شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چهره های مطرح از راه می رسند

۷۷۷

شمار دواطلبان نمایندگی خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لرستان به هفت نفر رسید . به گزارش بلوطستان پس از ثبت نام آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی،آیت الله فلاح،حجت الاسلام سید علی محمد یثربی در روزهای قبل  آیت الله سید محمد نقی شاهرخی، حجت الاسلام احمد مبلغی  با حضور در فرمانداری قم برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از لرستان ثبت نام کردند.آیت اله هاشم نیازی خرم آبادی هم ظهر امروز برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردتا جمع داوطلیان با ثبت نام امروز حجت الاسلام سید علی طاهری در این انتخایات در حوزه لرستان به هفت نفر برسد.

حجت الاسلام یثربی  درپاسخ به سوالی که چرا از استان قم کاندیدا نشده اید، گفت: اینجانب در دوره قبل خبرگان نیز به احترام آیت الله محمد مومن ( نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری) انصراف داده و دراین دوره نیز با توجه به حضور وی درمیان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از قم ، تصمیم گرفتم که درانتخابات حوزه انتخابیه لرستان شرکت کنم. یثربی  همزمان با ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه قم نیز ثبت نام کرد.

۲۱۳

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان علی امامی راد از داوطلبان اصولگرا و نماینده ادوار کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کوهدشت داوطلب نمایندگی دوره دهم از این حوزه انتخابیه شد.

پیش از این احمد رحمتی عضو شورای شهر سوم کوهدشت،بنیاد شهمرادی ،حاجیعلی شیراوند و حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی داوطلب نمایندگی مجلس دهم شده و روز شنبه رسما ثبت نام کردند.

در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی نیز رضا رحیمی نسب نماینده دوره هشتم خرم آباد،محمد رضا ملکی راد،جهانی چگنی عضو سابق شورای شهر خرم آباد،بیژن حسین پور عضو سابق شورای شهر خرم آباد،ماشااله حیدری مقدم نماینده ادوار مجلس و سید محمد قاسمی مدیر عامل مخابرات لرستان در دوران اصلاحات با حضور در فرمانداری خرم آباد ثبت نام کرده اند.

در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان یک روز آرام سپری شد به نوعی که هیچ داوطلبی برای ثبت نام به فرمانداری پلدختر مراجعه نکرده است.در روز اول ثبت نام کرامت خانی پور علی همت محمودنژاد ،یعقوب شهسواری و صحبت دستیاری ثبت نام کرده بودند.به نظر می رسد در روزهای آینده دکتر علی کاییدی ،سید حمیدرضا کاظمی،دکتر مصطفی چراغی ،غلامرضا کوشکی ،سید مرتضی شاهرخی ،شهریار فرجی و ایرج شهسواری و چهره های دیگر نیز به صف داوطلبان انتخابات دهم ملحق شوند.

۱۴۱۴۱۱

در روز دوم ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه نورآبادهم ابولقاسم خسروپور بخشدار سابق مرکزی نورآباد و همچنین رسول بهمانی رییس سابق دانشگاه پیام نور دلفان با حضور در فرمانداری دلفان برای حضور در انتخابات دهم ثبت نام کردند.از این حوزه دکتر سروس کاظمی و دکتر بهروز رشیدی صبح دیروز ثبت نام کرده بودند.

از حوزه انتخابیه سلسله نیز دکتر یحیی ابراهیمی  از چهره های مطرح اصالتا الشتری  داوطلب داوطلب نمایندگی مجلس دهم شده است.همچنین وحید حسنوند نیز به عنوان جوانترین داوطلب از حوزه الشتر صبح امروز ثبت نام کرد.

پیش از این نیز جعفر طولابی، فرماندار دلفان از حضور هشت نفر به فرمانداری این شهرستان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. سیروس کاظمی و سجاد حقی آبادی و کوروش محمدی از حوزه دلفان و سلسله ثبت نام کرده بودند.

  1. لرستانی

    امامی و قبادی وحدت کنند برنده انتخابات یکی از آنهاست

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان