شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » همایش اصلاح طلبان لرستان لغو شد

به گزارش بلوطستان قرار بود روز جمعه شانزدهم اسفندماه همایش اصلاح طلبان لرستان، با عنوان ” اصلاحات مبتنی بر اعتدال” در محل سینما ایران خرم‌آباد برگزار  شود. همایش اصلاح طلبان لرستان در دو بخش کشوری و استانی با سخنرانی دکتر رهامی مسئول کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور و یکی از چهره های اصلاح طلب لرستان در نظر گرفته شده بود.

به گفته سید مهدی موسوی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لرستان هدف از این همایش وحدت نیروهای سیاسی وتشکل ها واحزاب اصلاح طلب لرستان با موضوع انتخابات ومسائل جاری بوده است.همچنین قرار بود در این همایش شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و کنش‌گران بنام اصلاحات، احزاب سیاسی و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان حضور داشته باشند.

یک منبع آگاه به بلوطستان گفت : این همایش به دلایلی لغو به زمانی دیگر موکول شده است،این در حالیست که هنوز از علت لغو همایش خبری در دست نیست.

  1. ناشناس

    بعید میدانم موسوی رییس شورای هماهنگی باشد ایشان همیشه باعث ناهماهنگی بوده وهست . شاید هم معنی هماهنگی فرو پاشی حزب باشد

  2. عزیزی

    آقای شاهرخی دلیل حمله ات به موسوی شاید کاملا برای خوانندگان معلوم نباشه اما من می دونم از چی هراس داری امثال تو می ترسی با همایش اصلاح طلبان ، چپ های پلدختر کاندید معرفی کنند اون موقع تو تنها بمونی و دیگه بهونه ایی برای حمایت اینها از کاندیدت وجود نداشته باشه اما محض اطلاعت عرض کنم که اصلاحات پیروز رقابت آینده خواهد بود.

  3. عزیزی

    سید مهدی موسوی نماد اصلاحات در لرستان است الکی با چرت وپرت حرف مسخره نز نید صدای پای اصلاحات دارد یواش می اید به امید اصلاح طلبی

    • ناشناس

      اولا بنده به عنوان ناشناس نظرم را اعلام کرده ام و شما به اسم بنده را صدا زده اید ، پس معلوم می شود دست شما با مدیران سایت و نویسنده مطلب فوق که قصد رویارویی اینجانب یا حزب را در مقابل اصلاحات قرار بدهد در یک کاسه است .
      ثانیا بنده نظر شخصی خودم را اعلام کرده ام نه حزب و کاندید مورد نظر ( هجوم ) شما را .
      ثالثا آقای موسوی که کاندید یا شخص مورد حمایت شما و نگارنده مطلب است زمانی با کاندید شدن خود در سال ۷۸ که کاندید اصلاح طلبان در موقعیت پیروزی در انتخابات بود باعث دو دستگی و فروپاشی و شکست اصلاح طلبان در آن انتخابات در حوزه انتخابیه پل دختر شد ، پس نتیجه می گیریم که تمامی حرف های شما و نگارنده مطلب چرت و پرت است .
      رابعا اگر این مطلب را در سایت قرار ندهید ترس شما را از واقعیات می رساند .

      • بلوطستان

        باسلام وتشکر از نظرات خوانندگان محترم
        نویسنده ایی که بنام عزیزی نظر خودش را درمورد یکی از کامنت ها بیان کرده بود هیچ ارتباطی با بلوطستان ندارد و صرفا احتمالا براساس پیش بینی خودش ویا هدف خاصی اسم “شاهرخی” را به نام مخاطب مورد نظرش لحاظ کرده ودراین بین صادقانه می گوییم هیچ دخالتی درسایت نداشته وحتی با مدیران سایت هم ارتباطی ندارد، ضمنا بلوطستان بارعایت خطوط قرمز همه نظرات عزیزان را منتشر می کند چون معتقد به تبادل افکار وجامعه باز و فضای آزا د است.
        و دست اخر هم اعتقادداریم هر شهروند چه اصولگرا چه اصلاحات وچه اعدال ازادند حرفهایشان را بزنندواگر بخواهیم سخنی را مطرح کنیم از طریق همین سایت به شکل مقاله یا تحلیل حرف خواهیم زد نه از شیوه کامنت که شاید برخیخوانندگان اصلا انها را نبینند .
        باماباشید چون بلوطستان را بشما اختصاص داده و دانستن را حق مردم می دانیم و در آینده نیز ثابت خواهیم کرد در عرصه رسانه بیطرف هستیم

        • عباس دارایی

          برادر یا خواهر عزیز و محترم که با نام ناشناس نظر داده اید نگارنده این خبر عباس دارایی هستم یک فعال رسانه ایی ،ضمن احترام به شخصیت برجسته آقای موسوی، وی هیچگاه کاندید مورد نظر من نبوده و بروید از دوستان بپرسید که در ادوار گذشته به چه کسانی گرایش داشته ام الان هم صرف بدنبال اطلاع رسانی همایش اصلاح طلبان بوده وخدایی نخواسته بدنبال رودررو قرار دان جریانات نیستیم در ضمن برای گرایش سیاسی افراد احترام قائل و هیچ وقت هم در پی سواستفاده از رسانه برای تبلیغ کسی نیستم ضمن اینکه طبیعی است که گرایش سیاسی داشته ودر مقالاتم انها را کمرنگ یا پررنگ بیان کنم.

  4. ناشناس

    لطفا متن را اصلاح نمایید : اصلاح طلبان جدید :
    در خط اول شانزدهم صحیح است نه ژانزدهم ، اول متن تان را اصلاح کنید .

  5. ناشناس

    باتشکرازسایت بلوطستان یا دارید دروغ میگوید یاپیشگویی ، پیداشده که واقعا حرف نداره هرچندحقیربه پیشگو یی ورما لی اعتقادی ندارم با شما تماس خواهم گرفت وپیشگو رادرسایت شما اگه همکاری کنید معرفی وگرنه درسا یتهای اطلاع رسانی یااز طریق دستگاه قضایی پیگیری میکنم با تشکر ازمدیر سایت بابت پیگیر ی دقیق وجواب قانع کنند درایند

    • بلوطستان

      جناب ناشناس
      اینگونه با تهدید(پیگیری قضایی) و تهمت(دروغ)صحبت کردن و موضوع ساده‌ای را قضایی و امنیتی نمودن شایسته‌ی مخاطبان فهیم بلوطستان نیست؟
      آنگونه که شما آشکار ساخته‌ای ناشناس همان ….. است، اما آی پی ها چیزی دیگری می‌گویند و آی پی کاربری که با نام ناشناس کامنت گذتشته و شخصی که با نشان شاهرخی خود را شناسانده دو شماره‌ی متفاوتند. با توجه به بررسی اجمالی که اینجانب (بساطی) از کامنت‌ها داشتم احتمالا غرض مخاطبی که به نام عزیزی خطاب به شاهرخی سخن گفته چیزی نیست که جنابتان برداشت کرده‌اید، به گمانم روی سخن وی با شاهرخی، شخصی است که در صفحات دیگر سایت (زیر مطلب تلنگری بر سخنان تماینده‌ی پلدختر) نظر خود را درج کرده بود.
      البته در این باره جناب عزیزی می تواند روشن کند که دقیقا چه منظوری داشته. با این همه، مطمئن باش حقیقت مطلب همان است که همکار پرتلاشمان، آقای دارایی بیان کرده و نقش بلوطستان جز آنچه گفته آمد چیزی دیگری نیست و نخواهد بود.
      امیدوارم مخاطبان فهیم و فرهیخته‌ی بلوطستان از مسائل حاشیه ای بپرهیزند و با نظرات و دیدگاه‌های روشنگر و هشدار دهنده ما را در راستای رسالت خطیر خویش یاری فرمایند.

    • بلوطستان/ توضیحات تکمیلی

      سلام و دورود بر شما کاربر محترم که با نام ناشناس نظر خود را ابراز کرده اید:
      *شما با آی پی ۵٫۲۳۴٫۷۳٫۱۰۰کامنت گذاشته اید و شخصی که با نام شاهرخی همواره برای بلوطستان کامنت گذاشته ونظراتش را بیان می کند با آی پی ۵٫۲۲۱٫۱۵۶٫۲۶در این زمینه فعال است
      *بنابراین این دو شخص یعنی شاهرخی و ناشناس دو فرد متفاوت ویا دوکاربر هستند که از دوسیستم متفاوت از هم نظر خود را ابراز کرده و ذکر این نکته که چطور کاربری بنام عزیزی ، ناشناس یعنی شما را شاهرخی معرفی می کند نمی تواند منطقی باشد، یا بدنبال این هستید که باهدفی خاص بگویید ناشناس همان شاهرخی است وجریان وارونه بسازیدو بگویید مثلا شاهرخی از سادات است وبرخی سادات هم مخالف اصلاحات است و به مردم القا کنید این است و ان وفلان است وبهمان و یا خیلی مغرضانه در پی حاشیه سازی بی هدف هستید
      *بلوطستان اسیر حاشیه سازی نمی شود چون پایگاه شخص ، فرد ویا نماینده و مسند دار واستاندار و وزیر و وکیل و..نیست ونخواهد بود بلکه صرفا بدنبال اطلاع رسانی است و اطلاع رسانی هم در برهه ایی هزینه هم دارد با انواع برچسب سعی می کنند که سایت و یا قلم واندیشه ایی را جهت دار معرفی کنند که زیبنده و منطقی نیست.
      ۸ صادقانه بیان می کنیم آمادگی داریم مطالب شما رادر قالب تحلیل و مقاله ومصاحبه و گزارش ر صورت رعایت اخلاق منعکس کنیم اما انتظار می رود بدنبال غرض ورزی وکینه جویی واین حرف ها نباشید.
      *انتظار میرود شخصی که با نام عزیزی نظر خود را ابراز کرده با توضیحات تکمیلی به یاری ما و کاربر محترم آمده و ادعای خود را برملا سازد
      *چه بسا همین فرهنگ سازی به تحمل همدیگر و رفاقت در عین رقابت منجرشود پس در این راه با ماهمراه و همیار باشید

  6. عزیزی

    سلام علیکم
    مگر من گفتم موسوی می خواهد کاندید شود ؟من گفتم موسوی الان نماد اصلاحات لرستان است اما بعضی ها دوست ندارند چون باور می کنند که موسوی می خواهد کاندید شود مهم این بود که من گفتم و همه هم فهمیدند که حق باهام بود به دنبال هویت من نگردید چون حرفم راست بود همه نظرات را بخوانید متوجه میشید اما بلوطستان هم در جوابیه اشتباه کرده چون نیاز نبود من بگم اینها مخالف اصلاحات هستند من گفتم حرف سید مهدی که می شود اخم می کنند.
    سال ۷۸ هم همه می دانند چطور شد مرادی خودش نخواست با اصلاحات کنار بیاید شد رفیق بازاری و ..و قبل انتخابات گفت من می خوام مستقل بیام انتخابات هم که شد با نظر رسولی استاندار لرستان که رابطه خوبی با مرادی نداشت اون مسایل اتفاق افتاد .
    حدس می زدم چه کسانی برعلیه موسوی می گویند چون همین حرف ها را از افرادی که حدس می زدم شنیده بودم موسوی قصد کاندبد شدن ندارد اما به او حق بدهید که بخواهد دوستانش را سر وسامان بدهد.
    من همین نزدیکی ها هستم آقایان نمی توانند بشناسند شاید در آینده کد دادم و فهمیدید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان