شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » چهار ضلعی نیازی،مبلغی،شاهرخی و طاهری در رقابت خبرگان

efedc42m445

شمار نامزدهای خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لرستان به چهار نفر رسید.به گزارش بلوطستان با تغییر حوزه یکی از  کاندید ا های تایید صلاحیت شده مجلس خبرگارن رهبری تعداد کاندیداهای نهایی به چهار نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام سید حامدطاهرییکی از داوطلبان تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه تهران بوده که هفته جاری با تغییر حوزه انتخابیه خود می خواهد از حوزه انتخابیه لرستان وارد مجلس خبرگان شود.

وی فرزند مرحوم آیت الله حاج سید محمد طاهری خرم آبادی و نوه مرحوم آیت الله حاج آقا احمد طاهری است که به جمع کاندیداهای خبرگان رهبری لرستان پیوسته است.   سید حامد طاهری در شهریور ۱۳۵۶ ه. ش در شهر خرم آباد متولد شده است.سید حامد طاهری پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی به تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه قم مشغول و با سپری کردن دروس سطح حوزه علمیه به تحصیل دروس خارج فقه و اصول مشغول شد.

وی  تاکنون به مدت ۱۲ سال  در درس خارج اصول  و نیز خارج فقه حضرت آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی از فقهای شورای نگهبان شرکت کرده  و موفق به نوشتن تقریرات درس اصول و بخش هایی از دروس فقه ایشان شده که برخی از این آثار به چاپ رسیده است.پیش از این نیز آیت اله هاشم نیازی ،آیت اله احمد مبلغی مروجی و آیت اله سید محمد نقی شاهرخی نماینده فعلی لرستان در خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبات تایید شده و چهره های شاخصی چون حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد انصراف و آیت اله سید مجتبی طاهری و حجت الاسلام سید علی طاهری فرزند آیت اله سید حسن طاهری خرم آبادی و شیخ محمد رضا عباسی فرد نیز مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته بود.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری برای اولین بار به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.حوزه انتخابیه لرستان دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان