شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » وابسته به هیچ حزبی نیستم و هیچ گروهی هم مرا نیاورده است

photo_2017-01-31_01-46-29

استاندار لرستان گفت: فرماندار جدید خرم آباد شنبه ۱۶بهمن معرفی می شود. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان افزود: با نمایندگان، رابطه خوبی داریم و اعتقادم این است نمایندگی، ظرفیت خوبی برای توسعه هر منطقه است به شرطی که بتوانند از این ظرفیت و قدرت استفاده کنند. وی گفت:  بنده وابسته به هیچ حزبی نیستم و هیچ گروهی هم مرا به اینجا نیاورده است و در تصمیمات و تصمیم گیریها نیز خودم نظر نهایی را میدهم و تابع هیچ حزب و گروهی نیستم و شخصاً خودم، تصمیم گیر هستم.
استاندار لرستان اظهار داشت: بنده اگر حتی قرار باشد فقط یک روز دیگر در استان بمانم به طور یقین تصمیم گیرنده نهایی، خودم هستم.وی افزود: دو هزار طرح نیمه کاره در استان لرستان وجود دارد که ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.وی گفت:  با توجه به کمبود اعتبارات، طرح هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند در اولویت تکمیل هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: برای اینکه پروژه های نیمه تمام لرستان به بهره برداری برسند به هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این از توان دولت بیرون است و به همین علت باید از توان و ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی توانمند بهره گرفت.

وی گفت: برخی عنوان می کنند آمار بیکاری لرستان دروغ است اما این آمار به صورت مستقل توسط مرکز آمار تهیه می شوند و دستگاه های اجرایی هیچ نقشی در آن ندارند.بازوند افزود: استان لرستان در سال ۱۳۷۶ رتبه یک و در سال های ۱۳۷۷، ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ رتبه ۲ را در بیکاری داشتیم و در سال های بعد یا دوم و یا اول بودیم تا سال ۱۳۹۳ به رتبه سوم و در سال ۱۳۹۴ به رتبه پنجم رسیدیم.
وی با بیان اینکه  به طور قطع رفع کامل بیکاری در کوتاه مدت امکان پذیر نیست ، اظهار داشت: رفع این مشکل تا حد زیادی به حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی در استان بستگی دارد که زمینه این حضور باید فراهم شود.

photo_2017-01-31_01-46-37

استاندار لرستان با بیان اینکه هیچ مستندی مبنی بر حذف لرستان از ردیف اعتبارات مناطق محروم وجود ندارد،افزود:  برخی افراد در شبکه های مجازی یا تریبون های رسمی از حذف اعتبار لرستان از ردیف اعتبارات مناطق محروم سخن می گویند،اما لفظ محرومیت درست نیست و نباید مورد استفاده قرار گیرد زیرا ما را به حوزه های دیگر می برد.
استاندار لرستان گفت:  در سال ۹۰ نمایندگان طرحی را تصویب کردند که برابر آن ۲ درصد درآمد کشور به مناطق توسعه نیافته تخصیص داده می شد.وی افزود: : ۷۰ میلیارد ریال آن موقع به لرستان اختصاص یافت ولی این اعتبارات در سال های بعد خیلی کم شد و حتی به صفر هم رسید.
بازوند گفت: عنوان این طرح بعد از آن به قانون توازن تغییر کرد و در سال ۱۳۹۵ چهار هزار و ۴۰ میلیارد ریال به لرستان تخصیص یافت که این رقم در سال ۱۳۹۶ به چهار هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.وی افزود: دلیل اینکه برخی عنوان می کنند لرستان از این اعتبارات بی بهره است، معلوم نیست چراکه استان در رتبه پنجم دریافت اعتبارات توازن قرار دارد.

استاندار لرستان گفت: به رغم کمبود اعتبارات تاکنون ۹۵۷ روستای لرستان گازرسانی شده است و در دهه فجر امسال گازرسانی به ۲۰۷ روستا کلنگ زنی می شود.

عکس از امین آزادبخت

  1. علی دالوند

    شنیدنیهای متقن حکایت می کند فرماندار خرم آباد ورئیس جدید سازمان صنعت ، معدن وتجارت لرستان پس از ماها انتظار وسر در گمی معرفی می شود جای شکرش باقی است.

  2. رحیمی -شهرستان بروجرد

    خدا را سپاس با الاخره اعتراضات مردمی به ثمر نشت وصفی با سازمان صنعت معدن وتجارت خدا حافظی میکند سر حق سنگین است.

  3. حمزه قبادی

    جنابعالی اینقدر! هم که ادعاداری مستقل نیستی بالاخره زیرنظر حاکمیت فعلی! هستی درضمن آماربیکاری که جنابعالی دادی بامعاونت شماخیلی تناقض دارد(درطول یک ماه ازرتبه پانزدهم به رتبه پنجم تنزل یافت )دردها رامی گوییدولی درمان متاسفانه چیزهایی !نیست که شماهابیان می کنیدریشه دربی عدالتی هاونداشتن شناخت وآگاهی داردکه ملت ازآن به دلائل مختلف غافل هستند!!!

  4. امیر شاوردی

    خدا نسازد وعفو نکند کسانیکه با اعتراضات مردمی کلنجار می روند ومسئله را خیلی طول میدهند وامروز وفردا می کنند همه می دانستند رفتن صفی خانی ما مور در سازمان حتمی است اما پا را روی اعصاب مردم گذاشتند.

  5. محمد

    کانال تلگرامی جبهه مردمی نیروههای انقلاب پلدخترمتعلق به کیست؟ظاهرا”اعضای اصلی آن گفته اندماهیچ گروه وکانال تلگرامی درشهرستان پلدختر نداریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان