شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » گستاخی کردن در جمهوری اسلامی جایگاه ندارد

Image result for ‫امام جمعه ایوان‬‎

امام جمعه ایوان به حواشی سفر وزیر بهداشت و درمان به بدره واکنش نشان داد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین علی محمد لروند در خطبه های نمازجمعه ایوان گفت: تکبرانه حرف زدن و گستاخی کردن در جمهوری اسلامی جایگاه ندارد.امام جمعه ایوان گفت: متکبرانه حرف زدن و گستاخی کردن در جمهوری اسلامی جایگاه ندارد، امرانه صحبت کردن و تحقیر زیردستان با حکومت پهلوی و منطق رضاخانی به گور رفت.

وی افزود: جناب رئیس جمهور شک نکنید گسیل کردن خیل وزیران به استان‌ها برای تدارک تبلیغات انتخابات نتیجه برعکس خواهد داشت و روز انتخابات مردم جواب این حرکات را خواهند داد .

لزوند گفت: وزیر میلیاردر بهداشت شما به چه حقی به فرماندار یک شهرستان محروم می‌گوید، بیشعور اصلا مگر ایشان حق دارد بگوید، اگر گذاشتم یک روز سرکار بمانید، مگر فرماندار شهرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی است که وزیر بهداشت عزلش کند .

امام جمعه ایوان ادامه داد: اینگونه متکبرانه حرف زدن و گستاخی کردن در جمهوری اسلامی جایگاه ندارد، امرانه صحبت کردن و تحقیر زیردستان با حکومت پهلوی و منطق رضاخانی به گور رفت اگر کسی تحمل درد مردم را ندارد . وی خاطر نشان کرد: نباید مسؤولیت بگیرد مگر امام بارها نفرمود که این مسئولیت‌ها امانت است.

امام جمعه ایوان گفت: البته من نظرم این است که آقای وزیر خواسته بفهماند این سفر ما کاری نیست بلکه تبلیغاتی است شما چرا با گفتن مشکلات تبلیغات ما را ناقص می‌کنید. وی افزود: اینجانب در تماس تلفنی با امام جمعه بدره متوجه شدم آقای وزیر به فرماندار گفته مگر شما امام جمعه‌اید که حرف بی‌ربط می‌زنید و وقتی فرماندار می‌گوید من به نمایندگی مردم حرف می‌زنم وزیر می‌گوید تو غلط میکنی، اگر گذاشتم یک روز بمونی بیشعور.

لروند تصریح کرد: اگر چنین چیزی صحت داشته باشد فاجعه است و وزیر باید ضمن عذرخواهی از مردم بدره مورد برخورد قانونی قرار بگیرد. امام جمعه ایوان ادامه داد: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که میهمانی به جای تشکر از میزبان به او اهانت کند، امام در جلد ۱۸صحیفه مطلبی دارند ،این خاصیت اشرافیت است که نسبت به زیر دستان با تمام معنا ظلم میکند .

وی گفت: آقای وزیر امام جمعه‌ها بی‌ربط حرف نمی‌زنند بلکه توی دهن افراد بی‌ربط گو می‌زنند و مردم را نسبت به تجمل گرایان آگاه می‌کنند.لزند ادامه داد: درسالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س )شاهد اهانت  گستاخانه وزیر میلیاردی بهداشت دولت تدبیر بودیم که چهره واقعی این دولت کاخ نشین وسرمایه دار را بیشتر نمایان کرد .

وی اظهار کرد:درشرایطی که  سنگینی سخنان کنایه آمیزرئیس این دولت با استفاده از کلمه آلزایمر سیاسی هنوزبرسینه دلسوزان این انقلاب سنگینی میکند وزیر سرمایه دار همین دولت درجواب یک خواسته معقول ومنطقی فرماندار شهرستان بدره که از خانواده معزز شهدا هم میباشد همگان را انگشت به دهان شگفت زده کرد واعجبا از وزیری که به نماینده دولت بگوید بیشعور اصولا این ادبیات چاله میدانی امروز حتی از افراد عادی  هم کمتر شنیده میشود چه برسد به وزیر دولت جمهوری اسلامی .

امام جمعه ایوان گفت: البته آنچه به نظر حقیر می رسد ومی تواند عامل اصلی این گستاخی  به ساحت فرماندار وامامان جمعه باشد فقط وفقط یک چیز است وان هم این که وزیر ناراحت است که چرا فرماندار از کمبودها میگوید چرا فرماندار شکوفایی اقتصادی را باورنکرده چرا فرماندار پیام پسابرجام را نفهمیده ومهم تر این که چرا فرماندار متوجه نیست که این سفرها به استان ایلام سفر کاری نیست بلکه یک سفر تبلیغات انتخاباتی است

  1. مهدی"واشیان"

    من از نزدیک با مردم شهرستان های دره شهر و بدره در ارتباط هستم بسیار بسیار از این حرکت وزیر ناراحت هستن و به حال همچین وزیر دولتی تاسف میخورن

  2. خرم ابادی

    اگر فرماندار دشنام ناموسی هم به یک نفر که پست بالایی سیاسی دارد. میکرد وی نباید اینگونه پاسخ میداد.
    ایشان هم گویا رکودار عمل لیزیک هستند. البته میگویم سرمایه دار بودن بد هم نیست.و شخصی بواسطه اینکه سرمایه دار است. مورد نکوهش قرار دادن درست نیست. بلکه آن برخورد زننده را باید مورد بررسی قرار داد. البته اقایی وزیر خدایی از جهاتی در نظام سلامت کشور خدماتی کردند.این ها را هم نباید چشم پوشید. ولی از برخی کارهای دولت محترم جناب اقایی روحانی سر در نمیارم.چگونه حقوق کارگر بیچاره را ۱۴ درصد افزایش میدهند؟و حقوق پرسنل وزارت بهداشت و کارمندان وزارت کشور را ۳۵ درصد؟بعنوان یکی از این طبقه هستم اعتراض داشتم و دارم و هماره ابراز هم کردم.نه در این دولت در دولت ها دیگر هم ببنید یک کارگر با حقوق ۷۰۰ هزار توماناگر ۱۴ درصد اضافه شود یعنی ۱۰۰ تومن میرود روی حقوقش ولی شخصی که مثلا گیریم حالا کمینه را میگویم پایه ۵ میلیون میگیرد ۳۵ درصد ثلث حقوق خود را اضافه دریافت میکند
    خوب حقوق وی از مثلا ۵ میلیون میشود ۶٫۵ میلیون یعنی دوبرابر کل حقوق کارگر افزایش میابد.خوب اگر جایی این افزایش حقوق جابجا شود باز هم فاصله کارمند و پزشک و یا پرسنل کشوری بیشتر حقوقش افزایش میابد. ولی فاصله طبقاتی افزایش چندانی نمیابد. بابا این را هر آدمی که سیکل و یا پنجم ابتدایی دارد. میفهمد ولی نمیدانم.چرا دولت عزیز این تصیمات را میگیرند؟؟من که به این دولت دیگر رای نخواهم داد. هرچند شخصی وارد و کاردان و همچون اقایی ظریف در این دولت حضور داشته باشند.
    ما این سخنان را مطرح میکنیم دوستان و همکاران میگویند این چکوارا بازی ها زمانش گذشته دیگر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی دوست ندارم بخاطر رفا خود دیگران حقشان خورده شود. دولت خود باید به فکر باشد. مجلس باید بفکر باشد.
    و این توهین ها این بد و بیراه ها چیست.در جمع عمومی گفته میشود. و فرماندار که نباید مطالبه کند. نماینده ان شهر کیست؟؟چرا نمیانده هیچ اعتراضی نکرده. خدا سر شاهده حالم بد شده فیلم این صحنه را دیدم جامعه پزشکی رو زیر سوال برد این اقایی هاشمی

  3. ناشناس

    مگر شما امام جمعه‌اید که حرف…

  4. مردی ازجنس مردم....

    دورود بر لروند بزرگوار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان