شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » یک خیابان که یادگارِ هزار بن بست است

مبلمان شهری کوهدشت

یکی از معضلات شهری شهرستان کوهدشت، نبود آسفالت مناسب در خیابان و محله های این شهرستان و یکدست نبودن معابر است.

خیابان یادگار امام کوهدشت/ بر اساس قانون اصول مهندسی، عمر مفید آسفالت خیابا ن ها ۴ سال است؛ در حالی که در شهرستان کوهدشت، از خیابان ها نه تنها آسفالت نشده اند؛ بلکه ایجاد چاله و چوله های متعدد شهروندان کوهدشتی را متوجه خطرهای بسیاری کرده است. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت یکی از خیابان های کوهدشت که با معضل آسفالت نامناسب و پر از چاله و چوله، مواجه است؛ خیابان یادگار امام در شهرک شهید رجایی است.

مبلمان شهری کوهدشت

 خیابان یادگار امام کوهدشت در نگاه نخست نام خیابان دربرگیرنده ی یک مکان حداقل با ویژگی های مناسب است؛ چرا که عنوان یادگار امام، نام ثقیلی است و یادآور شخصیتی که خلاصه خوبی هاست؛ اما همین که پایت به خیابان باز می شود؛ آن چه که نگاهت را جلب نمی کند؛ خوبی است و در کنار آن آسفالت نامناسب و خیابان پر از چاله و چوله، مزید بر آن می شود که در این خیابان هیچ نامی از خوبی پیدا نمی شود. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت یکی از شهروندان محله خیابان یادگار امام اظهار داشت: این خیابان برای اجرای طرح های گازرسانی، فاضلاب، آب حفاری شده؛ اما بدون این که روکش شوند؛ رها شده است.

مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت علی افزود: وضعیت نامناسب آسفالت و عدم روکشی خیابان، موجب هدایت آب باران به داخل خیابان می شود. این شهروند کوهدشتی با گلایه از شهرداری کوهدشت تصریح کرد: همین عدم آسفالت نامناسب و روکشی خیابان باعث دست انداز در خیابان شده و بارها وسائل نقلیه دچار خسارت و مجبور به تعمیر شده اند. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت محمد یکی دیگر از ساکنان خیابان یادگار امام است. این شهروند در کنار گلایه از شهرداری کوهدشت از برخی شهروندان هم ناراضی است و می گوید: درست است که وظیفه ی شهرداری اداره شهر است؛ اما شهروندان هم می توانند؛ شهرداری را حمایت کنند. یکی دیگر از ساکنان خیابان یادگار امام گفت: شهرداری بعد از حفاری خیابان، فقط محل کنده کارهای خیابان را پر کرده و حتا سطح خیابان را هم لکه گیری نکرده است.

مبلمان شهری کوهدشت
 

مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت این شهروند افزود: آسفالتی هم که برای خیابان استفاده شده بی کیفیت است و یا ترک برداشته و نشت می کند. زهرا از ساکنان سی متری شهرک شهید رجایی و منتهی به خیابان یادگار امام است. او در زیر باران اردیبهشت دست دخترش را گرفته و به سختی از گل و لای عبور می کنند. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت زهرا نگاهی به گل و لای خیابان می اندازد و می گوید: شما را به خدا؛ اگر اشتباه می کنم؛ بگویید. آیا این وضعیت یک خیابان است؟ پس حقوق شهروندی چه می شود؟ یکی دیگر از ساکنان خیابان یادگار امام نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب خیابان ها و معابر گفت: وضعیت نامناسب سطح خیابان و وجود دست اندازهای متعدد موجب وارد شدن خسارت به خودروها می‌شود؛ بطوری که هر چند ماه یک بار خودوری خود را برای تعمیر و سرویس زیربندی و جلوبندی به مکانیکی می‌برم. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت این شهروند افزود: وجود دست اندازها و چاله‌های کوچک در بعضی موارد سبب می‌شود که رانندگان برای رفع این دست اندازها از مسیر خود منحرف شوند.

مبلمان شهری کوهدشت

محمد اظهار داشت: در این خیابان و کوچه های مشرف به آن انواع مصالح و نخاله های ساختمانی جمع شده و دیگر به خیابان شباهتی ندارد. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت بنا بر این گزارش، پایین بودن کیفیت آسفالت معابر شهری و مواردی مانند به زیبایی مبلمان شهری آسیب زده و تردد عابرها و خودروها را به هنگام بارندگی مختل می کند. مبلمان شهری کوهدشت خیابان یادگار امام کوهدشت بهسازی معابر و تعویض جدول های مستهلک در خیابان هایی که عمر بالایی دارند؛ علاوه بر زیبایی شهری تسهیل شهروندان را در استفاده از خدمات دهی مناسب هموار می سازد.

منبع / آسویان

  1. امرایی

    در هزاره سوم والله خجالت داره این تصاویر مگه موهدشت جنگ زده است؟

  2. احمدی

    سلام
    لطفا شهر داری و شورا پاسخ گو باشند مردم منتظرند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان