شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هیچ رزمنده ای موافق توهین به ارزش های دفاع مقدس نیست!

 
goodarzian-ali93-3-29-copy
 

ما متن نمایشنامه را خوانده ایم اما اجرای آن را ندیده ایم با این حال فکر می کنیم بیانیه ی نمایندگان یک بیانیه ای شتابزده بود!ما باورداریم نمایندگان لرستان درمجلس دهم، نمایندگانی اهل گفت و گو و لابیگری و پرجنب و جوش و جست و خیزند.
انتظار می رفت موضع ملایم ترو دیپلماتیکی اتخاذ کنند و از نگاه تخصصی مشاوران هنری خود، برای داوری کمک بجویند.به هرحال اگر خلافی هم صورت گرفته پیراهن عثمانش نکنند، شان نمایندگی اقتضا می کند که موضع گیری ها، منطقی و وزین باشد و شایبه ی برخورد های سیاسی و شخصی نداشته باشد.
مردم همه ی مارا داوری می کنند سوگند می خوریم مهمترین آرزویمان این است که نمایندگان لرستان در دفاع از حقوق معطل مانده ی مردم، بیکاری و اعتیاد جوانان تلاش کنند اختلافات جزیی را کنار بگذارند و هم نظرشوند.
همه ی ما همدیگر را می شناسیم نباید خیلی ساده شعارهای تبلیغاتی خودرا فراموش کنیم مهمترین شعارنمایندگان حمایت از دولت بود.چرا برخی دارند چوب لای چرخ دولت می گذارند؟ البته نقد بسیارکارگشاست و لازم هست و اصلن کارنمایندگان نظارت و نقد و نظر است.
راستی چرا نمایندگان محترم این روزها از کم کاری و ضعف برخی از مدیران که دستگاه هارا به روزمرگی کشانده اند و درنتیجه سرمایه ی مردم را دارند برباد می دهند و یکی و دو تا هم نبستند سخن نمی گویند؟نقدی نمی نویسند؟ تشری نمی زنند؟
اما “حق السکوت” می گیرند ویا برای حق السکوت نه نقد، داد و بیداد می کنند !فکرمی کنند مردم این ها را نه دیده و نع می بینند و آنان را قضاوت نمی کنند؟ حاشا و کلا!!
نمایندگان محترم ضمن سپاس از حساسیتی که نسبت به ارزش های دفاع مقدس دارند دراین بیانیه و اعلام موضع می توانستند برخی اشتباهات را گوشزد کنندو البته اگر توهینی شده محکوم کنند اما قبل از بیانیه باید نمایش را می دیدند و ندیده قضاوت نمی کردند.چقدرجالب می شد اگردرخواست می کردند تا عوامل نمایش آن را یک باردیگر درحضور نمایندگان مردم نمایش نامه را اجرا کنند بعد چقدرکلامشان نافذ ترمی شد! چقدرهنری با مسیله برخورد می شد و درنهایت چقدر به شخصیت چند جوان تازه کارهنرمند لطمه وارد نمی شد!
درخواست عزل مدیر کل به خاطر اجرای یک نمایشنامه که شائبه ی توهین درآن هست وزن بیانیه را پایین آورد ما دوست نداریم وزن کلام نمایندگانمان پایین بیاید!چرا از اقدامات خوب این مدیر صحبتی به میان نمی آید؟ آیا سزاواراست که به خاطر یک اشتباه، برهمه ی خوبیها خط بطلان بکشیم؟
رسانه ها چرا دروغ می نویسند؟شنیده ایم به خاطر طرح سوال از وزیر مجمع نمایندگان هیچ نشستی نداشته است! چرا برخی رسانه ها عکس آرشیوی را بارگذاری می کنند بعد هم می نویسند فلان نماینده از خون شهیدان دفاع نکرد!؟
شما را خدا بگذارید ارزش های دفاع مقدس از مقوله های ملی ما باشد این ارزش هارا به نفع شخص و گروه و باندو جناح خاصی مصادره نکنید! ماهمه باید وامدارخون شهیدان باشیم!!
المختصر!کاری به اعتراضات برخی نداریم! اما دست کم انتظار ما از برخی نمایندگان که به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم هستند- خبرداریم- نه مچ گیری، بیشترازاین است.
هیچ ایرانی رزمنده ای موافق با توهین به ارزش های دفاع مقدس نبست مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان خودشان رزمنده هستند و البته معصوم نیستند اما اقدامات خوب و شایسته ای هم داشته است و دارد.متن نمایشنامه را از نگاه های گونه گون می توان داوری کرد به هرحال باید مواظب باشیم که با حساسیت بیشتری ارزش های دفاع مقدس را توصیف و تجسم کنیم.
دغدغه ی ما این است که برخی می خواهند نمایندگان را قطب بندی کنند که اصلن به نفع استان نیست باید از اختلافات بگذریم و همدلی را ترویج کنیم!برخی نان شان در قطبی کردن است اما آنانی که دلشان برای محرومیت و بیکاری و فقر این مردم بیکس و کار می سوزد درپی همگرایی هستند!خداوند همه ی مارا درمسیری که خشنودی ایشان درآن است هدایت کند!

علی گودرزیان ع پایدار/ بلوطستان

  1. شیخ چه کرده که چنین کرده اید؟

    جناب گورزیان
    دفاع جنابعالی بعنوان شخص شاعر و فرهیخته از شیخ حنان بعید بود
    امثال شما چشم امید جامعه هستید نباید حق را در سایه منافع زودگذر بگذارید
    شیخ حنان سوای موضع گیری که درباره موضوع مورد اشاره داشت کارنامه ای ضعیف دارد.
    کم دیده ایم آدم منصف و نشریه ای منتقد از عملکردش دفاع کند.
    آقای حنان ابتدا برخی را با وعده هایی که خود می دانست قرار نیست عملی شوند دلخوش میکرد اما اکنون دیگر حنایش رنگ باخته و نمی تواند مثل سال اول وعده ی توخالی برای آینده بدهد.
    او چه کرده است؟ برگزاری چند کنسرت، شو فرهنگی و تئاترهایی که این همه حواشی به دنبال دارد شق القمر نیست.
    علی آقای عزیز، شما که اینگونه نمایندگان را مورد نقد قرار داده اید بگوئید مدیرکل محترم چه کارهای انجام داد که ملت از آن بی خبر هستند.
    بلوطستان که اینونه بلندگوی شیخ شده بگوید مدیرکل مورد حمایتش برای مطبوعات و رسانه ها چه کرد؟

  2. م- پایار

    آقای بیرانوند گفته دلیل همراهی نکردن نمایندگان در تذکر به وزیر ارشاد را زمان محدود و در اختیار نداشتن فرصت (حدود بیست دقیقه قبل از تذکر) بوده است. و خواسته خود را شخصی عقلانی و باتدبیر نشان دهید. این سخن او را آن روز میشد پذیرفت اما بعد از گذشت یک هفته نه
    ایشان اگر تا آن روز از ماجرا بی خبر بود و تئاتر را ندیده بود توجیح داشت اما اکنون دیگر توجیحی ندارد.
    برای افکار عمومی سوال است چرا بعد از این مدت در بیانیه ای که به همین منظور نوشته هیچگونه اظهار نظری درباره ی آن نکرده و نگفته که با محتوای تئاتر مورد مناقشه موافق است یا نه؟ اگر موضع گیری اش درست بوده چه هراسی از اظهار نظر درباره ی موافقت یا مخالفت با محتوایش دارد؟
    جناب پایدار در حمایت از این عملکرد متناقض آقای بیرانوند هم مطلب بنویس
    شما که خوبی مینویسید چه خوب است خوب بنویسید نه اینکه ناخوبها را خوب جلوه دهید

  3. جانباز

    جرااین همه کار شکنی درحق جانبازان ورزمندگان می شودتوسط مدیران کسی چیزی نمی گویدوبادید بد به آنها نگاه میشودآقایان بس …………………………………………………….دیگردهان رزمندگان باز نکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان