شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمی شود ما زمینه حضور را فراهم کنیم اما برخی به نفع کاندیدی خاص تبلیغ کنند

۲۰۱۵۱۲۱۵_۱۰۳۸۰۹

امام جمعه پلدختر گفت: برخی ادارات به جای تبلیغات انتخاباتی به وظایف ذاتی و رسالت خود بپردازند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری با عنوان این مطلب در جلسه شورای سلامت پلدختر افزود:نمی شود ما زمینه حضور مردم را فراهم کنیم اما برخی ادارات در راستای تبلیغ به نفع کاندیدای خاصی گام بردارند.امام جمعه پلدختر تصریح کرد:در بحث انتخابات برخی معاونین و دست اندرکاران اداری می روند و به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ می کنند و کسی هم به آنها نمی گوید بالای چشمت ابروست.
وی افزود: نباید از امکانات اداری به انحای مختلف استفاده شود . حجت الاسلام سوری تصریح کرد: در حوزه اداری نمی شود از وظایف خود غافل شده و درمانده شویم اما به تبلیغ انتخاباتی بپردازیم.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه چرا باید به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ شود،گفت:سیاست زدگی خوب نیست و باید زمینه حضور بانشاط مردم فراهم شده و از وظایف اصلی غافل نشویم.
وی افزود: هرکس ادعای دین کرد مومن نیست و در تمامی سطوح از جمله بهداشت و درمان باید به آموزه های دینی و توصیه های معصومین و ائمه علیهماالسلام توجه شود.سوری گفت: در حوزه بهداشت و درمان تنها شبکه بهداشت و درمان مسئولیت ندارد و همه دستگاهها و ادارات باید با تعامل و همدلی در راستای جلوگیری از بیماریها و مسائل بهداشتی گام بردارند.
امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد:نظافت شهر از پیش شرط های بهداشت و درمان است و شهرداری باید در این زمینه شهر را تمیز نگه دارد.حجت الاسلام و المسلمین سوری افزود: اگر سازمان همیاری های شهردایر در زمینه تامین ماشین حمل زباله کمک نکرد تکلیف چه می شود و باید چه بکنیم؟
وی گفت: نظافت شهر خواسته و مطالبه عموم مردم است .امام جمعه پلدختر افزود:نباید دام در کوچه و خیابان ذبح شود و اگر مردم بروند و کشیک بدهند و در صورت تخلفی گزارش بدهند پس در این بین اداره دامپزشکی چه کاره است؟.امام جمعه پلدختر رسالت قلم را رسالتی عظیم دانسته و گفت: صاحب قلم پیامبر “ص”است و نباید اصحاب رسانه به بهانه طرح موضوعی به دنبال هیاهو و مچ گیری بروند.وی افزود: مچ گیری زیبنده رسانه نیست و هیاهو معنایی ندارد.

فرماندار پلدختر :نگاه مردم برای ما مهم است

فرماندار پلدختر نیز در این جلسه گفت: نگاه مردم برای ما مهم است. نورالدین درمنان افزود: بر اساس انتظارات و خواسته مردم چالش ها و مشکلات بهداشت و درمان باید بررسی شوند.وی تصریح کرد: مصوبات کارگروه باید حالت اجرایی و عملیاتی به خود بگیرند و مدیران هم به جای بیان گزارش بیاد راهکار ارائه دهند.درمنان ادامه داد: مدیران در حوزه سلامت باید حمایت کنند و نباید به دنبال رفع تکلیف باشند.وی با بیان اینکه کتمان کردن موضوعی معنا ندارد ،افزود: در بحث بیماریهایی مثل آنفلوانزا شفافیت مورد انتظار همه ماست و انتظار داریم همزمان جلوگیری از التهاب در سطح جامعه صورت پذیرد.
وی گفت: با حضور مدیر کل دامپزشکی لرستان مشکلات کشتارگاه پلدختر بررسی شده و حقیقتآ وضعیت قابل قبول نیست. درمنان افزود: در این زمینه نیازمند سرمایه گذاری خصوصی هستیم و رایزنی هم کرده ایم اما با توجه به کشتار ماهانه ۳۰۰راس گاو و ۸۰۰راس گوسفند به طور تقریبی در این کشتارگاه خروجی کار برای سرمایه گذار خصوصی مقرون به صرفه نیست و باید کسی پیدا بشود که چند شهرستان همجوار را با ایجاد کشتارگاه پوشش دهد.فرماندار پلدختر ادامه داد: بیانات امام جمعه پلدختر در خصوص حادثه تیراندازی که در نمازجمعه ایراد شد خوب،تاثیرگذار و باعث تسکین مردم شده و از بیانات مشکلات استقبال می کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان پلدختر هم در این جلسه گفت: در شهرستان پلدختر ۶مورد مشکوک به آنفلونزا داشته ایم که از این شش مورد یک فرد مبتلا مرخص شده و ۵نفر دیگر نیز بستری شده و تحت درمان قرار دارند و احتمال می رود به آنفلوانزای نوع aمبتلا نشده باشند.
احمد کرموند تشخیص و درمان و پیشگیری و اموزش را در راستای مبارزه با بیماریها مهم ارزیابی کرد و گفت:۲۸۵دوز واکسن برای گروههای در معرض خطر از جمله معلولین نخاعی،پرسنل محیط زیست،دامپزشکی و بهداشت و درمان و همچنین بیماران تالاسمی و hivدر نظر گرفته شده است.

  1. عزیزی

    حاج اقابه در گفته که دیوار بشنودامادریغ ازگوش شنوا

  2. الف

    ضمن خسته نباشید محضر مبارک حاج آقا سوری، همه کاندیداها محترم؛ زحمتکش؛ و با ازخودگذشتگی وارد میدان شده اند و تنور انتخابات با این حضورشان گرم و گرمتر شده است/ بنده به نوبه خودم از همه آنها تشکر میکنم

  3. میر ولی

    بساطی – دارایی متشکریم متشکر

  4. اصلاح طلب میانه رو

    حاج اقا حضور معاونین آموزش و پرورش در منزل آقای خانی پور فقط یک مراسم روضه و سخنرانی مذهبی بوده و این اداره در هیچ برنامه سیاسی مشارکت نکرده است البته اگر در ساعات غیر اداری به استثنای مدیر و بدون استفاده از امکانات اداری کسی فعالیت سیاسی کند بلامانع است به شما سرور گرامی هم می گویم ادارات دیگر را هم ببینید

  5. سید

    از دوستان بلوطی برادران زحمتکش بساطی تشکر میکنیم
    عجرتان با خدا

  6. ناشناس

    این سید که نظر گذاشته مثل اینکه سواد ندارد اجر درستش اینه نه عجر
    درود خدا بر امام جمعه باهوش و توانمند سوری

  7. حامد

    حاج آقا دستت درد نکند که حرف دل همه دلسوزان را زدی

  8. منتقد

    حاج آقا اگر فرماندار راست می گوید بیطرف عمل کرده چرا ترکیب هیات اجرایی اش همه اصلاح طلب اند،چرا قبل از تشکیل جلسه سیاسیون و هواداران کاندیداها از اسامی افراد خبر داشتند و رایزنی کردند چه کسی رای بیاورد؟،چرا از بانوان کسی در بین آنها نیست؟چرا باید از مرکز استان برای پلدختر تعیین تکلیف شود؟چراهای زیادی در معرفی هیات اجرایی وجود دارد که نشان می دهد فقط شما و مردم تا امروز بیطرف مانده اید و مسئولین طرفداری را در شکل تخصصی تر دارند نشان می دهند

  9. محمودی

    اقای ….هم خدا را میخواهد هم خرما را خواهشا شما هم مثل ….قبلی یه نفر را حمایت کنید تا دوستان تکلیف را بدانند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان