شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » وقتی زیبا سازی جای مقاوم سازی را می گیرد

IMG_6490

با پایان یافتن امتحانات دی ماه سال ۹۴ اعلامیه‌ای با این موضوع که: «کتاب خانه عمومی شهدا شهرستان کوهدشت به دلیل وجود ترک های عمیق سازه ای و امتداد این ترک ها در کل راستای طولی دیوار های سالن مطالعه و بخش کودک مورد تأیید نمی باشد و…» بر در کتاب خانه نصب شد. به گزارش بلوطستان؛ که نزدیک به پنج ماه از آن تاریخ می گذرد و کتاب خانه ی  برتر شهر که موقعیت جغرافیای مناسب تری نسبت به سایر کتاب خانه های عمومی شهرستان دارد تعطیل شده است. IMG_6502

گزارش‌های بلوطستان حاکی از آن است که طی این مدت  تنها دو کار انجام گرفته ؛که یکی نصب بنری جهت اطلاع رسانی برای اعضاء که کتاب های به امانت برده بیاورند و آن‌ها را به کتاب خانه ی شهید رجایی تحویل دهند، و دیگر رنگ آمیزی فضای بیرونی ساختمان کتابخانه  در واقع زیباسازی جای مقاوم سازی را گرفته است. امری که این سوال را در نظر همگان مطرح می‌کند آیا ترک های عمیق و مقاوم سازی را می توان با رنگ آمیزی و زیبا سازی ترمیم نمود؟ و یا آیا بودجه ای که صرف زیبا سازی شده را نمی شد صرف مقاوم سازی  و ایمنی کرد؟

 IMG_6489

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی امری ضروری و نیاز جامعه کنونی ماست به خصوص برای جوانان  که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند. همین همت پیش از پیش مسئولان را می طلبد که نسبت به این امر مهم  بی تفاوت نباشند و به راحتی در کنار چنین وقایع مهمی نگذرند.

IMG_6504

امید می رود مسئولان شهرستان اقدام لازم جهت مقاوم سازی و  باز نمودن کتاب خانه در ایام امتحانات را به عمل آورند. اندیشمندان می‌گویند با بستن درب یک «اندیشکده»  (جای مطالعه) یک زندان باز خواهد شد. پس لازم است هم مسئولان شهرستانی و استانی جهت رفع این مشکل هر چه سریع تر چاره اندیشی نمایند؛ تا درب کتاب خانه شهر بر روی دوستداران علم و ادب گشوده شود.

IMG_6496

فتانه بساطی؛ از اعضاء کتاب خانه شهدا

  1. موسوی

    ممنون ازپوشش خبریتان

  2. حسینی

    بی تدبیر مسولان استانی جای کاربیشتری دراهالی منتقدبلوطستان دارد.تشکراز پوشش خبری وتهیه گزارش

  3. چول چمرگه

    درود بر دست اندر کاران سایت خبری بلوطستان ،که حرف دل همه افراد که عضو کتابخانه عمومی شهدا هستند را به گوش مسولین رسانده ….خسته نباشید .

  4. یک دانشجو

    ما دانشجویان.واقعا از بسته شدن کتابخانه در این ایام مهم داریم زجرمیکشیم.ممنون از اهالی بلوطستان

  5. طرهانی

    کتابخانه رابازکنید.هوووووووار

  6. میرزابنویس

    دستتان مریزاد
    از نویسنده محترم و سایت دوست داشتنی بلوطستان کمال تقدیر و تشکر داریم…

  7. مهمدیان

    سپاس از پوشش خبری بلوطستان و دستمریزاد به اهالی خبری شما.

  8. یک دانش آموز

    کتابخانه باز شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان