شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نماز جمعه لرستان درهفته ایی که گذشت

امام جمعه خرم آباد:حضور ملت ایران نشان داد هیچ چیز در برابر اراده این ملت نمی تواند قرار بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر خرم آباد ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار لرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود:این حضور با عزت و بصیرت نشان داد ملت ایران همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.وی خلق این حماسه بزرگ را امتحان و آزمایش خوبی برای ملت ایران دانست واظهار داشت: حضور ملت ایران نشان داد هیچ چیز در برابر اراده این ملت نمی تواند قرار بگیرد.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برجستگی های فراوانی در این راهپیمایی عظیم وجود داشت ، تصریح کرد:شوق و شور جوانان ، نوجوانان ونسل چهارم در این حماسه عظیم بسیار چشمگیر بوده است.
وی این حضور را نشانه عشق و وفاداری به انقلاب اسلامی ،امام و رهبری خواند و تصریح کرد:شوق ، اشتیاق و امید در این راهپیمایی تجلی وحدت و بصیرت ملت همیشه سرافراز ایران بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود نعمت وجود رهبری بزرگ و فرزانه و همچنین مردمی با بصیرت را از ویزگی های این انقلاب خواند و افزود:ملت در این راهپیمایی انسجام و عشق خود را به ولایت نشان دادند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است.
به گزارش ایرنا لرستان حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به روز ۲۵ بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی افزود:متاسفانه امروزه دشمنان اسلام و استکبار جهانی سیاست اسلام هراسی را در پیش گرفته اندو با فرقه تراشی و ایجاد گروه های تکفیری در جهت اسلام هراسی هستند.وی سیاست گسترش اسلام هراسی ،اهانت به مقدسات اسلامی و نشر مقالات موهن را برنامه جدید استکبار عنوان کرد.وی تحولات اخیر منطقه را به نفع اسلام و مسلمانان خواندو افزود:امروزه این تحولات زمینه را برای افزایش بیداری اسلامی فراهم نموده و پیروزی وانقلاب مردم یمن نمونه بارزی از این بیداری است.میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خودقاچاق کالا و ارز را پدیده ای مضر خواند افزود:تا زمانی که این پدیده وجود دارد استقلال اقتصادی بوجود نخواهد آمد.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:شایسته است مسئولان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدی وارد شوند و مردم نیز با جلو گیری از اسراف در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه بروجرد: ملت همواره در میدان‌ها دفاع از انقلاب آماده و هوشیار هستند

امام جمعه بروجرد گفت:نعمت بزرگ حضور ملت آگاه و همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که با هیچ امری قابل‌مقایسه نیست.وی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال،  آن را حماسه‌ساز خواند و افزود: آنچه امروز چشم جهانیان را خیره و آنان را متعجب کرده این است که چگونه ممکن است ملتی با این‌همه فشار و تهدیدات خارجی بتواند این‌گونه برای دفاع از آرمانه‌ای انقلاب خود به میدان آمده و دست رد به سینه تمامی ابرقدرت‌های جهان بزند.امام‌جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه ملت شجاع و مبارز ایران اسلامی انقلاب و آرمان‌های آن را از خود دانسته، تصریح کرد: البته گلایه‌مندی و نارضایتی‌هایی نیز از نحوه خدمت‌رسانی برخی مسئولان توسط مردم وجود دارد که مردم آگاه ایران اسلامی این کمبودها را به‌پای انقلاب ننوشته و همواره در میدان‌ها دفاع از انقلاب آماده و هوشیار هستند.

ترابی خاطر‌نشان کرد: این عزم و جدیت مردم در دفاع همه‌جانبه از آرمانه‌ای انقلاب اسلامی برای مسئولان نظام این پیام مهم را در بردارد که با تمام قوا از آرمانه‌ای امام (ره) و مقام معظم رهبری دفاع کرده و هرگز بر سر آرمانه‌ای انقلاب باکسی معامله نکنند.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه بروجرد تشدید تحریم ها برای تسلیم ملت ایران از سوی استکبار جهانی را یادآور شد و اظهار کرد: به برکت خون شهدا، صبر و ایستادگی ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری، سرعت رشد علمی و فناوری کشور بیشتر شده است.وی حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۳۲بهمن رانشانگر عمق پایبندی مردم به انقلاب داست وگفت:مردم ایران به خوبی می دانند که ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان تنها راه وادار کردن آنها به عقب نشینی است.

امام جمعه پلدختر:رئیس جمهورموضوع آلودگی شهرستان پلدختر را در دستور کار قرار دهد

حجت الاسلام لروند امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این شهر بااشاره به حماسه ملت ایران در ۲۲بهمن گفت:ملت باحضورخود آرزوهای پوشالی آمریکا را لگدمال کرد وپاسخ  دندان شکنی به آمریکا وگزینه های روی میز غرب داد.وی افزود:مذاکره با عزتˈ پیام ملت ایران به مذاکره کنندگان هسته ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده است.حجت الاسلام لروند اظهارداشت: مردم ایران نشان دادند که زیر بار ظلم نمی رود و ˈنه تحریم، نه تسلیم،

امام جمعه پلدختر  از عدم انعکاس خبر پدیده ریزگرها و قطعی طولانی مدت برق و خسارات وارده به شهرستان توسط صدا و سیمای مرکز لرستان انتقاد کردوتصریح کرد:برق شهرستان دراین مدت چندین بار قطع شد اما این مشکل درصداوسیما متاسفانه منعکس نشد.

وی رفع معضل ریزگردهارا نیازمند اقدام عملی از سوی مسوولان دانست وگفت: مسوولان مسئله ریزگردها را جدی بگیرند و وارد عمل شوند زیرا این معضل با حرف حل نمی شود ونیازمند عمل وکار عملیاتی است.حجت الاسلام ˈلروندˈ افزود: از ریس جمهور انتظار داریم که موضوع آلودگی شهرستان پلدختر را در دستور کار قرار دهد و مانند خوزستان مشکل آلودگی هوای جنوب لرستان را هم موردتوجه قرار دهند.

امام جمعه معمولان:استعمارگران دریافتندکه اسلام مکتبى زنده و پویاست

حجت الاسلام عابدینی امام جمعه معمولان به سالروز حکم تاریخی امام “ره”در مورد سلمان رشدی مرتداشاره کرد وگفت: ۲۵بهمن سالروز حکم رهبر بزرگ جهان اسلام حضرت امام خمینى(ره) درباره نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی است.وی افزود: این حکم  حیاتى دوباره به اسلام بخشید و دشمنان اسلام را منفعل و منزوى ساخت. حجت الاسلام عابدنی اظهارداشت:بار دیگر استعمارگران دریافتندکه اسلام مکتبى زنده و پویاست و رهبرى آن، آگاه و هوشیار از حریم اسلام و مقدساتش دفاع  میکند.
امام جمعه معمولان از حضور مردم معمولان درراهپیمایی ۲۲بهمن تشکرکرد وگفت: هفته گذشته مفصّل گفتم که از صفات انسانهای با تقوا و باایمان اینست که شکر گذار نعمتهای خداوند هستند، و استدلال کردم که این انقلاب یک نعمت بزرگ الهی است که باید شکر گذار آن بود .وی تصریح کرد: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خودش نمونه ای از شکرگذاری این نعمت است، الحمدلله شما مردم قدردان بودید، شاکر بودید.عابدنی گفت: اگر فضایی ایجاد بشود که مردم احساس کنند همه در این انقلاب دیده می شوند و انحصاری در کار نیست، (چیزی که مورد تأکید حضرت امام(ره) و مقام معظّم رهبری بوده و هست) همه مردم حضور پیدا می کنند و نشان می دهند که چقدر به انقلاب اسلامی ایران علاقه دارند.وی اظهارداشت:من به نوبه خودم به خودم افتخار می کنم که خادم شما مردم ولایتمدار و انقلابی هستم

امام جمعه الیگودرز:مردم ثابت کردند تحریم ها بی اثراست

حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز گفت:حضور مردم در این مراسم باشکوه معادلات دشمنان را برهم زد تا گمان نبرند و نگویند تحریم‌ها دست نظام را بسته است .و ی افزود:یقینا همان‌گونه که مردم قدرشناس ایران قدردان نظام و رهبری و انقلاب هستند، مسئولان هم وظیفه دارند، قدر این مردم را بدانند .

امام جمعه الیگودرزاظهارداشت:مردم ثابت کرده‌اند، علی‌رغم مشکلات و تحریم‌ها هیچ‌گاه دست از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام برنداشته‌اند.امام جمعه الیگودرز گفت: دشمنان باید بدانند که تحریم‌ها اگر در اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است، اما نتوانسته در عزم راسخ و اراده ملت بزرگ ایران کوچک‌ترین اثری بگذارد. وی افزود: امروز پس از سی و شش سال توده عظیم مردم بازهم بر راه امام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از جانشین خلف و شایسته امام راحل تاکید و پافشاری می‌کنند.

ارزنده اظهار داشت: ملت در این مراسم ضمن تاکید بر دستیابی بر انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به عنوان حق مسلم خود پاسخ زورگویی‌های غرب را دادند که امیدواریم دشمنان برای یک‌بار هم که شده، پیام حضور مقتدرانه مردم ایران را درک کنند.

وی  از حضور مردم الیگودرز در مراسم مختلف دهه مبارک فجر به ویژه در مراسم پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن و تلاش صادقانه و خالصانه تمام اعضای ستاد دهه‌فجر جهت برگزاری برنامه‌های با شکوه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

امام جمعه کوهدشت”۲۲بهمن بیعت باانقلاب ورهبری بود

امام جمعه کوهدشت حضور مردم درراهپیمایی ۲۲بهمن را نماد بصیرت وولایتمداری دانست وگفت:مردم باحضور خوددر راهپیمایی باانقلاب ورهبری بیعت مجدد کردند.وی حضور مردم رادر راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن پشتوانه تیم دیپلماسی در مذاکرات هسته ایی ارزیابی کرد وگفت: در مذاکرات هسته ایی باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل شود ودربرابر زیاده خواهی های دشمنان به پشتوانه حضور مردم ایستاد.

به گزارش بلوطستان حجت الاسلام طهماسبی صدو.ر حکم تاریخی امام “رض”در مورد سلمان رشدی رانشانه بارز بینش الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد وگفت:این حکم تاریخی نشانگر بیداری وبینش الهی امام خمینی “ره”بود.

امام جمعه کوهنانی: باوحدت به پیشرفت منطقه کمک کنیم

http://kohnaninews.ir/wp-content/uploads/2015/02/41.jpg

حجت الاسلام روانی امام جمعه کوهنانی  گفت : حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه های دشمنان نظام رانقش برآب کرد.وی افزود:حضورمردم در برهه های مختلف نشانگر مردمی بودن انقلاب اسلامی است.وی باتاکید بروحدت وهمدلی برای کمک به رشد وپیشرفت کوهنانی گفت:بیایید از مسائل سیاسی  وجناحی دست بردارید و همه دست در دست هم دهیم واز گروهها ونفوذها در جهت پیشرفت منطقه استفاده کنیم . وی افزود :پسندیده نیست دنبال بهانه جوی هایی بچه گانه را بگیریم و بگوییم چون فلان شخص از فلان طیف این کار را انجام میدهد باید با سنگ اندازی نگذاریم که آن کار انجام گیرد که مبادا فردا به اسم آن شخص انجام شود.

امام جمعه کوهنانی اظهارداشت:بنده نسبت به مسائل امنیتی در منطقه حساس هستم واجازه نخواهیم داد برخی افراد در منطقه چهره شهر را نا امن جلوه دهند ومابا این افراد برخورد خواهیم کرد.

امام جمعه دورود:تبلور حضورمردم رادر ۲۲بهمن دیدیم

به گزارش بلوطستان امام جمعه شهرستان دورود حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک سرمایه بزرگ و اساسی دانست و گفت: اگر از بحران‌های مختلف در طول عمر با برکت انقلاب عبور کرده‌ایم و امروز هم در برابر جنگ اقتصادی که آمریکا و دیگر کشورهای غربی علیه کشور ما تدارک دیده‌اند، سربلند ایستاده و استقامت نشان داده‌ایم و با عزت بر اصول و آرمان‌های انقلاب پافشاری می‌کنیم به‌خاطر همین حمایت اساسی مردم است که تبلور آن را در ۲۲ بهمن می‌بینیم.

وی با بیان اینکه حضور و حرکت باشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن یک پیام به مسئولان و یک پیام به دشمنان نظام اسلامی دارد، تاکید کرد: پیام به مسئولان این است که باید در جهت رفع مشکلات مردم و عزت‌مندی و شرافت کشور بیش از گذشته تلاش و همت کنند.حقیان افزود: همچنین پیامی که به استکبار جهانی و دشمنان نظام دارد، این است که ما با تمام قدرت از نظام، انقلاب، شهدا و آرمان‌های حضرت امام حمایت و دفاع کرده و بر اصول خود پافشاری می‌کنیم و با یاری خداوند متعال جنگ نفتی و تحریم‌های اقتصادی را هم همچون دیگر مشکلات پشت سر می‌گذاریم.

حقیان با عنوان اینکه امر تربیت در مدارس کم‌رنگ شده است،  تصریح کرد: دانش آموزان سرمایه‌های کشور هستند و اگر در تربیت دانش آموزان در مدارس کم‌توجهی شود همه ضرر می‌کنیم و در وهله نخست اولیاء مدارس این ضرر را می‌بینند.وی با اشاره به مقوله تجسس در زندگی مردم، خاطر‌نشان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم و گفته‌های پیامبر اسلام تجسس در زندگی مردم امری مسموم و ناپسند و حرام است.

امام جمعه رومشگان:کرامت وعزت ملت ایران درمذاکرات هسته ایی حفظ شود

حجت الاسلام جمیاری درخطبه های نمازجمعه رومشگان گفت:حضورمردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دهنده عظمت ملت ایران بودکه بیانگر لبیک به رهبری وآرمانهای انقلاب بود.وی افزود: مردم باحضورشان گفتند ما حاضریم جان خود را فدای آرمانهای انقلابکنیم.

به گزارش بلوطستان امام جمعه رومشگان بااشاره به مذاکرات هسته ایی ایران باغرب گفت: تیم مذاکر کننده باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند  و از آرمانها و از دیدگاه های و منویات  ایشان فاصله نگیرند.
جمیاری باتاکید برحفظ عزت وکرامت ملت ایران تصریح کرد: امریکا و اسرائیل  و غربیها باید بدانند که  اگر هدف شومی درمذاکرات  داشته باشند  مردم ایران کاری می  کنند  که از کرده خود پشیمان شوند.امام جمعه رومشگان باگرامیداشت سالروز حکم امام خمینی”ره” برعلیه سلمان رشدی گفت:  این حکم نشان داد که اسلام هم چنان مقتدر است و با تمام توان، در راستای اهداف خود می کوشد و مردم مسلمان، توهین به مقدساتشان را به هیچ گونه تحمل نمی کنند و هیچ عذری را نمی پذیرند.

  1. صفری

    سلام بازهم مرحبا به امام جمعه پلدختر به خاطر بیان مشکل ریزگردها واقعا خطبه ای نیست که ایشان از درد مردم چیزی بیان نکنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان