شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پیوند شهرستان رومشکان و شهرستان کوهدشت ناگسستنی است

چند روزی از حضور حماسی و شگفت انگیز مردم از پای صندوق های رای می گذرد و این از شکوه سرزمین ایران زمین و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. کجای دنیا همچنین انتخاباتی با این شور و انرژی وصف نشدنی برگذار می شود کجای دنیا برای رای دادن از ساعت قبل اخذ رای در صف­های طویل می­ایستند. آری اینجا ایران است ایران سرزمین شگفتی های بزرگ است اری اینجا انتخابات در بالاترین رتبه مشارکت سیاسی در بی نظیر ترین شکل ممکن برگذار می شود تمام مردمانش کوچک و بزرگ شاهد بزرگترین مشارکت سیاسی هستند آیا نباید به این ملت و سرزمین و مردمانش افتخار کرد .

اما شایعاتی از قبیل تقلب و دزدی در رای گیری در این سرزمین طرهان بزرگ همراه با رسانه های بیگانه مانند بی بی سی پیچیده که به نحوی این مشارکت و حماسه بزرگ را به تلخی می کشاند. البته این شایعات نیز در بعضیی سایتهای خبری نیز خواسته نخواسته انعکاس داده می شود البته اسم این گونه سایت ها را نمی.شود سایت خبری گذاشت چون بیشتر شبیه ستاد و وبگاه تبلیغات و روابط عمومی ادارات هستند .حتی در این امر اینقدر افراط می کنند که جا پای پایگاه های قتنه انگیز مانند بی بی سی می­گذارند .

49269522639971525383

مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان با سلایق مختلف در این انتخابات شرکت کردند و یقینا بزرگترین رویداد انتخاباتی با  شرکت حداکثری با سلایق مختلف را آفریدند و اینکه گفته می شود مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان با این نتیجه انتخابات جدایی افتاده و دچار اختلافات سنگین شده اند و هرگز به هم پیوسته نخواهند شد باید به چنین نظر و دیدگاهی گفت که با توجه به اینکه مردم شهرستان رومشکان و کوهدشت دارای پیشینه ای بزرگ و قوی و ناگسستنی تاریخی هستند هرگز به خاطر نتیجه یک انتخابات از هم  گسیخته نخواهد شد و کاملا در اشتباه بزرگ هستند.

درود بر مردم فهیم شهرستان رومشکان و شهرستان کوهدشت به خاطر حضور حداکثری و بی نظیرشان که حماسه بزرگ آفریدن و هرگز تسلیم اغفال و تفرقه انگیزی و تمایلات حزبی افراد سودجو نخواهند شد و با تمام سعه صدر  نماینده حداکثری را قبول و پذیرفتن تا این دو شهرستان دوباره با آرامش، سرعت بیش از پیش به مسیر توسعه برگردد و یقینا نماینده  انتخاب شده نیز به عنوان نماینده تک تک افرادی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 عارف رومیانی؛ بلوطستان

  1. دوستمراد مرادیانی (بازنشسته )

    البته مردم وظفه خودشان را به خوبی انجام داده اند ومشکلات انتخابات قطعا ربطی به مردم ندارد بلکه عدم مدیریت صحیح ویکجانبه نگری همین مدیران موجب بوجود آمدن مشکلات میباشد

  2. علیزاده

    باسلام. یک سوال درهمه ادوار تقلب صورت گرفته است.انحصار طلبان چرا از آرای سوری دربرابر قبادی دفاع نکردند…اگر به آرای رومشکان اعتراض دارند چرا برای نشان دادن داشتن رای در رومشکان همایش پایانی برگزار نکردند؟؟؟؟ تصاویر همایش ها گویای همه چیز است..

  3. بارانی

    گروهی سفیدی ماست رابه سیاهی نیتشان تشبیه میکنند.
    واقعیت غیرقابل انکاراست .
    چهره ی شهرماخودبیانگرخون دل مردم مظلوم ازبی تدبیری ونیزناعدالتی انسانهای کوتوله شهرستان حکایت دارد.
    خداوندبزرگ بهترین عادل وقاضی میباشد …
    ماشرمنده نیستیم .ماسربلندیم.سربه زیران خودشان میدانندکی اند…

  4. (رومشگان)

    عارف جان خودت در روز انتخابات در دبستان حدیث رومیانی حضور داشتی ای کاش اتفاقات ودرگیری آقای راننده ماشین سنگین با فرهنگی مودب نماینده فرماندار را میگفتی که صندوق باتعرفه ها را جا گذاشت وساعت ۱۱صبح تعرفه ها تمام شدوادامه ماجرا……………………..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان