شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » گیل‌گمش «لونه‌واز» شد / میدان فرمانداری چهارراه می‌شود؟!

Untitled-2

سرانجام احتمالات رنگ واقعیت به خود گرفت و مجسمه‌ی «گیل‌گمش» لونه‌واز»(آواره) شد. به گزارش بلوطستان روز چهارشنبه شهرداری کوهدشت مجسمه‌ی نصب شده در میدان فرمانداری این شهر را که برگرفته از مفرغ‌های پرآوازه‌ی لرستان بود، برداشت تا «گیل‌گمش» استوره‌ای آواره شود.  مدیران شهرداری می‌گویند بنا دارند به زودی به آوارگی مجسمه‌ی این پهلوان بی‌همال روزگار نخستین زیست بشر خاتمه دهند و آن را در یکی از نقاط شهر نصب نمایند.

IMG_20160203_214518

هرچند سوری معاون شهرداری کوهدشت دلیل ای کار را تغییر میدان فرمانداری به چهارراه عنوان کرده و گفته به منظور کاهش ترافیک دست به این اقدام زده‌اند. ولی برخی شهروندان در گفت‌وگو با بلوطستان اظهار می‌کردند که تغییر میدان فرمانداری به چهارراه افزون بر هزینه نه تنها گره‌ی ترافیک را نمی‌گشاید بلکه وضع را بدتر می کند. آن‌ها به بلوطستان اظهار نمودند:شهرداری خود بهتر می‌داد به چه سبب مجسمه را برداشته، تقاضا داریم، میدان به چهارراه تبدیل نشود تا برای شهروندان مشکل بیشتر ایجاد نگردد.»  در صورتی شهرداری در این خصوص سخنی دارد بلوطستان آمادگی دارد آن را برای مخاطبان بیان کند.

 
Untitled-1-copy-1-768x576
 

  1. عاشق ایران زمین

    ای شهرداری شما که مارو پیر کردید و بس

  2. ناشناس

    شهردار دیگه …… بسه این صندلی ها به کسی وفا نکرده حالا با این نماد کوهدشت چکار داشتی تا کی باید با دست خودمان تاریخ را نابود کنیم.اگه این یه مجسمه از .. بود باز اونجا رو چهار راه میکردید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان