شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کمیته امداد امام وامدار قوه مقننه ومجریه نیست

1488799451_3

امام جمعه پلدخترگفت: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام وامدار قوه مقننه ومجریه نیست و تحت نظر مقام معظم رهبری است انتظار می‌رود خدمت دراین نهاد فارغ ازتعلقات و تعصبات قومی ،حزبی وسیاسی باشد.

به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری دردیدارمسئولان کمیته امداد پلدختربه مناسبت سالروز تأسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره) و درآستانه آغاز هفته احسان ونیکوکاری اظهار داشت: چون خدمت رسانی به افرادی که هم مومن هم شیعه و هم نیازمند هستند ازصدقه جاریه می باشد،لذا این خدمت رسانی می تواند ماندگار باشد.

وی بابیان اینکه نهادکمیته امداد یک نهاد مقدس وخاص خدمت رسانی هم ازنوع ارباب رجوع و هم ازنوع خدمت رسانی است ،افزود: برخورد وعملکردشمابا مراجعان و نیازمندان و افرادتحت حمایت بسیار تأثیرگذار می باشد و بایستی بدون منت گذاری و با عزت و احترام با آنها برخورد کنید تا مبادا احساس حقارت کنند .

امام جمعه پلدخترخطاب به رئیس و کارمندان کمیته امداد پلدختربا اشاره به اینکه مراجعه کنندگان شما افراد خاص جامعه هستند اظهارداشت: اگر نیت شما درخدمت رسانی به این قشر ازجامعه خدایی باشد و به خاطر خدا اقدام کنید هم ذخیره‌ای برای آخرت شما و هم نتیجه خوبی برای مردم به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه پلدخترلحاظ کردن تعصبات و تعلقات سیاسی،حزبی قومی و طایفه ای را از آسیب های عرصه خدمت رسانی دراین نهاد دانست و گفت: مجموعه کمیته امداد نه متعلق به دولت است و نه قوه مقننه بلکه منتصب به ولایت فقیه است و وامدار هیچ فرد ، جریان و حزبی نیست. وشما هم در خدمت به نیازمندان باید هیچ گونه تعصبات قومی و حزبی مدنظرتان باشد.

«سوری» با بیان اینکه بدترین افراد کسانی هستندکه دیگران به خاطربرخورد آنها ازدین خدا رویگردان شوند ،عنوان کرد : کسانی که به این نهاد مراجعه می کنند نیازمندان جامعه هستند و اگر ناراضی بروند برخورد شما را در مجموعه نظام ارزیابی می کنند .

وی تصریح کرد : شغل شما جزو مشاغل سخت است و کار دراین نهاد ایجاب می کند سعه صدر داشته و دیگران را تحمل کنید و عنایت ویژه ای به ارباب رجوع داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهارامیدواری کرد: اداراتی که کارشان خدماتی است ازجمله کمیته امداد،بیمارستان،شهرداری و اداره بهداشت اولین اولویت شان باید خدمت رسانی باشد.و از دخالت دادن تعصبات همفکری سیاسی و حزبی درکارو وظیفه خود پرهیز نمایند.

منبع/ بالاگریوه

  1. مهدی"واشیان"

    وام دار که چه عرض کنم حیاط خلوت حضرات هستن وبس

    • همشهری

      جناب واشیانی
      افاضات شما در سایتهای شهرستان زیاد شده است.زمانی که نماینده محبوب شما بود از این فرمایشها نداشتی.در مورد هیات نظارت بر انتخابات شوراها هم فرموده ای داشتی که معلوم است آنقدر اهل مطالعه نیستی که حق قانونی نماینده را خلاف قانون میدانی.

      • مهدی"واشیان"

        نتونستی ادای نقدپذیری رو تحمل کنی با پلدختری و همشهری عصبانیتتو نشون دادی

  2. محسن علا یی پور

    سلام
    راستی خبری از نتیجه بازرسی از کمیته امداد امام ره
    شهرستان
    بخاطر قطع مستمری یک عده از مدد جویان که بعضا زنان بی سرپرست هم بوده اند
    چه شد
    بلوطستان پیگیر این موضوع باشد

  3. محسن علا یی پور

    درود بر امام جمعه فهیم و دانشمند و مردمی
    شهرستان پلدختر
    خدا خیرتان دهد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان