شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ورزش بدون اخلاق ماندگار نیست/ ضرورت تجلیل از قهرمانان

۲۰۱۵-۰۶-۱۵_۰۴۵۵۴۷

از فرشاد بلفکه قهرمان ارزنده کشتی پلدختر توسط ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تجلیل شد. به گزارش بلوطستان فرشاد بلفکه  که در کارنامه خود قهرمانی در  کشتی فرنگی در وزن ۷۱ کیلوگرم در سال ۹۲ نایب قهرمان کشور در رده بزرگسالان ، برنزمسابقات کشوری سال ۹۳ درجام جمهوریت ترکیه ،دوم انتخابی تیم ملی مرحله نهایی ،قهرمانی  جام شاهد ، لیک برتر و جام باشگاه های جهان دیده می شود از سوی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به عنوان قهرمان بسیجی تجلیل شده است.

امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم گفت:  تقدیر از قهرمانان ملی باعث ایجاد انگیزه در جوانان می شود . وی با بیان اینکه  اصول واخلاقی محور ورزش است ،گفت: پلدختر جوانان دارای توانایی ها و ظرفیت های بالا و با استعدادی در رشته های مختلف ورزشی است که مقام های خوبی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده اند.

وی گفت: ورزشکار باید در میدان های ورزشی ، اخلاق و روحیه جوانمردی همراه با قهرمانی را دنبال کند زیرا اگر چنین نباشد قهرمانی ارزشی ندارد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه  ورزش بدون اخلاق ماندگار نیست افزود: هرگونه سرمایه گذاری و ساختارسازی در ورزش بدون توجه به اخلاق و معنویت راه به جایی نخواهد برد.

  1. مهدی پور

    سلام آقای سوری ممنون از بیان شیوایتان ورزش ما قبل از هر چیز نیاز به امکانات و حمایت دارد وقتی که حمایت نباشد ورزش می شود جولانگاهی برای بی اخلاقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان