شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

dsc_0145

به گزارش بلوطستان محمدی فرماندار کوهدشت در جلسه کارگروه زنان و خانواده این شهرستان ضمن ابراز نگرانی  از تهاجم فرهنگی شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی ، نقش زنان و مادران را در مبارزه با این امر بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت  :  یکی از بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامی است که در سایه‌ی نظام اسلامی این‌همه زن فرزانه و تحصیل‌کرده و خوش‌فکر و ممتاز از لحاظ فکری و عملی در جامعه‌ی ما وجود دارند.
فرماندار کوهدشت  هدف از تشکیل این کارگروه را بحث کاهش طلاق، اشتغال زنان، کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از تقویت زنان خانواده های روستایی و عشایری، مبارزه با عوامل تخریب خانواده و توجه به نقش تشکل های مردم نهاد دانست.
محمدی افزود : باید طرح های جدیدی در کارگروه شهرستان مطرح و بررسی گردد،بروی این طرح مطالعه گردد تا بتوانیم قدم های در تحکیم بنیان خانواده ها برداریم ، وی گفت : در شهرستان در این زمینه جای کار زیادی وجود دارد ، همه باید پای کار بیایند و به هم کمک کنیم .
این مسئول با اشاره به تلاش برای توجه به امور زنان افزود: برنامه ریزی برای بالا بردن مشاوره در کنار برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی برای پیشرفت زندگی بانوان ضروری است.
در ادامه این جلسه پیگیری های مربوط به امور ورزشی بانوان شهرستان، مراقبت از زنان در مراکز بهداشتی ، مشکلات زنان کارآفرین ، مشکلات زنان بد سرپرست و … بررسی و تجزیه و تحلیل شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان