شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دانشگاه آزاد قهرمان شد

 جوایز مسابفات قهرمانی کشتی دانشجوایان دانشگاه‌ها که چند روز در شهرستان کوهدشت برگزار شده بود، امروز سه‌شنبه در محل دانشگاه آزاد این شهرستان اعطا گردید. به گزار ش بلوطستان، نفرات و تیم‌های برتر احکام و جوایز خود را از دست مهندس بازوند، ریاست دانشگاه آزاد دریافت نمودند. نتایج کامل انفرادی و تیمی این دوره از مسابقات به شرح زیر می‌باشد.

photo_2015-12-12_20-13-44

در کشتی ازاد آقایان حمید رستمی در ۵۷ رضا عظیم فرد در ۶۱ رضا ازادبخت در ۶۵ سعید آزادی در ۷۰ بهزاد نظری در۷۴ کیومرث مهدی نیایی در ۸۶ مسعود شفیعی در ۹۷و احسان قدمی در ۱۲۵ کیلو گرم موفق به کسب مقام اول شدند. به گزارش سرویس ورزش بلوطستان، در مسابقات کشتی فرنگی آقایان حامد زارعی در ۵۹ مرتضی طولابی در ۶۶ مصیب کرمی در۷۱ یونس دهقان در ۷۵ علی آزادبخت در۸۰ وحید رحمتی در ۸۵ میلاد نعمت پور در ۹۸ و محسن نعمت پور در وزن ۱۳۰ کیلو گرم موفق به کسب مقام اول شدند. در نتایج تیمی و در مجموع هر دو بخش آزاد و فرنگی تیم دانشگاه ازاد اسلامی واحد کوهدشت (به سرپرستی احسان محمدی و رحیم روشنی) با کسب ۱۲۱ امتیاز قهرمان؛ تیم دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت(۱) با ۹۴ امتیاز مقام دوم و تیم دانشگاه فرهنگ و هنر لرستان با ۴۲ امتیاز مقام سوم، دانشگاه جویندگان علم دانش با ۴۱ امتیاز مقام چهارم، پیام نور با۲۱ امتیاز مقام پنجم و دانشگاه نو آوران با ۱۲ امتیاز مقام ششم را کسب کردند.

خبر: احسان محمدی آزادبخت (مسوول برگزاری مسابقه)

  1. امیر محمد

    دایی احسان عزیزم بهت تبریک میگم ایشاله بری تیم ملی از طرف امیر محمد و محمد یاسین

  2. دارا

    سلام اقای جودکی لطفا بیگیر شروع لشگر کشی اقایان تازه بیروز باشید .ورزش کشتی شهربلدختر رشد خوبی داشته .لطفا و نباید سیاست داخل ورز ش کنند .ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان