شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هر راهی که منتهی به وحدت باشد را خواهم پذیرفت

۲۰۱۵-۰۸-۱۳_۱۲۱۲۰۸

نشست وحدت اصولگرایان کوهدشت با حضور اصولگرایان کوهدشت و رومشکان برگزار شد.به گزارش بلوطستان به نقل از ارجا حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی از کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در این نشست گفت:هر تصمیمی خواص ، بزرگان وریش سفیدان این جریان در راستای وحدت بگیریند و هر راهی که منتهی به وحدت باشد خواهم پذیرفت و استقبال خواهم کرد چون برای رسیدن به اتحاد شخص مهم نیست باید به فکر مردم باشیم ، اگر حتی قبل از انتخابات به وحدت نرسیم باید بعد از انتخابات هم دنبال و پیگیر باشیم ما بیشتر از هر موقع به وحدت اصولگرایان نیاز داریم.

وی گفت: همه اصولگراها باید بک خط را در پیش بگیرند که آن هم وحدت است  .قبادی با تاکید برعدم تخریب جریان رقیب در طیف اصلاحات افزود: اینطورنباشد که ما بخواهیم  کاندیدی یا یک جریانی را تخریب کنیم ،نه همه به هرحال می آیند و در جهت تقویت نظام حرکت می کنیم .

شاهرخی قبادی گفت: یکی از دغدغه هایی که وجود دارد و چه حضوری و چه تلفنی آقایان در همه جا با من تماس داشتند و گفتند اگر وحدت داشته باشیم پیروزیمان قطعی است چون ممکن است جریان مقابل به وحدت برسند  و آن وقت است که این تلاش ما ناکام بماند . و ی ادامه داد: بنده با این افکار و دیدگاه خیلی موافقم و فکر می کنم که حرف درستی باشد همه باید به فکر این باشیم ، من در مصاحبه ای که در هفته آخر ماه مبارک رمضان داشتم با بعضی از رسانه های محلی اینها را بیان کردم ، ما حتی اگر فرض بر این باشد و به من بگویند آقا شما موافق به وحدت اصولگرا و یک جمعی بالاخره راهی دیگری را می روند و شما اگر موفق بشوید این را دوست دارید یا اگر با جمع موفق باشید، می گویم من اگر با جمع موفق باشم بهتر است تا قسمتی از اصولگرا و طیفی از اصولگرا .

نماینده کوهدشت در مجلس هشتم خاطر نشان کرد:  اگر ما اصولگراها وحدت داشته باشیم در تمام این انتخابات می توانیم موفق باشیم .شاهرخی قبادی گفت: نیازی که جامعه ی اصولگرایی دارد از بالا تا پایین در کوهدشت و غیر کوهدشت این است که  همه باید وحدت کنند . وی اضافه کرد: من خودم آمادگی دارم هزینه هر راهی که منتهی به وحدت باشد بپذیرم . یک عده از خواص و بزرگان محلی،ریش سفیدان بیایند تصمیم بگیرند روی چشم؛ یانظر سنجی گفته اند،شخص مهم نیست،من مهم نیستم اما اتحاد به هر قیمتی تعیین بشود من حاضرم.

بقبادی افزود: من هر راهی را که به وحدت منتهی شود قبول دارم،من نمی خواهم بگویم من اگر من نبودم وحدت نبود،نه این درست نیست؛ما باید به فکر مردم باشیم ما باید جامعه را ببینیم من اعتقاد ندارم کسی بیاید خودش را به مردم تحمیل کند.

وی گفت: طبق برآوردی که  شده است جمعیت اصولگرا در کوهدشت بیشتر است وحدت که باشد دیگر آنها چه وحدت بکنند یا نکنند شما پیروزید،ولی اگر این اتفاق نیفتد بالاخره یک ریسک است.

نماینده کوهدشت در مجلس هشتم اظهار داشت: من اعلام می کنم این را به گوش مردم برسانید و می رسد که فلانی قائل به وحدت است و برای وحدت ارزش قائل است. وی با اشاره به برخی کارشکنی های در راستای انشقاق بین اصولگرایان کوهدشت تصریح کرد: به هر حال دست های ناپاک هم در کارند ،یک عده ای ممکن است مانع بشوند و به هر حال اگر خدا توفیق کند تحقق این وحدت وجود دارد.

وی افزود: اگر از بنده بپرسند که نگران صیانت آرا هستید،من به شما عرض می کنم،نگرانی جا ندارد با توجه به موضع گیری هایی که شده و اطلاعاتی که ما داریم ،صیانت آرا مشکلی ندارد.

 شاهرخی قبادی گفت: به مردم بگویید که فلانی گفته است ،من با بررسی به این نتیجه رسیدم ،که صیانت از آرا هیچ مشکلی ان شا الله ندارد،وقتی فرماندار این حرف را گفته است و ما می توانیم روی این حرف حساب کنیم.

وی گفت: با حضور افراد پاک و خوشنامی در هیات نظارت شورای نگهبان و هیات اجرایی از جمله فرماندار کوهدشت که بارها بر صیانت از آرای مردم تاکید داشته اند و قسم یاد کرده اند با سوابق خوب و شفافی که از ایشان سراغ داریم جای نگرانی برای صیانت آرا در انتخابات را نخواهیم داشت .

شاهرخی قبادی  افزود :  ما جریان اصولگرایی باید همه ی جریانات سیاسی در نظام را با دید احترام ببینیم و به دیدگاه طرف مقابل هم احترام بگذاریم چون تمام آرایی که در صندوق ها ریخته می شود از ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود ؛ دنبال این نباشیم یک کاندیدا و یا یک جریان را زیر سئوال ببریم و تخطئه کنیم همه خواهند آمد که در تقویت نظام گام بردارند.

  1. كيخسروى

    آقایان لطفا بس کنید سیر نخوردید از …………. برنمیدارید ب فکر امثال اون بدبختى باشید که با شلیک گلوله پرونده خود و خانوادشو بست چرا به علت فقر و بدبختى … لطفا بفکر مردم مظلوم این شهرستان باشید و اشتغال زایى براى فرزندان فوق لیسانس و دکتراى بیکارشون که به افسردگى مبتلا شدن جناب مدیر مسوول محترم خواهش میکنم بدون سانسور کامنت بنده رو درج بفرمایید خداوند ازتون نگذره در روز جزا اگر که سانسورى لحاظ میکنید… سپاس

  2. ...

    مرام شاهرخی قبادی مرامی دینی و اصولگراینه است از او باید الگو گرفت

  3. مرادی

    رقابت کوهدشت را اصلاح طلبان همچون گذشته واگذار می کنند چون چند صدایی داشته و حرفی برای گفتن ندارند دوستی حامی ملکشاهی است و اسفندیاری و دار و دسته اش هم سالهاست با مردم کوهدشت صنمی نداشته اند

  4. عزیزی

    مردم دانا هستند و به کسی رای میدهند که احساس کنند برای مردم سودمند است و تفکرش به سود مردم است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان