شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نباید آب رودخانه سیمره بدون استفاده از استان خارج شود

photo_2016-11-24_21-37-52

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد امروز به منظور شرکت در جلسه شورای اداری بخش گراب وارد این شهر شد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در بدو ورود به گراب با حضور در مزار شهیدان گمنان این شهر به مقام والای این شهیدان ادای احترام نمود. وی پس از آن با حضور  در منزل شهید مراد جان نجفی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.

photo_2016-11-24_21-36-55

در این سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد را نماینده کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه و فرماندار کوهدشت و جمعی از مدیران کل استانی همراهی کردند .

photo_2016-11-24_21-37-33

میرعمادی در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت  گفت: سد معشوره پروژه‌ای حیاتی برای استان است . وی با بیان اینکه چرا باید سد معشوره بدون استفاده از لرستان خارج شود ،افزود: باید این سد در استان اجرایی شود و نباید آب رودخانه سیمره بدون استفاده از استان خارج شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۸ نماز جمعه در استان لرستان اقامه می‌شود و این در حالی است که این تعداد در هشت سال پیش تنها هشت مورد بود.

وی بیان کرد: اگر بخشدار طرهان و فرماندار شهرستان کوهدشت محلی برای امام‌ جمعه فراهم کنند به‌طور حتم برای این بخش نیز امام‌جمعه پیش‌بینی می‌شود.

میرعمادی امام جمعه را منشأ برکت و زبان گویای مردم دانست و گفت: امام‌ جمعه عمود خیمه در هر شهر و بخش و فرمانده قرارگاه فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود در حالی که برخی اعتراض می‌کنند که چرا باید هر شهر و بخش استان امام‌جمعه داشته باشد چراکه امام‌جمعه همواره انتقاد می‌کند.وی با بیان اینکه امام‌جمعه از کم‌کاری، سستی و انحرافات مدیران انتقاد می‌کند، تصریح کرد: امام جمعه  تکیه‌گاهی برای مسئولان محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تعداد مصوبات شورای اداری طرحان را بیش از ۲۵ مصوبه  برشمرد و گفت: بخشدار طرحان وظیفه دارد گزارش کار مدیران را در ارتباط قول‌هایی که برای اجرای این مصوبات داده‌اند را به بنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون همه مصوبات سفرهایی که به نقاط مختلف داشته‌ایم اجرایی شده‌ و مدیران تاکنون هر قولی که در این زمینه داده‌اند اجرایی کرده‌اند.

photo_2016-11-24_21-37-08

photo_2016-11-24_21-37-16

همچنین کلنگ زنی پروژه بهسازی و تعریض محور مواصلاتی بخش طرهان به طول ۸ کیلومتر با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد , فرماندار شهرستان کوهدشت , امام جمعه کوهدشت , نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی بر زمین زده شد.

photo_2016-11-24_21-36-39

photo_2016-11-24_21-36-25

عکس ها از سجاد درویشی / بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان