شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کم‌توجهی مدیران استانی به قانون بودجه سبب فرصت‌سوزی در لرستان می‌شود

هوشنگ بازوند امروز در جمع خبرنگاران در محل استانداری خرم آباد اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه تخصیص اعتبارات و بودجه در لرستان وجود دارد کم اهمیت بودن مدیران استانی نسبت به قانون بودجه است.
وی افزود: در قانون بودجه بندها و تبصره هایی وجود دارد که هر یک از این بندها یک فرصت در زمینه تخصیص اعتبار محسوب می شود و اجرایی نکردن این بندها مصداق بارزی از فرصت سوزی و مبارزه با بخش خصوصی است.

بازوند تصریح کرد: یکی از بندهایی که در قانون بودجه وجود دارد و می توان از آن به عنوان یک فرصت مناسب استفاده کرد بند “ن” است که به عنوان مثال در راستای اجرایی کردن این بند در بخش ورزش استان می توان از ۲۶۴ هکتار زمینی که در اختیار دهکده المپیک قرار داده است حدود ۷۰ هکتار آن را به بخش خصوصی واگذار کرده و با پول حاصل از فروش آن دهکده را ساخته و کامل کنیم.
استاندار لرستان بیان کرد: از جمله بندهای مؤثر دیگر در قانون بودجه بند “س” است که در بروجرد یک خوابگاه ورزش در حال ساخت است که می تواند از این بند قانون برای تکمیل پروژه خود بهره ببرد.
وی اظهار کرد: بند “س” قانون بودجه این امکان را به سرمایه گذاران بخش خصوصی می دهد که با سرمایه گذاری در طرح های دولتی و بدون تغییر کاربری آن ها را تکمیل و به بهره برداری برساند که به عقیده من این خوابگاه ورزشی باید به بخش خصوصی واگذار شود.
بازوند عنوان کرد: بند “ن” دارای سقف خاصی است که ممکن است این سقف پر شود و نتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و لذا باید ساخت ورزشگاه های لرستان در قالب بخش خصوصی انجام شود تا از این فرصت نهایت استفاده شده باشد.
استاندار لرستان گفت: مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان باید تمام تلاش خود را برای بهره گیری از اعتبارات بند “ن” به کار گیرد و در زمینه واگذاری ورزشگاه های استان به بخش خصوصی براس ساخت نیز اقدام کند

خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان