شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمایندگان مجلس کارهای عام المنفعه را در نظر بگیرند

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۲۴۳۴

امام جمعه پلدختر گفت: مجلس یک مجتمع بزرگ است که عصاره ملت در آن جمع شده است. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با گرامیداشت روز مجلس افزود:مهم ترین ویژگی مجلس ما اسلامی بودن آن است.وی تصریح کرد:تمام تلاش نمایندگان مجلس این است که قانونی بر خلاف شرع مقدس تصویب نشود.امام جمعه پلدختر وجود شورای نگهبان را در تطابق قوانیم مجلس با شرع مهم برشمرد و گفت: شورای نگهبان خبره در دین هستند که اگر قانونی بر خلاف اسلام وضع شد را رد کند.

حجت الاسلام محمد سوری افزود:دومین ویژگی مجلس ملی بودن آن است که دست شرق و غرب را از دخالت در امورد ملت ما قطع کرده است.وی گفت:به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است . وی افزود: اگر یک مجلس خوب باشد قوانین خوب وضع می شوند و اگر مجلسی بد باشد همه کارها را تحت تاثیرقرار خواهد داد.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: نمایندگان ما باید بدانند خادم ملت هستند و در این راستا باید فعالیت کنند.وی با بیان اینکه نمایندگان باید به مسائل ضروری و اولویت داربپردازند،افزود: از پرداختن به مسائل غیر ضروری و حاشیه ایی پرهیز شود . حجت الاسلام محمد سوری گفت: نمایندگان کارهای عام المنفعه را برای حوزه های انتخابیه خود در نظر بگیرند و از کارهای شخصی که نفع عمومی ندارند خودداری کنند.وی تصریح کرد: مجلسی موفق است که مصوباتش در شورای نگهبان کمتر رد شوند.امام جمعه پلدختر شهید مدرس را الگوی تمام عیار برای نمایندگان مجلس ارزیابی کرد و افزود: نمایندگان مثل مدرس عمل و منافع ملت را مد نظر قرار داده و از دشمن نترسند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به ۱۲آذر روز قانون اساسی نیز گفت: قانون اساسی ایران قانونی مترقی و مستحکم است. وی افزود: در هیچ جای دنیا قانونی مانند قانون ما وجود ندارد و اگر در جایی کسی نمی تواند کار کند ربطی به قانون ندارد چون خودش ناتوان بوده است.

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۲۷۳۵

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۲۴۴۷

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۳۳۵۸

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۳۴۱۳

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۲۲۴۲۱

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۳۰۱۰۳

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۳۰۴۳۲

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۳۰۴۳۶

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۳۰۴۵۵

۲۰۱۵۱۱۲۷_۱۳۰۵۰۲

  1. مهدی ایمانی

    امید اصلاح طلبان پلدختر به خبرنگار توانا عباس دارایی وس ایت پر مخاطب بلوطستان است از کرامت خانی پور و تحرکات اصلاح طلبان بیشتر بنویسید

  2. رضا

    نمیدونم چرا با وجود اینکه داخل مسجد دو برابر این افراد که بیرن هستند جا بود ولی ترجیح میدهند بیرون باشند.یکی به این سوال جواب بده.آیا هوای داخل سرد است؟آیا هوای بیرون گرم است؟آیاهوای داخل گرم است؟آیا هوای بیرون سرد است؟آیا؟..

    • سرویس خبر

      با سلام به دوست عزیز رضا
      نگاهی به عکس های بلوطستان از فضای داخل مسجد حین سخنرانی امام جمعه محترم خلاف گفته های آن جناب را ثابت می کند مگر اینکه خدایی ناکرده ………

    • ناشناس

      سلام تقا رضا علتش این میخوان بگن مثل زمان لروند بیرون هم جمعیت اما اگر از سایت ستاد نماز جمعه عکسهای ۷ماه پیش نگاه کنید جواب سئوالتون میگیرید

  3. رضا

    ببخشید یادم رفت آیا هوا گرگ و میش است.

  4. جواب به مهدی ایمانی

    امید همه ی ما مسلمانان ازجمله اصلاح طلبان اول خداوند تبارک وتعالی وبعد مردم مومن وخدا ترس وصالح میباشد.اینشاالله که همه ما خدا را ناظر براعما ل خود بدانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان