شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » گام اصلاح طلبان خرم آباد برای فتح کرسی های شورا

لیست کاندیداهای شورای اصلاح‌طلبان لرستان برای انتخابات شورای شهر خرم‌آباد مشخص شد. به گزارش بلوطستان بر اساس رأی‌گیری اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و فعالان سیاسی این جریان ، لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مشخص شد.

برپایه این گزارش حمید رشیدی ،علی محمد صالحی نسب، زهرا نظری ،بهروز رحیمی ،حبیب اله خوش کیش ،شهین پاپی ،حجت اله احمدی و حسین سهرابیان ۹کاندیدای اصلاح طلبی هستند که در لیست اصلاح طلبان خرم آباد قرار گرفته اند.

 

  1. مهدی اسدی

    لیست میدهند؟ که چه شود؟ اینجا همه طایفه ای هستند.
    یادم همین چند وقت پیش بحث بود چند نفر از چند طایفه ایل ما طوایف دیگر را متهم به خیانت میکردن که به کاندیدا دیگر رای میدهند. و بیشترین رای که کاندیدا مذکور می اورد از بین این طوایف است.
    من خودم در دوره های گذشته یادمه سر یک صندوق بودیم در مناطق روستایی منسوب به ایل خودمون یکی از همون طوایف خانمش از ایل مقابل بود. به شوهرش میگفت باید رای بدی به فلانی اون میگفت من به دوتاشون رای میدم.
    اخر هم خانم تک رای داد به هم ایلی خودش ما که از خنده رود بر شده بودیم.
    ولی این داستان و بحث بالاتر نشون میده وقتی طایفه گرایی در انواع و اقسام ان مثلا شما از یک ایلی زن میگیری و یا دختر میدهی کاندیدا فامیل عروس و یا زن شما باشد. باید طایفه شما به اونا رای بدهند.
    کلا طایفه بازی شکل های مختلفی داره.
    و این لیست بر مبنای تفکرات سیاسی در اینجا اب در هاونگ کوبیدنه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان