شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نباید خط امام(ره) فراموش شود

2001570

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام همیشه زنده است و زنده بودن امام بدان معنی بوده که نباید خط و راه امام(ره) فراموش شود.آیت الله هاشم نیازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد به توطئه های متعدد دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی این بوده که تصور می کنند هرچه فاصله از دوره امام خمینی (ره) بیشتر شود مردم از خط ضد استکباری امام دور شده و راه نفوذ به کشور باز خواهد شد.

نباید خط امام(ره) فراموش شود

وی با تاکید بر اینکه هرساله باید یاد و خاطره امام راحل باشکوه تر احیا شود، عنوان کرد: یاد و خاطره امام خمینی(ره) باید برای نسل سوم انقلاب تبیین شده تا نهضت ایشان ادامه پیدا کند و پرچم پیروزی به دست ملت ایران به امام زمان(عج) برسد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شخصیت امام(ره) باید زنده بماند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری این انقلاب در هیچ جای دنیا بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست.

آبت الله نیازی با تاکید بر اینکه باید شاخص های اصلی که معمار کبیر انقلاب وضع کرد همیشه زنده بماند، تصریح کرد: امام همیشه زنده است و زنده بودن امام بدان معنی است که نباید خط و راه امام(ره) فراموش شود لذا اگر این انقلاب بخواهد زنده بماند و برای نسل سوم و چهارم ادامه پیدا کند باید شاخصه های اصلی که رهبر انقلاب مشخص کرده است نیز زنده بمانند.وی به عناصری که باعث پیروزی انقلاب بر قدرت های تا دندان مسلح و رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد اشاره کرد و بیان داشت: ایمان و باور امام و معنویت و اخلاق ایشان بود که باعث شد انقلاب پیروز شده و طومار یک قدرت با دو هزارو ۵۰۰ سال سابقه برچیده شود.

امام خمینی(ره) به پیروزی انقلاب باور داشت

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آخرین جمعه ماه شعبان همان روزی است که حضرت محمد(ص) طی ایراد خطبه ای مردم را متوجه ورود ماه رمضان کرد، افزود: امام خمینی (ره) نیز هرسال قبل از ماه رمضان مردم را به ورود این ماه مبارک توجه می داد لذا عامل اولیه پیروزی انقلاب توجه به خداوند، اهل بیت، امام حسین(ع)، معنویت و اخلاص است.

آیت الله نیازی تقارن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام با آخرین جمعه ماه شعبان را به فال نیک گرفت و گفت: امام راحل در جاهای مختلف صحیفه نور می فرماید رمضان ماه برکت و نزول قرآن است و شب قدر که شب سعادت عالم است در این ماه قرار دارد لذا امام همواره مردم را برای آمادگی در ماه رمضان و شب قدر دعوت می کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به پیروزی انقلاب باور داشت ادامه داد: تا وقتی که ما با خداوند و معنویت باشیم هیچ قدرتی نمی تواند با ما برابری کند لذا جوانان ما باید عنصر اول که همان ایمان و باور به معنویت بوده را در زندگی خود پررنگ تر کنند.

همواره باید گوش به فرمان مرجعیت باشیم

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری علم و مرجعیت تقلید را عنصر دوم در پیروزی انقلاب دانست و گفت: امام خمینی(ره) یک روحانی و مرجع تقلید بزرگ بود که در راس روحانیت قرار داشت و ما باید توجه کنیم تا وقتی  که در ذیل مرجعیت، فقاهت و رهبری هستیم پیروز خواهیم بود لذا همواره باید گوش به فرمان مرجعیت باشیم.

آیت الله نیازی عنصر سوم پیروزی انقلاب را شجاعت و نترس بودن امام خمینی (ره) دانست و عنوان کرد: روز ۱۲ بهمن وقتی امام وارد بهشت زهرا شد با قدرت در مقابل همه قدرت هایی که تهدید کرده بودند ایران را به حمام خون تبدیل می کنند جمله معروف خود را که «من دولت تعیین می کنم، من به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنم و توی دهن آمریکا می زنم» را ایراد کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل در مقابل قدرت های جهانی احساس ترس و ضعف نداشت، اضافه کرد: امام می فرمود ضامن پیروری انقلاب وحدت کلمه است.نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قبل از انقلاب ایران توسط ۷۰ هزار مستشار آمریکایی اداره می شد که حکومت آن ها از راه تفرقه و توطئه بین مردم، ارتش، نیروی هوایی و زمینی بود اما امام خمینی(ره) بعد از ورودشان به کشور وحدت کلمه را در بین تمام نهادهای انقلاب از جمله حوزه، روحانیت، سپاه، بسیج و … ایجاد کرد به طوریکه تشکیل نماز جمعه نیز برای حفظ و ایجاد وحدت کلمه بوده است.

منبع / مهر لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان