شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمایندگان محترم نگرانی مردم چیز دیگری است!

photo_2008-06-27_12-51-56
 

برادران عزیز و بزرگوارم سلام
در فضای رسانه ای چند روز گذشته متن تذکر کتبی شما – هفت تن- از نمایندگان شریف استان لرستان بجز جناب علاالدین بروجردی و محمد بیرانوندی را در خصوص دغدغه هایتان در باره جابجایی چند مدیر در استان لرستان که از وظایف دولت است به وزیر کشور دیدم. چند نکته ای به ذهنم رسید تا بیان کنم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران را از درگاه خداوند خواستار باشم.
یکم: شما برادران بزرگوارم از ما بهتر می دانید که وظیفه شما در مجلس شورای اسلامی چیست و به این نکته اشاره نخواهم کرد چرا که نزد شما بزرگواران زیره به کرمان بردن است.
دوم: در سطرهای آغازین نامه شما اشاره به«توجه نکردن استاندار به واقعیت های موجود استان» آمده است. اما از واقعیت های موجود مصداقی نفرموده اید. به ناچار چند واقعیت موجود را اشاره خواهم کرد.

photo_2008-06-30_02-20-36
فقر، بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، اعتیاد، کارخانه های ورشکست شده استان و … به نظرم می تواند واقعیت های موجود استان باشد که شما یا از آن غافل هستید و یا دوست ندارید در باره آنها صحبتی به میان بیاید. ای کاش به جای دغدغه جابجایی بخشدار جاپلق دردها و زخم های که بر منطقه جاپلق خود نمایی می کنند. اشاره می کردید.
ای کاش به وزیر کشور نه به تمام وزرای دولت تدبیر و امید تذکر می دادید تا لرستان را دریابندنمایندگان محترم استان لرستان، درد ما جابجایی چند مدیر نیست. شما باید از آنها بخواهید و نظارت کنید.برادران عزیزم نظارت و دخالت دو کلمه متضاد همند. این روزها باید به دنبال کلمات هم خانواده و مترادف گشت. مثل هم دلی، وفاق، گذشت.
برای ما فرقی نمی کند چه کسی بخشدار جاپلق باشد. و چه کسی سکان شرکت برق را بر عهده می گیرد که فکر می کنم برای انتخاب این افراد هم دولت فرایندی دارد و قطعاً شما هم از آن آگاه هستید.نمایندگان شریف استان وقت کشی ظلمی نابخشودنی است و حق الناس. از فرصت بدست آمده برای خدمت به مردم کوشا باشید . تا دعای سر سفره روزداران این استان بدرقه راه تان باد.

عبدالرضا شهبازی/بلوطستان

  1. ناشناس

    وای

  2. امین حیدری مقدم

    نمایندگان نمی بایست به برخی مسائل کوچک مثل بخشداری چابلق اشاره می کردند

  3. ایمان

    نمایندگان بهتر است به جای این تذکرات بی فایده به وزرای اقتصادی دولت برای بی توجهی به لرستان تذکر بدهند نه به خاطر چند جابجایی ساده و طبیعی

  4. کامیبیز نجات پور

    از سال۱۳۵۷ تنها چیزی که از نمایندگان لرستان دیدیم فقط جابجایی مدیران بود. زیرا آقایان متاسفانه نیاز به ………. از سوی مدیران دارند و این کمبود….. باید جبران شود

  5. ناشناس

    فعلا تغیرات را چسبیده اند

  6. کبیر

    با سلام
    الحمدالله در لرستان نرخ بیکاری بسیار پایین است و نیازی نیست که وکلای انان در مجلس شورای اسلامی دغدغه کار و اشتغال و……..داشته باشند

  7. کبیر

    متاسفانه این حرکت نشان داد که توقعات نمایندگان محترم لرستان در حد جابجایی یک بخشدار از دولت نیست که جای بسی تاسف است

  8. آب سر

    اینان خواب ندارند که مبادا مدیری عوض شود و اینها تضعیف شوند غافل از اینکه افراد اجرایی احساس تعهد به کسی ندارند
    مگر ندیدید مدیران مورد حمایت کائیدی با او چه کردند؟ عبرت بگیرید مجمع محترم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان