها ادامه دارد این نه قانونی است و نه به صلاح پلدختر

  8. آبسری

    با سلام.بنده از شخصیت رییس دادگستری و دادستان پلدختر آگاه هستم .آقایان سوری و بهاروند در انتخابات از هیچ حزب و جناحی طرفداری نمیکنند.انشاالله موفق باشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان