شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کرمانشاه در موج دوم سفرهای تابستانی میزبان گردشگران است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی به کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با حجم بالای پذیرش گردشگر و اقامامت در مدت زمان تعریف شده به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری و کوریدور توریستی جنوب کشور شناخته شده است.

علی فعله گری در گفتگو با خبرنگار مهر، استقبال گردشگران و مسافران تابستانی از سفر به استان کرمانشاه را در روزهای تعطیلات عید بزرگ فطر بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ورودی مسافران به استان کرمانشاه به گونه‌ای است که می‌توان آن را آغاز موج دوم سفرهای تابستانی به مقصد کرمانشاه دانست.
وی ادامه داد: ظرفیت های خوب استان کرمانشاه در پذیرش گردشگر در حوزه های مختلف گردشگری طبیعی، تاریخی و… تعریف شده است و حتی موقعیت جغرافیایی استان کرمانشاه برای استانهای مرکزی کشور به گونه ایست که می‌تواند اتصال کوریدور گردشگری ایران به جنوب کشور باشد.
وی یکی از تغییرات مهم در حوزه گردشگری را تبدیل شدن به مقصد توریستی از یک محل عبور برای مسافران عنوان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای خدمات رسانی به گردشگرانی که مقصد سفر آنها کرمانشاه است طی هماهنگی با اعضای ستاد خدمات سفرهای استان مقرر شده است که کلیه توانمندی های دستگاه های عضو در این راستا مورد استفاده قرار گیرد.
فعله گری تصریح کرد: اماکن اسکان موقت آموزش و پرورش، شهرداری و همچنین خوابگاه های دانشجویی برای پذیرایی از گردشگران آماده هستند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان کرمانشاه برای تأمین امنیت و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه های استان نظارت بر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی برای ایمنی سفر هموطنان به کرمانشاه را با جدیت انجام خواهند داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از تقویت نظارت بر هتل‌ها و رستوران‌های استان کرمانشاه با کمک سازمان تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، بهداشت و درمان و دامپزشکی استان خبرداد.
شایان ذکر است کرمانشاه با هزاران اثر تاریخی ملی و جهانی همواره یکی از استاهای مستعد جذب گردشگر بوده است که آب و هوای معتدل کوهستانی این استان نیز مسافرین زیادی را به خود جذب می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان