شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نباید عزاداری امام حسین (ع) را با طایفه‌گرایی یکی کنیم

۳

امام جمعه پلدختر گفت: تحریف قیام عاشورا در همه مقاطع تاریخی وجود دارد وبه تاریخ ، مقطع و مکانی خاص این مقوله مختص نیست. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری در گردهمایی هیئات مذهبی شهرستان پلدختر افزود: اغراض دشمن یکی از تحریف‌هایی  است که که به منظور خلل وارد کردن به اعتقادات مردم صورت می گیرد. وی اسطوره سازی را از دیگر عوامل تحریف عنوان کرد و گفت:  نباید  تفکر  اسطوره سازی را وارد عزاداری و مداحی کرد. حجت الاسلام سوری تصریح کرد: برخی می‌خواهند، به هر شکلی دیگران را به گریه بیندازند، این هم غلط است.

۱

وی با تاکید بر پرهیز هیات های مذهبی از چشم و هم چشمی ها و رقابت ها کاذب و ورود به مسائل سیاسی و طایفه بازی گفت: در لشگر امام حسین همه یار امام بودند و هیچ کسی به طایفه و قوم امام توجهی نداشت، بنابراین امروز ما نباید عزاداری امام حسین (ع) را با بحث طایفه‌گرایی یکی کنیم.

شکستن  نمادین قلیان هادر پلدختر

۵

در حرکتی نمادین جوانان پلدختری قلیان های خود را شکستند. به گزارش بلوطستان در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در پارک شهر پلدختر برگزار شد  ۲۲۵ قلیان امحا شد.

در این مراسم فرماندار پلدختر گفت: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی شهرستان با  مشارکت مردم  ۲۲۵ قلیان رااز ۱۵ واحد صنفی بدون مجوز جمع اوری کرده است.نورالدین درمنان زمین گیر کردن جوانان رااز اهداف دشمن در راستای تسلط نرم ارزیابی کرد و افزود: جوانان پلدختر فرزندان، برادران و از ایل و تبار شهدایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جلوی هجوم دشمن بعثی مقاومت و استادگی  کردند و حاصل این مقاومت ها این شدکه عنوان هویزه‌ثانی زادگاه دلاوران و سلحشوران دفاع مقدس زینت بخش نام شهرستان پلدختر شده است.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ما باید با الگو قرار دادن جوانان جبهه و جنگ و فرهنگ دفاع مقدس دشمن را در این زمینه زمین‌گیر کنند.درمنان اقدام خودجوش جوانان در شکستن قلیان ها را مثبت و موثر ارزیابی کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جوانان ایران اسلامی می‌ترسند به همین خاطر برای از پا درآوردن این جوانان دست به هر اقدامی می‌زنند.

۴

صوره_۲۰۱۵۱۰۱۳_۱۷۰۱۴۳

صوره_۲۰۱۵۱۰۱۳_۱۶۴۴۰۲

 

  1. رحمتی

    آقای امام جمعه محترم طایفه گرایی فقط در هیات ها نیست در مدیریت ها هم هست کافی است نگاه کنید چگونه بعضی آقایون طایفه را محور می دانند و بی اعتنا به مردم فقط در مدح خود می گویند اما در عمل مردم آدم هستند و تشخیص دارند

  2. امین

    درود برحجت الاسلام سوری که خیلی محکم هشدار داده اند به امید عزاداری بی طایفه و سیاست بازی

  3. ناشناس

    حجت الاسلام و المسلمین لروند را یادتان هست گفتم یادتان بندازم بر سر پلدختر چه کردید ای اصحاب تنش که حتی روزهای آخر هم لروند را تنها گذاشتید و رفتید اما نماندید

  4. ali

    امان از سر وصدای سیستم های صوتی هیات های پلدختر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان