شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پرداخت بیش از ۴٫۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان /کمک ۵۳۶ میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت

DSC00247
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت  از پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد. به گزارش بلوطستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان، مردان امرایی در این رابطه گفت: مبلغ مذکور از ابتدای سال جاری به ۴۴۷ خانواده نیازمند در شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت همچنین اظهار داشت: این میزان وام قرض الحسنه در راستای پرداخت بدهی مددجویان، کمک هزینه تحصیل و شهریه فرزندان، ودیعه و تعمیرات مسکن، کار انگیزی، ازدواج، درمان، خرید لوازم خانگی و رفع سایر مایحتاج آنها هزینه شده است.
امرایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تسهیلات کارگشایی متناسب با نیاز مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه ی ۱۰ یا ۲۰ میلیون ریالی برای رفع مشکلات ضروری و فوری به مددجویان پرداخت می گردد.
کمک ۵۳۶ میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت
به گزارش بلوطستان مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت از کمک ۵۳۶ میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آذر ماه امسال نیز خبر داد و گفت: در روزهای پایانی فصل پاییز و همزمان با آغاز ماه ربیع الاول حامیان نیکوکار همکار با کمیته امداد شهرستان مبلغ ۵۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال کمکهای خود را به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اهدا نمودند.
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۶۵۱ حامی بومی و غیربومی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد کوهدشت همکاری دارند، اضافه کرد: مبلغ مذکور در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی به خانواده های ایتام اهدا شده است.
امرایی همچنین به اهدا ۱۰ سبد کالا جمعا به ارزش ۱۳ میلیون ریال از طرف یک حامی نیک اندیش در آذر ماه امسال به خانواده های ایتام اشاره کرد و افزود: این سبدهای غذایی شامل برنج، مرغ، روغن و حبوبات بین ۱۰ خانواده ی یتیم تحت تکفل این حامی توزیع گردید.
وی یاد آور شد: همچنین در آذرماه امسال یکی از حامیان نیکوکار مبلغ ۲۱ میلیون ریال جهت کمک به تامین جهیزیه ۳ یتیم تحت حمایت امداد شهرستان به این فرزندان معنوی خود اهدا نمود.
مدیر کمیته امداد شهرستان در پایان ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه حامیان، گفت: کمیته امداد امام (ره) در تلاش است تا با همکاری حامیان و خیرین خداجو با رفع مشکلات اساسی ایتام و خانواده های نیازمند فقر و محرومیت زدوده شود.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان