شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نفوذ دشمن در فضای مجازی خطرناک است/ هنرمندان و شاعران به هوش باشند

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاهیان و کارکنان شهرستان کوهدشت ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس با تأکید به اهمیت دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: جنگ حکایتی جالب و از یاد نرفتنی است و باید نسل امروز و آینده ما آن را بیاموزند و برای همیشه به حافظه‌های خود بسپارند.
خبرگزاری فارس: نفوذ دشمن در فضای مجازی خطرناک است/هنرمندان و شاعران به هوش باشند
وی، رسانه‌ها و جنگ رسانه‌ای که دشمن راه‌ انداخته را بحث اصلی دنیای امروز خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق رسانه‌ها حمله می‌کند و جنگ نرم یا جنگ رسانه‌ای راه می‌اندازد، از این ‌رو جوانان مؤمن، متعهد و دلسوز با سلاح ایمان، تقوا و معنویت باید به این عرصه وارد شوند و بدانند آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند و مشت محکم و آهنینی به آنها زدند در این نبرد نیز به لطف خدای بزرگ پیروز میدان می‌شویم.
امام جمعه کوهدشت اضافه کرد: نفوذ و پیشرفت‌های دشمن در بخش فضای مجازی بسیار خطرناک است؛ از این‌ رو از نویسندگان، هنرمندان، شاعران و اقشار مختلف می‌خواهیم، در عرصه فضای مجازی پای کار بیایند و خلاقیت و عمل‌گرایی خود را به نمایش بگذارند و برای همیشه خود را ماندگار کنند.
این مسئول یادآور شد: جهاد وظیفه ذاتی هر مؤمن و مسلمان است و این یک افتخار بزرگ برای هنرمندان و شاعران است که در مقابله با دشمنان در فضاهای مجازی ایستادگی کنند.
طهماسبی در پایان با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: هنر امام خمینی(ره) این‌گونه کارها و خودسازی‌ها بود و دوران جنگ و حضور در جبهه همانند یک دوره تحصیل در دانشگاه بزرگی بود که دید جوانان را عوض کرد و جوانان تاریخی زرین را ساختند که باید این میراث گرانبها حفظ شود.

احمد بساطی، خبرنگار فارس در کوهدشت

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان