شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پلدختر پیشتاز برگزاری همایش سالروز ۲۴خرداد در لرستان

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۵۱۷بب

فرماندار پلدختر گفت:دولت تدبیرو امید دستاوردهای مثبتی را در حوزه های مختلف بر جای گذاشته است. به گزارش بلوطستان نورالدین در منان در همایش حامیان اصلاح طلب دولت تدبیر و امید با محوریت حزب مردم سالاری که به مناسبت سالروز ۲۴خرداد ۹۲برگزار شد با بیان این مطلب افزود: دست پاکی ،تعامل عزت مند با دنیا ،تمکرز بر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی و توجه به ارزش های انسانی از جمله مفاهیم دولت تدبیر و امید بوده که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن محقق شده اند.
درمنان با بیان اینکه دولت پس از استقرار با چالش های عمده ای مواجه بوده است ،گفت: هجمه سنگین قدرت های دنیا و اجماع آنها حول محورهایی چون اسلام هراسی ،شیعه هراسی و ایران هراسی ،تهدیدیهای همیشگی ابرقدرت ها بر علیه ملت ایران ،التهابات اقتصادی و تورم ۴۴درصدی از جمله مهم ترین چالش های دولت در زمان استقرار بوده است.

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۲۳۱
وی افزود: با وجود افزایش بی سابقه قیمت نفت و در آمدهای قریب ۸۰۰میلیارد دلاری متاسفانه تورم ۴۴درصدی ایجاد شده و کشور در زمان استقرار دولت تدبیر و امید با بدهی ۵۴۰هزار میلیاردی مواجه شده بود.
فرماندار پلدختر با اشاره به تحریم های بی سابقه و کاهش شدید قیمت نفت از ۱۴۰دلار به ۲۷دلار افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری که به نظیر بوده و همراهی ملت ایران دولت تدبیر و امید توانست تورم را از ۴۴درصد را به ۱۲درصد کاهش داده و طرح تحول سلامت را به بهترین شکل ممکن ایجاد کرد که باید به عنوان یک دستاورد مهم آنرا توصیف کرد.
درمنان اظهار داشت : در عرصه بین الملل و جبهه دیپلماسی فرزندان عزیز ایران در این عرصه توانستند در مذاکراتی سخت و فشرده با تمام ابرقدرت های جهان دور یک میز منطق نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده و حق ایران در انرژی هسته ای به عنوان دانشی بومی به از سوی قدرت های جهانی به رسمیت شناخته شد.
وی گفت: حذف گزینه های روی میز و تضعیف اجماع بر علیه ملت ایران و نشان دادن ایرانی باثبات و حضور هیات های تجاری پس از برجام برای سرمایه های گذاری های خارجی از دستاوردهای این مذاکراتی بود که از سوی دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده بود.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: ۲۴خرداد فرصتی برای بیان عملکرد و دستارودهای دولت از سوی مدیران است و من متعجب هستم که برخی مدیران در تشریح عملکرد به مردم کوتاهی می کنند.
وی با بیان اینکه با حضور استاندار لرستان ،استان در مسیر توسعه قرار گرفته است ،افزود: استاندار لرستان شخصیتی توسعه گرا است که مسیر توسعه استان را خیلی خوب می شناسد.درمنان ادامه داد: تدوین سند آمایشی باتکیه بر امکانات و ظرفیت ها ،سند اشتغال به عنوان سندی پروژه محور و نهایتآ سند اقتصاد مقاومتی در استان و فرمانداری ها به عنوان دستاوردی مهم ارزیابی می شود.
فرماندار پلدختر افزود: لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که این امر نشان دهنده تحرکات خوبی است که در حوزه عمرانی و اقتصادی در لرستان توسط استاندار لرستان انجام گرفته است.
وی گفت: توجه به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی ،احیای ظرفیت های راکد شهرستان ،تلاش در جهت افزایش تولیدات داخلی ،پرهیز از هدر رفت منابع مالی و مبارزه با رانت و فساد ،پرکردن اوقات فراغت و توجه به ورزش ،تاکید بر نقش محوری مردم از مهم ترین محورهای سند اقتصاد مقاومتی در شهرستان پلدختر است.
فرماندار پلدختر اظهار داشت: از ۲۲کارگاه تولیدی پلدختر ۱۰کارگاه راکد است که در پی آن هستیم که این واحد های تحت عنوان اقتصاد مقاومتی احیا شوند. وی افزود:پالایشگاه پلدختر باید سروسامان بگیرد و زمانی که این طرح کلنگ خورده با سرمایه گذاری در قالب ۳۰هزار بشکه قرار بوده این طرح اجرایی شود که یکی از موانع ان همین امر بوده و باید به ۱۰۰هزار بشکه خوراک پالایشگاه دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: برنامه هایی برای اجرایی شدن این طرح در حال انجام است و امیدواریم این تلاش ها منجر به تحقق آن شوند.فرماندار پلدختر با تاکید بر ظرفیت های معدنی شهرستان گفت: همین آهک هیدراته این پتانسیل را دارد که به تولید کاغذ منجر شود و لذا به دنبال رایزنی با برخی سرمایه گذاران هستیم تا در این زمینه سرمایه گذاری شود.
درمنان بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود: خود را ملزم به خدمتگزاری مردم می دانیم و نباید در برخی ادارات کار مردم گیر پیدا کند و باید مردم به عنوان ولی نعمت و محور امور مورد احترام مدیران باشند.

اا

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۲۱۸

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۲۱۴

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۶۳۴

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۳۶۵۰۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۳۲۰۹

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۷۴۶

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۳۱۴۷

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۹۳۳

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۸۵۳
حواشی مراسم:
این همایش را حزب مردم سالاری برگزار کرده بود و فرماندار پلدختر به عنوان تنها سخنران همایش به ایراد سخن پرداخت.اردشیر مرادی دبیر مردم سالاری شعبه پل دختر نیز در سخنان به بین اهداف همایش و لزوم اتحاد اصلاح طلبان در شهرستان تاکید کرد.

حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان شرکت کننده با قرائت بیانیه ای کوتاه بر حفظ انسجام حامیان دولت و پرهیز از اختلاف تاکید کرده و خواهان تقویت ندیران همسو با دولت و جلوگیری از بستر سازی برای سواستفاده مخالفین دولت در دستیابی به میدریت ها در انتصاب های اداری و تقویت فرماندار پلدختر به عنوان نیرویی پرتلاش و مورد قبول قاطبه اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان پلدختر شد.
کرامت خانی پور نامزد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم که صلاحیتش مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته بود از اعضای شاخص حاضر در این همایش بود.
حضور پررنگ اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر و همچنین اعضای حزب مردم سالاری و دو عضو شورای شهر از جمله دیگر نکات قابل بیان این همایش بود.
کاوه رئیس اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران  ،بهمن رشنو مدیر تعاون روستایی ،نورعلیوند ورزش و جوانان ،نظری جهاد کشاورزی ،هدایتی صنعت ،معدن و تجارت ،افتخاری آموزش و پرورش و معاونین وی ، کریمی فرد ارشاد اسلامی ،سرهنگ محمدی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،فریدونی هلال احمر ،دانشگر فنی و حرفه ای ،دریکوند منابع طبیعی و کوشکی دامپزشکی و عصمتی آموزش و پرورش معمولان ،محمودی و عالی پور اعضای شرای اسلامی شهر پلدختر از جمله مدیران دستگاههای اداری مهمان در این همایش بودند.
اصلاح طلبان معمولان و ستاد روحانی در این بخش نیز در این همایش به طور پررنگی حضور پیدا کرده بودند.خانم طاهری ،خانم پورتقی ،خانم نجفی،خانم عبدی پور مدیر هنرستان معصومیه،خانم کوشکی ،خانم پورجمشید از مدیران مدارس شهرستان پلدختر ،خانم ها بستاکچی و نعمت پور  و خانم آکسون معاون جهاد کشاورزی و عضو شورای اسلامی شهر هم از میهمانان بانوی این همایش بودند.

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۳۲۳۲۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۲۳۶

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۵۰۲

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۵۷۲۰

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۰۳۴۷

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۲۹۰۸

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۳۸۴۵

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۴۰۵۵

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۳۷۴۲

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۳۵۳۵

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۰۷۳۵

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۸۴۴۴۳

photo_2008-06-28_09-45-26

  1. ناشناس

    درود بر شما جناب دادایی

  2. شهروند پلدختری اعتدالی

    داش عباس بعضی عکسها که گذاشتی ازعناصر فتنه اند پروندشون مفتوحه بارحقوقی داری ان شا الله که عمدی نبوده .دوست دارم

    • سرویس خبر

      سلام فتنه و فتنه گری با وجود دستگاه همیشه هوشیار امنیتی قابل کنترل است برادر حرف های جنابتان بار حقوقی اش زیاد است اگر هویت خود را پنهان نمی کردی

      • خبردار

        سلام و دروود
        چرا نظرات مخاطبین را گزینشی درج میکنید؟نکنه از حرف حساب میرنجید؟

      • ناشناس

        دستگاه امنیتی اگر بناباشد برخورد کند باید باشما که دارید به این عزیزان میگویید فتنه برخورد کند درضمن آن بحث فقط مختص شهر تهران بود خواهشا به کسی توهین نکن مسلمان !!!!!!!!!!!!!!!

  3. دانشجوی پلدختری

    بنظرم شرکت کنندگان اصلاح طلبان حامی کاندیدمجلس دکتر-چ بودند

    • جوان اصلاحاتی

      مگر اصلاح طلب دیگری هم بود؟
      همه ی اصلاح طلبان حامی دکتر چ بودند و الا فرصت طلبان

  4. حامی دلسوز مردم...

    اکثر این افراد جزو طرفداران م چ کاندید شکست خورده انتخابات ۷اسفند میباشند..

    • اصولگرا

      سلام بر مخاطبین نشریه بلوطستان .دلت به حال مردم نسوزه دلت به حال خود وآن کسی که در این دولت جایگاهی ندارند بسوزه .

    • فرهنگی

      دوست عزیز ۹۵ درصد اصلاح طلبان حامی دکتر چراغی بودند چون براساس گفتمان اصلاح طلبی رفتار کردند و نامزدی که توسط شورای اصلاح طلبان و احزاب مربوطه طی یک ساز و کار مشخص معرفی شده بود را حمایت کردند. اینکه تعدادی معدود برای مطامع شخصی از کاندید ائتلاف اصولگرایان حمایت کردند و سعی کردند وی را به اصلاح طلبان قالب کنندعملی منفعت طلبانه و خارج از اخلاق سیاسی است .بر این اساس اصلاح طلبان خود را نه تنها شکست خورده بلکه سربلند و پیروز می دانند و مسیری را که انتخاب کرده اند ادامه خواهند داد.

  5. علی

    شکست خوردگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. جودکی

    حامیان لیست امید هستند.آفرین بر این حضور

  7. اسد

    پیام این همایش اتحاد،انسجام،همدلی اصلاح طلبان حامی دولت وحمایت همجانبه ازدولتمردان بود.
    درودبربرگزارکنندگان وحاضران درهمایش

  8. اسد

    پیام این همایش،اتحاد،انسجام وهمدلی اصلاح طلبان حامی دولت در دفاع ازشعارهای دولت تدبیروامیدو حمایت همه جانبه ازدولتمردان است
    درود بر شما

  9. عباس

    جناب فرماندار فرصتی راپیدا کرده اند برای تعریفروتمجید از استاندار برایرحفظ خودش این مراسم چه ربطی به استاندار داشته … هم حدی دارد

    • ناشناس

      باسلام عباس معلوم نیست کی هستی
      مهندس درمنان وظیفه اش است از اقدامات دولت که حاصل زحمات مدیریت ارشد استان است تمجید کند …اگر آدم سیاسی باشی در جریان هستی درمنان با چه فشاریهایی آمد ..درمنان مدیری با تجربه ،اصلاح طلب در کارنامه مدیریتش چند جا بخشدار ، فرماندار بوده تا جایی که بنده شناخت دارم از ایشان زیاد دلبستگی به فرمانداری ندارد فقط به صرف ابنکه بارها گفته من بومی اینجا هستم باید برای توسعه پلدختر تلاش کنیم ..ما فقط غریب پرست هستیم

      • سرویس خبر

        آقا یا خانم ناشناس / مگر ما در این خبر تحلیل نوشته ایم که می فرمایید کی هستی !!!!!!!!!!!!!!یک اطلاع رسانی ساده است شما با اطلاع رسانی مشکلی دارید ؟

  10. امیر

    درود بر اصلاح طلبان واقعی.ان شاءالله این جلسات ادامه داشته باشند

  11. جوان مستقل پلدختری

    همایش عالی بود ولی حیف شده اسمی از بخشداران مرکزی ومعمولان برده نشده آقایان میرزایی ومحمو دی حضوری پررنگ در همایش داشتند آفرین برحضورتان

    • محمدی

      اسم برده شد

      • جوان مستقل پلدختری

        سلام در همایش اسم این دو بزرگوار برده شد منظورم متن بلوطستان محترم است اگه مطلب را مطالعه بفرمائید اشاره ای به حضور این دو بزرگوار نشده میزایی ومحمودی درکل همایش خوبی بود از بلوطستان که پوشش دادنند آقایان بساطی ودارایی تشکر میشود مستدام باشید

  12. پلدختري

    با سلام این ها حامیان شکست خورده ی آآآآآقای …. در هفتم اسفند هستند بیشترشان هم از ستاد برادر ولایتی و قالباف هستند کسی که در دوران احمدی نزاد معاون اداره باشد اصلاح طلب است ؟ این یک حرکت رو به جلو است برای حفظ پست ها م مقامها ولی کور خوانده اند الان سید حمید کاظمی در حکم ریس جمهور منطقه است ……. باید به جرم امور غیر قانونی در انتخابات هفتم اسفند محاکمه شوند

    • سردار سلیمان ی

      مردم پوز زیاده خواهی را به خاک می مالند از این حرفها دوباره نزنید

    • محمود

      کسی که دم از پیروزی ۷اسفن می زنی خدا وکیلی خودت انتخابات ۷اسفند از ته دل قبول داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. شهروند

    اصلاح طلبان واقعی این ها نیستند ا آقای نعمت دستیاری ریس اصلاحات شهرستان است

    • حامی دلسوز مردم...

      مردم پلدختر اکثرا اصولگرا و مستقل(غیرجناحی) هستند..حالا بعضا اصلاح طلب هم پیدا میشه..البته تا زمانی که یک فرد انقلابی به تمام معنا نباشد اینها همش الکیه..یک فرد انقلابی هم اصولگرا هم اصلاح طلب میباشد البته به معنای واقعی.
      امام خامنه ای میفرمایند:
      بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم‌بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، اصلاح‌طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح‌طلب، اصولگرا نیست. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، آدم بی‌اصول و لاابالی است؛ آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست؛ آدم هرهری مذهب است. یک روز منافع او یا فضای عمومی ایجاب می‌کند که بشدت ضد سرمایه‌گذاری و سرمایه‌داری حرکت کند، یک روز هم منافع‌اش یا فضا ایجاب می‌کند که طرفدار سرسخت سرمایه‌داری شود؛ حتی به شکل وابسته و نابابش! نقطه‌ی مقابل اصلاح‌طلبی، افساد است. بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‌طلبم؛ اصول متین و متقنی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه‌روز و نوبه‌نو.۱۳۸۴/۰۲/۱۹

    • ناشناس

      راست میگه نعمت واصغر صحبت وعلی جعفر وسی مهدی که نباشن اصلاحات معنی نداره

    • عزیزی

      خخخخخخ.اصلاح طلب یا منفعت طلب؟؟؟؟؟کسی که از لیست امید حمایت نکرد و به کاندید اعتلاف اصولگرایان رای داد چه چایگاهی در اصلاحات دارد؟ایشان برای همیشه از اصلاحات حذف شدند

      • رضا

        این عزیزان از کاندید دولت حمایت سید حمید حمایت کر ن

        • ناشناس

          شب بخیر! بااین تمجیدهای موزیانه بی چاره اش کردید ایشان هم احساساتی عمل کرد.وشورای اصلاح طلبان اخراج شد بازهم شب بخیر

    • میرصادق

      ………… ک در حسرت ریاست ماند.وخواهد ماند چرا که فردی که بجای حمایت از لیست امید به کاندید ائتلاف اصولگرایان رای میدهد در دل اصلاح طلبان جایی ندارد و بدان رییس اصلاح طلبان پلدختر خود اصلاح طلبان هستند نه.. ……….. که هر سال رنگی عوضی میکنند

    • ناشناس

      شب بخیر! بااین تمجیدهای موزیانه بی چاره اش کردید ایشان هم احساساتی عمل کرد.وشورای اصلاح طلبان اخراج شد بازهم شب بخیر

  14. اصلاح طلب واقعی

    سلام احسنت بر برگزارکنندگان این جلسه .این جلسه مشت محکمی بردهان آنانی بود که شورای مشورتی اصلاح طلبان را معامله گر می نامیدن .نمی دانم بعد از این چه خواهند گفت فرصت طلبانی که خودشان تنها هستند .

  15. دانشجوی پلدختری

    همایش شکست خوردگان درانتخابات مجلس وانتخاباتهای آینده-نفس های آخر را میزنند-درآینده نزدیک باید جمع کنندوبروند پی کارشان.درودبرسیدحمیدعزیز.

    • ناشناس

      آبسری ار واشیان
      به خدا مزه این همایش به صدتا از بردن انتخابات……….می ارزد …من نمی دانم طرف دکتر یا مهندس بوده یا مالک پلدختر بوده اند که این همه ……….کرد خوب همه که از سوابق همدیگر خبر داریم …شاید هم فوتبالیست بوده در تیم های عربی توپ می زدند

  16. کرمی

    کسانی که ادعا می کردند اعتدالی هستند چرا در همایش شرکت نکردند و آن دسته از مدیرانی که خود را تدبیری می دانستند چرا نیامده بودند

  17. ديالوك

    این جلسه می بایست فراگیر و همگی باشد نه گزینشی و برای حامیان یک کاندید شکست خورده . اصلاحات در پلدختر و معمولان فقط و فقط در گروه خاصی خلاصه شده است منظورم امور اجرایی و پست ها و ریسی ادارات است دوران سخنرانی مونولوکی تمام شده است باید به صورت دیالوکی برگزار میشد و آسیب ها بررسی میشد نتیجه ی اختلافات و سانسور دیگران ابن بود که الان شش نماینده مخالف دولت به مجلس فرستادیم حذف همدیگر متاسفانه ادامه دارد به تصاویر نگاه کنید بیشتر طرفداران نماینده قبلی هستند اصلاحات ارث و میراث عده ای خاص نیست

  18. مرادی

    نتیجه این کار چی بوده اکثر عوامل دولت حضور داشتن این همایش نبوده نمایش اعضا ستاد کاندیدهای شکست خورده ودر حد عکس یادگاری گرفتن چه دردی از مردم دوا میکند

    • در عجبم از این بی اخلاقی هااااااا...

      شما چرا فشار بهت میاد همه ی اصلاح طلبان طرف دار کاندید حزب خودشون بودن؟

  19. جوان حامی دولت اعتدال

    بهتر بود اسم همایش رو شکست خوردگان ۷اسفند میگذاشتند نه حامیان دولت چه طور اعضای ستاد دکتر روحانی شرکت نکردن در همایش

    • عزیزی

      اعضای ستاد روحانی یحتمل ……….. بودند و چون کسی انها را اصلاح طلب نمیداند نیامدند وگرنه جلوی کسی گرفته نشده در ضمن انها باید در جلسات ائتلاف اصولگرایان شرکت کنند و جایی در این جلسه ندارند

  20. قاسم

    فقط کاندید دولت و طرفدارانش سید حمید کاظمی،مردم از دست شما معلمها که به جای اموزش فقط دنبال سیاسی بازی و منافع خود هستید خسته شدند،بابا دیگه بسه،مردم با عشق فریاد زدند کاظمی،کسانی که از کاندید دولت حمایت نکردند جایی در بدنه این دولت اعتدالی ندارن مردم از افراطیها خسته شدن

    • بی نام

      صدای عشق مردم چیز دیگری بود.افسوس…..

    • حامی دلسوز مردم...

      به نظرمن بعضی از افراد تاکید میکنم بعضی از افراد!! درجامعه ما معنای اصولگرایی و اصلاح طلبی رو نمیدونند..
      اگر از ابتدا نمایندگان ادوار مختلف چه سید چه ….. و مسئولان شهرستان در جهت پیشرفت شهرستان شهید پرور که دارای زمینه های پیشرفت در کشاورزی/نفت وگاز/آثار باستانی وطبیعی وگردشگری فراوان/منابع عظیم آب که به راحتی خارج میشه/قرارگرفتن درشاهراه ترانزیتی و…میباشد تلاش میکردند الان دیگر مردمان شهر دغدغه ای نداشتند!! ولی چه کسی به حرف دل مردم عمل میکند؟؟؟ در صورتی که این جایگاهی که دارند به خاطرهمین مردمان میباشد؟!؟!؟!
      اگر هرنماینده ۲مشکل اساسی شهر را حل میکرد آیا دیگر مشکلی باقی میماند؟؟
      مگر پلدختر دومین شهری نیست که براساس جمعیت بیشترین شهید رو داد؟پس چرا از این امتیاز استفاده نمیکنند؟؟
      مگر پلدختر به خاطر بمباران ها منطقه جنگی نبود؟؟پس چرا نمایندگان ۴دوره اول مجلس امتیاز منطقه جنگی رو برای پلدختر نگرفتند؟؟آیا میدانید اکثرامکاناتی که به استان خوزستان رفت به خاطرامتیاز منطقه جنگی بود؟!
      مگر سرمایه عظیم نفتی که به راحتی از شهرستان خارج میشه مال این شهرستان نیست؟؟
      آیا این مردمان زحمتکش حق بهرمندی از بهترین امکانات پزشکی وکشاورزی و..رو ندارند؟؟
      چرا هرنماینده که تا الان به مجلس رفته فقط درشهرستان وجلسات مثل یک رییس جمهور قدرت داره و وقتی پا به مجلس گذاشت شهرستان رو فراموش کرد؟؟
      پروردگارا در ظهور مهدی موعود(عج)تعجیل بفرما الهی آمین!

  21. جوان مستقل پلدختری

    درود بر اصلاحات به هر حال صلاح طلبان جلسه وهمایش خوبی گرفتند اگر شما درست میگوئید شما هم جلسه نمی گویم زیاد ۵۰نفره ای بگیرید این کشک وپشمها گفتن راه بجایی نمی رساند این افراد همه شناسنامه دار وبا هویت بودند

  22. سر آبی

    گام اول انسجام در مقابل زیاده خواهی و خود برتر بینی …….

  23. اصلاح طلب

    اقایان ۱۸,نفره وبقول خودتون اصلاح طلب شما مردم وشهرماژین که درحوزه انتخابی ا ستان دیگه رواوردید برای اینکه مردم شهرستان پلدختر ومعمولان رو ازرای مردم محروم کنید اونوقت بخودتون میگین اصلاح طلب،،،،این …. رای مردمی هیچوقت این حوزه انتخابیه فراموش نمیکنندوما مردم اصلاح طلب شما رواخراج کردیم وشما طرفدارهرکسی باشیدما بهش رای نمیدیم هروقت همه شما رو نگاه میکنم ۱۵۰۰رای توی این شهرندارید

    • کر سوز

      وجدانا چه طور روت میشه اسم خودتو گذاشتی اصلاح طلب،خودتم میدونی که مال این حرفا نبوده ونیستید کیفیت مثلا …….

  24. کر سوز

    ان شالله این ادبیات از من در آوردی اعتدال همین یه دوره ودور دیگه به امید خدا ولی خمیازه بزنم از این به بعد این آقایون مثلا اعتدال و…میخان بگم ما چی هستیم

  25. اصلاح طلب واقعی

    همایش اصلاح صلبان بود که به دعوت حزب مردم سالاری ودبیرمحترم آن آقای اردشیرمرادی برای یادآوری وسالروز پیروزی درانتخابات ریاست جمهوری سال۹۲وانتخاب دکترروحانی وهمگی مان شرکت کردیم که هم یااوری وهم بیعت با دکترروحانی برای سال۹۶باشد. ،. وای متاسفانه ۱۸نفری با سواستفاده ازاین همایش ومصادره آن به نام خود با اشتباه دیگری انجام دادن. این ،۱۸…………….. ،،،ولی بنازم به مرام وعشق ودیدگاه برادرخودم جناب آقای نعمت دستیاری که در کنارش بودم وباچشم های خودم دیدم که پول از جیب خودش برای ستاد روحانی خرج می کرد وبا توضع وفروتنی تک وتنها ی بود ماهم کمکش دادیم و همیشه میگفت گفتمان ونگرش آقای روحانی با روح وتفکراصلاح طلبی میخونه ودر ضمن جناب آقای خاتمی رییس جمهور محترم سابق وهمچنین دیگربزرگان نظام ازایشون حمایت کردن واونوقت ا……….. ومردم که کورنیستند وبه چشمان بیدار خود دیدن شما کجا بودید ورییس ستاد دکترروحانی آقای نعمت دستیاری برای اعتلا وحمایت وتبعیت از بزرگان نظام در ستاد روحانی با عشق و محبت کار واز مردم کمک ومدد می گرفت واونوقت شما که به قول خودتون شدید شورا ورییس اصلاح طلب ها پلدخترپس کجا بودید که ما ندیدیم البته این اخرا که شلوغ شد چندتا سرکی زدند. این عناوین ازکجا برای خودتون آوردید یا گذاشتین اکه کاری بهتون دادن ا زمحبت وبزرگی آقای دستیاری که مخواست کمی رشدکنید ،. من از بعضی دوستان فرهنگی و فرهیخته که کمک در ستاد کردن وبا چشم خود این چیزها رو دیدن می خوام دیگه گول این افراد ……………………نخورید ،،،،،،وزیر بیرق اصلاحات ودر چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت وهمدلی ناگسستنی درکنار هم باشیم و خواهیم بود و دوباره از رییس جمهور محبوب وزحمتکش و اخلاق مدار جناب آقای دکترروحانی حمایت قاطع کنید و دوباره خواهید دید که این ۱۸ نفرکجاهستند وستاد بدست چه کسانی هدایت وهمراهی خواهدشد،،،،ما اصلاح طلبان پلدختر برای کسی بد نمی خواهیم ودوست داریم مردم خوشان سرنوشت شان را انتخاب کنندوما می گوییم این افراد اشتباه کرده ومیگویم گول وفریب خوردن ولی چقدر اشتباه ،. ودیدید در انتخابات ۷,اسفند ازشهرماژین که در حوزه انتخابی استان دیگرنیرواوردن بقولی ازچند استان دیگه وکل گلدشت شرقی خرم آباد آوردن و می خواستن رای مردم پلدختر ومعمولان را مصادره یا بگوییم عوص کنند که این جای بخشش ندارد ومردم پلدختر ومعمولان با همت وهمدلی وشناسی افراد نگذاشتن در تصمیم واراده آنها خلا ومشکلی بوجود آورند مردم با هوش خداقوت

  26. نظريان

    ریس اصلاحات شهرستان همچنان نعمت دستیاری است

  27. ناشناس

    در این دنیایی که اخبار و اطلاعات زمین در کمتر از چند دقیقه به گوش ساکنان زمین می رسد چه کسی نمی داند نقش آنهایی که در دو دهه ی گذشته همواره در کنار اصول گرایان بوده اند . چه کسی از لیستی که جناب حداد عادل سرلیست آن بود و در سراسر کشور منتشر گردید خبر ندارد .دیگر نمی توان حرفی زد که فرد گوش دهنده اگر بخواهد می تواند با مراجعه به سیستم و اگر بخواهد اخلاق را کنار بگذارد به گویینده مطلب دروغ او را نشان دهد .من برای آنهایی که از پایه راست یا اصول گرا بوده اند و خواهند بود احترام قائل هستم و برای اصلاح طلبان هم چنین . زیرا ثبات فکری و شخصیتی چیزی بسیار مهم است اما منفعت طلبان فرق دارند چون فقط دنیا را می خواهند وثبات شخصیتی ندارند و نمی دانند دنیا تمام شدنی است . پس این همایش خاص اصلاح طلبان بود نه گریختگان از اصلاحات .در فرهنگ اصلاحات پذیرش شکست هم یک اصل است و باید به دنبال رفع آن بود نه ترس از آن پس درود بر برگزار کنندگان این همایش برزگ

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان