شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نهضت آسفالت در تمامی خیابان ها و معابر شهری پلدختر

photo_2016-11-02_14-34-12
 

شهردار پلدختر گفت :در قالب نهضت آسفالت معابر فرسوده شهری و خیابان های پلدختر آسفالت خواهند شد.”جهانگیر اکبری “در گفتگو با بلوطستان افزود:با استفاده کارخانه آسفالت ،کارخانه شن وماسه که از پتانسیل های شهرداری پلدختر محسوب می شوند با گذشت حدود یکماه ازنهضت آسفالت بیش از٣٠هزارمتر مربع از معابر شهری از نعمت روکش آسفالت بهره مند شده اند.

شروع نهضت آسفالت توسط شهرداری جهت آسفالت و روکش و لکه گیری معابر سطح شهر

وی تصریح کرد:بنا داریم کل معابر شهری که آسفالت آنها فرسوده است مجددا آسفالت شوند.شهردار پلدختر با بیان اینکه کار آسفالت در سطح شهر پلدختر همچنان ادامه دارد،اظهار داشت:شهرداری پلدختر در قالب طرح”نهضت آسفالت” با اولویت مناطقی که تاکنون آسفالت نشده اقدام به آسفالت می کند و معابر و خیابان های فرسوده نیز از روکش آسفالت بهره مند خواهند شد.

photo_2016-11-02_14-34-29

اکبری خواستار همکاری دستگاههای حفار با شهرداری در این زمینه شد و گفت:م بنای ما بر این است که بیشتر کوچه و خیابان های شهر پلدختر را آسفالت کنیم.شهردار پلدختر افزود:شهرداری پلدختر نهاد خودگردان که بیشتر درآمد خود را باید از طریق مردم تامین کند.

وی همچنین به سخنان روز دوشنبه مدیر جهاد کشاورزی پلدختر در جلسه شورای سلامت واکنش داد و اظهار داشت:نقطه مورد اشاره آقای نظری یکی از سه نقطه محل دپوی زباله های جداول سطح شهراست که بیش از٢٠ سال است پس از جمع آوری زباله های جداول مسیر جهاد و دپوی آنها درپایان روز توسط ماشینهای مخصوص جمع آوری و به محل دفن زباله های شهر انتقال پیدا می کنند.وی تصریح کرد:  هیچ گونه زباله عفونی یا خانگی حتی یک ساعت هم درآنجا ریخته نمی شود افراد  نباید همه چیز را فدای مطامع سیاسی زودگذر نمایند و مباحث خلاف واقع بیان کنند.

photo_2016-11-02_14-35-26

photo_2016-11-02_14-35-33

photo_2016-11-02_14-35-39

گفتنی است مدیر جهاد کشاورزی پلدختر در جلسه شورای سلامت پلدختر  در سخنانی گفت:  شهرداری پلدختر زباله های خانگی و بیمارستانی شهر را در زمینی مقابل جهادکشاورزی دپو می کند که این امر سلامت کشاورزان و رهگذران را به خطر انداخته است.

وی افزود: مدت سه سال است شهرداری پلدختر زباله های جمع آوری شده را روبروی درب ورودی جهاد کشاورزی دپو می کند به صورتی که بوی تعفن آن مردم را آزار می دهد.مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر با بیان اینکه این وضعیت که شهرداری پلدختر ایجاد کرده در شان مردم یک شهر نیست گفت: زباله های دپو شده روبروی جهاد کشاورزی شامل زباله شهری، بیمارستانی و عفونی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان