شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کار عمرانی شهر را به‌خاطر مهندسی انتخابات تعطیل کرده‌اید

۲۰۱۶۰۲۱۲_۲۰۵۸۴۷

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم نخواهند گذاشت انتخابات را مهندسی کنید.به گزار ش بلوطستان دکتر علی کاییدی جمعه شب در جمع حامیان خود در خیابان ۷تیر با بیان این مطلب افزود: به جناب آقای استاندار عرض می کنم،مسئولین شهرستان ،مسئولین برگزار کننده انتخابات،مردم نخواهند گذاشت انتخابات را مهندسی کنید.
وی تصریح کرد: نشستید به جای اینکه بازرس انتخاب کنید ،نماینده کاندید انتخاب می کنید.نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: شما اشتباه گرفته اید ،مردم بزرگ تر از این و با بصیرت تر از این هستند ،اعلام می کنم به شورای تامین ،اگر می خواهید جلوی مسائل را بگیرید ،پلدختر را از خط قرمز،سفید کنید به هیات اجرایی می گویم،به بازرسی می گویم،به مسئولین اجرایی می گویم،به مسئولین ستاد انتخابات استان و وزارت کشور و پلدختر می گویم،مردم نخواهند گذاشت انتخابات را به نفع کاندیدی مهندسی کنید.

۲۰۱۶۰۲۱۲_۲۰۵۷۵۹

وی با بیان اینکه رهبری معزز و مسئولین مملکت می گویند مجریان برگزار کننده انتخابات هستند نه جهت دهنده به انتخابات،افزود: چرا مسئولین را می برید و به آنها خط می دهید.کاییدی تصریح کرد: این مسئولین را که شما می برید برادر این مردم هستند،می آیند داخل خانه و می گویند،حق ندارید،مسئولین استان،مسئولین شهرستان ،من با آقای استاندار صحبت کردم ،با مسئولین امنیتی و قضایی صحبت کردم،مردم نمی گذارند عده ای انتخابات را مهندسی کنند.
کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شما به جای اینکه بیایید هیات های اجرایی را برنامه ریزی کنید،طرفداران کاندیداها را به عنوان عوامل اجرایی انتخابات می گذارید.
دکتر کاییدی خطاب به مجریان انتخاباتی گفت: رای مردم را چکار می کنید،نگذارید ۸۶تکرار شود،من اعلام می کنم الان،به مسئولین استان ،و استاندار لرستان صحبت کردم و گفتم تا فردا من نتیجه می خواهم.
وی افزود:انگیزه را از مردم نگیرید،جو را طوری نکنید فضا ملتهب شود.نماینده مردم پلدختر در مجالس هشتم و نهم تصریح کرد: ۸۶را بیاد بیاورید ،این کار را کردند،در ۸۶انتخابات را مسئولین و عوامل اجرایی مهندسی کردند اما جواب عکس گرفتند.

۲۰۱۶۰۲۱۲_۲۰۴۵۵۱
 

دکتر کاییدی ادامه داد:قطعا الان قبل از پیش آمدها اعلام می کنم،من داخل مردم هستم،شما مسئولین داخل مردم نیستید،نمی دانید ،با مردم ارتباط ندارید،توی اتاق های دربسته هستید،یکسال کار عمرانی را در این شهر تعطیل کرده اید بخاطر اینکه انتخابات را مهندسی کنید.
وی افزود:شما باید تا روز آخر برای مردم کار کنید.نماینده مردم پلدختر و معمولان تصریح کرد:از یکسال پیش کار عمرانی را رها کرده اید،ولی به حول قوه الهی ،کاییدی چون فرزند انقلاب و پیرو رهبر و فرزند ملت است،مردم نخواهند گذاشت .
دکتر کاییدی ادامه داد: مردم مزه سادگی کاییدی را چشیده اند،مردم مزه خدمتگزاری کاییدی را چشیده اند،یا خوابید یا خود تان را به خواب زده اید.
وی افزود: من به آقای استاندار می گویم ،بنویسید رسانه ها،صدای من را ضبط کنید،همچین انتخابات را که می خواهید مهندسی کنید،مردم قبول ندارند. کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:بیطرفی این است،بیطرفی در انتخابات این است؟

۲۰۱۶۰۲۱۲_۲۱۲۱۱۳

وی گفت: نه این طرفداری است؟،یا خودتان رابه خواب زده اید یا خوابتان گرفته است.دکتر کاییدی افزود:اگر خوابتان هم گرفته،مردم می خواهند بیدارتان کنند.
وی اضافه کرد: جمعیت جوان را ببینید،پلدختر می خواهد یک پا برهنه را به مجلس بفرستد،نمی خواهند دوباره در جامعه،ما برگردیم به قبل از انقلاب ۵۷،نمی گذاریم برگردیم به قبل از ۵۷،مردم انقلاب کردند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم خانواده شهیدند،رزمنده اند،ایثارگرند،همین الان هم اعلام می کنم به هیچ گروه خاصی وابستگی ندارم.

۲۰۱۶۰۲۱۲_۲۰۵۹۰۳
وی با بیان اینکه سرباز رهبر و فرزند انقلاب و مردم هستم،تصریح کرد:رای را از مردم می خواهم نه از هیات های اجرایی و انتخابات،منتظر جواب آقای استاندارم،مردم پلدختر پلدختر و بالاگریوه این را قبول نخواهند کرد.

للل

  1. جودکی

    الله اکبر الله اکبر الحق که سرباز ولایتی دکتر کاییدی

  2. پلدختری

    دکتر کاییدی با سخنان تاریخی و کوبنده ات که همیشه به موقع بیان میشوند این بارنیز حماسه ۹۴را رقم میزنیم به امیدخدا

    • امیری

      وقتی از اعضای هیات های ….و….آشکارا در حمایت از …………..دیده می شود چطور باید قبول کنیم مجریان بی طرفند

  3. بالاگریوه

    بصیرت در پرتو ولایت جانم فدای رهبر و فرزند دلسوز خودمان دکتر علی کاییدی

  4. شهسواری

    احسنت بر توای جودکی که باز هم پرچم جودکی و بالاگریوه را فقط وفقط خودت برافراشته میکنی با این غیرت و مردانگیت

    • غیربومی

      برادران چرا اینقدر خودتان را ناراحت می کنید. اقای …….تمام سخنرانی هایش در حال حاضر تنش زاست و تعدادی که از ایشان حمایت می کنند اکثرا کسانی هستند که ایشان در طول ۸ سال گذشته با ……نموده و حق الناس می باشد . ایشان بسیار ناراحت هستند که ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر دور ایشان جمع شده اند ان کسی اصول گراست که پایبند به قوانین باشد و …… نکرده باشد برای مثال فقط به شبکه بهداشت و یا بیمارستان سر بزنید .من هم با ان برادری که گفت کایدی ۶ تا ۷ هزار رای بیشتر ندارد موافقم . کایدی بای بای خدا حافظ انشالله که به کاندید برنده تبریک بگی و دنبال حاشیه نری . / // برای کایدی هم ارزوی سلامتی و صبر و موفقیت در زندگی داریم / غیر بومی ساکن در پایتخت

  5. حامی دکتر کاییدی

    وبار دیگر با غرور و افتخاردر روز ۷اسفند مینویسیم دکتر علی کاییدی

  6. بیداری اسلامی

    سال ۸۶آمدنند و طوری صندوق ها را تنظیم کردند که کاییدی پیروز نشود اما دست خدا نگذاشت الان هم کسانی که تظاهر به بیطرفی می کنند در کارشام موفق نخواهند شد چون حامیان کاییدی دیگر نخواهد خوابید و بیدار هستند

  7. بیداری اسلامی

    عکس های انتخاباتی را خوب نگاه کنید انهایی که می گفتند کاییدی رای ندارد بیایند و اقیانوس مردم را ببینند

  8. بی نشان

    خداحافظ کاییدی مردم انتخاب کردند و تمام
    افرین به این سایت بی طرفتان واقعا خیلی بی طرفه

    • امیری

      دوره قبل از طرفداران آقای محمودنژاد و آقای کاظمی و آقای کرمی و پورحسینی و..بعنوان عامل اجرایی و بازرسی و نماینده فرماندار سر صندوق ها بود چرا الان از آقای کاییدی حتی یک نفر چینش نشده است

  9. محمودی

    از نام کامنت تون معلوم که اهل مردم جودکی نیستید که احتمالا دریکوندی هستی ؟؟؟

  10. ایمانی

    کسانی که از مطب شان آمده اند که نماینده شوند این نکته را فراموش نکنند که کاییدی از مطبش در پلدختر به مجلس رفت و درمیان مردم شهرش بود دردشان را میدانست

    • ناشناس

      مردم فصل الخطاب هستند و کاییدی مردمی را انتخاب می کنند ۸۶هم این کار را کردند و دکتر حق دارد عصبانی باشد

      • سرویس خبر

        با سلام و درود بر همراهان همیشگی بلوطستان
        متاسفانه برخی از کامنت های ارسالی خوانندگان محترم با خبر و مطلب منتشر شده در بلوطستان موضوعیت و تناسبی نداشته و غالبا غیر قابل انتشار هستند لذا انتظار می رود خوانندگان و مخاطبان عزیز ضمن رعایت این مساله از درج نظرات توهین آمیز و بی تناسب با خبر خودداری کنند.

  11. پلدختری

    بنظرم نماینده وضعیت را میداند و دارد … میکند

  12. سعید

    مثل اینکه کاییدی یادش رفته دور گذشته فریدون رشیدی تمام عوامل اجرایی وبازدسی را……. گذاشت مردم دیگر گول نخواهند خورد

    • سلمان

      دورگذشته نمایندگان فرماندار وعوامل اجرایی ۵۰&۵۰بودن وناظرین که معلومه یکطرفه به نفع کاندیدای ناکام به تعدادزیادچیده شدن که دادخیلی هارو درآورد.

  13. شرفي

    دوباره سونامی اومد الحق دکتر کاییدی غوغا کرد دوباره سیل اومددددددددددددددد الله اکبر از این شور نشاط (بقول قدیمی ها و مثال معروف با خدا باش و پادشاهی کن )

  14. گودرزي

    آقای بی نشان معلوم میشه کی میبره ما به شما در همین جا میگیم بای بای ما شفاف و زلالیم تیم کاییدی فعلا تازه با تکماده و تبصره آروم شدی!!!!!!!بزار ببینیم مردم چکار میکنن

  15. کارا گاه علوی

    با سلام خدمت شما عزیز از دست رفته !!!!
    این خواب انتخابات واست دیگه بیداری نداره فقط باش و صبح ۸ اسفند و ببین و جون عامو دی تموم کردیه !!!!!
    اون کسی هم که واست این حرفها رو …..ناشی بوده که با فاصله زمانی دقیقه ایی کوتاه زحمتشو کشیده .
    این دور یا سید حمیده یا چراغی راستی …..دیگه اثر نداره …….

  16. جودکی

    جودکی به غریبه رای نمی دهد.کسانی که در …. اطراف می گویند می خواهند برمردم جودکی حکومت کنند کور خواندند.اینها درپلدختر چندخانواده اند ؟ان اقا در … چکاره ی ماست؟چندساله از دکتر اینهمه امتیاز گرفته حالا علم بلند کن …شده

  17. جودکی

    چرا …. و….پلدختر به دهیارها می گویند فلانی متخصص است به او رای بدهید

    • برومند

      کاملا صحیحه فشار به دهیاران وشوراها نتیجه نمیده و اونا هم فرزندان ملت هستن وبا مردم وانقلاب ۸۶ همر اه

    • بابایی

      عامل اجرایی مجری یا بازرس انتخاباتی نباید در راهپیمایی ۲۲بهمن داد بزند بگوید من طرفدار مبلغی و چراغی هستم

  18. سعید خاوری

    شک نکنید کائیدی در سطح همه روستاها طرفدار دارد و مطمئن باشید یک پای فینال است

  19. علی
  20. رفیعی

    من حمایت خود را از دکتر کائیدی اعلام میکنم

  21. علی

    این خواب نیست بلکه بیداری ۱۰۰درصدی است

  22. ناشناس

    ایشون.که عوامل اجرایی مورد خطاب میدن بهتره به ریس …….که ایشون پشتش هستند بگن که رای آزاد نه به زور و اجبار به کارمندا بگن به کایدی رای بدید یا ……..

  23. علی

    آقای نسبتا محترم دیگه حنات پیش ما رنگی نداره اصلا با چه رویی اومدی کاندیدا شدی کشکان رو هم خشک کردی پالایشگاه رو ….
    دو دور نمایندگی از سرت هم زیاد فقط چهره جدید مهره های سوخته هرگز
    این راه را ادامه خواهیم داد تا تا به نماینده اصلح ی مثل آقای بروجردی برسیم

  24. برنامه ریز شهر

    … به پرسنل خدمات ….. قول اضافه کاری و نفری ۱۰۰ تومان پاداش داده در صورتی که روز انتخابات در ….. و به ………رای بدهند.

  25. بابایی

    کسی نمی تواند انتخابات را مهندسی کند مردم بهترین مهندس هستند و تشخیص خوبی دارند

  26. امین

    تاکنون مواضع انتخاباتی کاندیداهای محترم خیلی اهمیتی نداشت برام ,وبراحتی ازکناراین مسائل میگذشتم,امادر راهپیمایی ۲۲بهمن که رفتاربعضی عوامل اجرائی وبازرسی را درتبلیغات برای بعضی کاندیداهای خاص دیدم ابتدافکر کردم که اینهاهوادار ویالیدر کاندیداهاهستن,اما پس از پرس وجومتوجه شدم که اینان امانت داران رأی مردم هستن,که علنأبه مردم ….کرده ودرمقام ستادتبلیغاتی کاندیداهای خاص درحال تبلیغ هستن واین موجب نگرانی شدیدبسیاری ازمردم شد,امیدوارم استاندارمحترم قبل از بروز هرگونه اتفاقی واردعمل شده وبه این وضعیت درهیأت های اجرایی وبازرسی شهرستان پلدختر ومعمولان پایان دهدتامردم شریف باآرامش خاطر درپای صندوق های رای حاضرشوند

  27. دریکوندی

    میزان رأی ملت است
    انشاالله مردم نجیب،ولایتمدار،ایثارگر وهمیشه درصحنه پلدختر باهشیاری وآگاهی خود اجازه هیچگونه خودسری به بعضی ازعوامل اجرائی وبازرسی که دنبال …… شخصی وتسویه سیاسی هستن رونداده وبا انتخاب دکترکائیدی همچون دو دورگذشته این سنگر را به اهلش خواهندسپردوهیچوقت اجازه بازگشت به گذشته وتمامت خواهان رو نخواهند داد.
    “یاعلی”

  28. دریکوندی

    تاکنون مواضع انتخاباتی کاندیداهای محترم خیلی اهمیتی نداشت برام ,وبراحتی ازکناراین مسائل میگذشتم,امادر راهپیمایی ۲۲بهمن که رفتاربعضی عوامل اجرائی وبازرسی را درتبلیغات برای بعضی کاندیداهای خاص دیدم ابتدافکر کردم که اینهاهوادار ویالیدر کاندیداهاهستن,اما پس از پرس وجومتوجه شدم که اینان امانت داران رأی مردم هستن,که علنأبه مردم …… کرده ودرمقام ستادتبلیغاتی کاندیداهای خاص درحال تبلیغ هستن واین موجب نگرانی شدیدبسیاری ازمردم شد,امیدوارم استاندارمحترم قبل از بروز هرگونه اتفاقی واردعمل شده وبه این وضعیت درهیأت های اجرایی وبازرسی شهرستان پلدختر ومعمولان پایان دهدتامردم شریف باآرامش خاطر درپای صندوق های رای حاضرشوند

  29. وهاب

    منظور کدوم کاندیدا هست که بدونیم بهش رای ندهیم

  30. جودکی

    آقای کاییدی،مردم انتخابشون رو کردن،برو همانجایی که ….. رفت/جالبه که حضرتعالی هم معتقد به سلامت در انتخابات هستی

    • ناشناس

      کاییدی اگر معتقد به سلامت انتخابات نبود میدان را مثل خیلی از قبلی ها انحصاری می کرد و فضا را طوری می بست که کسی جرا ت نکند به نماینده بگوید بالای چشمت ابروست اما او طوری کردکه نماینده در دسترس باشد و پاشخگوی مردم باشد

  31. کاییدی طرفدار سیدحمید کاظمی

    سلام عباس جان -کامنت را حذف نکن منتشر کن—کاییدی خودش استاد مهندسی است شلوغش میکنه تا باز هم مردم پلدختر را ……. ولی این بار مردم حضور دارند و …. این عامیانه حرف زدن و (………………)را نخواهند خورد البته اولین دوره که رای اورد گفت دیگه بسه نمی نویسم برای انتخابات ولی مث اینکه ……. برا دوازده سال اونوقت میگه سادات واسه چی هشت سال نماینده بودن -(دکتر اگر۲۰۰۰رای اوردی گوسفدی برات سر می بریم)

    • علی

      کاییدی مهندسی تبلیغاتی می کند نه مهندسی انتخابات ،کسانی مهندس انتخابات هستند که در هیات اجرایی طوری دارند رفتار می کنند که فقط کاییدی پیروز نشود و این گناه نابخشودنی است چونکه در همه محافل با قاطعیت می گویند ما باید کاری کنیم وی به مجلس نرود اما مهندس و معمار انتخابات خداست و اوست که کاییدی را راهی مجلس می کند

  32. پلدختری دل سوخته

    الله اکبر پرویز اکبری اتاق فکر طایفه ابسری را که دیدم دلم برای تعدادی از طایفه ابسری میسوزد که هی میگن هیچ کسی از ابسری حق ندارد به کایدی رای بدهد ولی فهمیدم که حنای …………………… انها دیگر حتی پیش خانواده خودشان هم رنگی ندارد چه رسد به طایفه بزرگ ابسری .درود بر بصیرت اقای پرویز اکبری

  33. مرادی

    ورود آقای کرامت خانی پور را تبریک میگیم.

  34. بازاری

    کاییدی تمام شد و به تاریخ پیوست

    • صفری

      اونی که به تاریخ پیوسته کسی است که میدان را می خواهد خالی کند تا با تغییر موضع پیروز انتخابات شود اما زهی باطل که کاییدی پیروز انتخبات است و این افراد هم شکست مفتضحانه ای می خورند

    • نظری

      کاییدی ۱۲ساله می شود شک نکن منتظر روزهای آینده باشید

    • شاکرمی معمولان

      بخاطرسادگی وطرفداری از ما قشرساده وعشایرتوسط دکترکائیدی ومردمی بودنش باردیگر بهش رأی میدیم,مافقیروبیچاره ها توان پخت وپز چندرقم غذابرای کسانی که فقط کارشان خوردن است وهیچ کاری برایمان نمیکنند نداریم,کائیدی بدون هیچ مزاحمتی برایمان گاز وآب آشامیدنی وبهداشت آورده,ازش راضی هستیم,خداهم ازش راضی باشه

  35. اصولگرا

    شورشو درآوردند بهتر است برادر بازوند استاندار محترم پیگیر باشند چون بدجور اوضاع را دارند ملتهب می کنند

  36. مهدی نسب

    من کاری با افراد سیاسی ندارم چون رای هر کس نفس اوست
    ولی دوستانی که خشک شدن کشکان رو به دکتر کاییدی نسبت می دهند توجه کنند اولا: رژیم آبی کشکان آبی برفی است. ودهمیشه موقع تابستان به دلیل نبود بارش و ذوب شدن برف ها منبع اصلی آب رودخانه چشمه های زیر زمینی است.!دوما: علت اصلی نرسیدن آب به پلدختر افزایش سطح زیر کشت محصولات ابدوست مثل ذرت و برنج تا نزدیکی های معمولان بود، سوما: افزایش تعداد پمپ های غیر مجاز به تعداد ۱۵۰۰ عدد که بدون مجوز از کشکان آب پمپاژ می کردند.

    • هرمز امیری

      کاییدی تا توانست خدمت کرد بی خودی وصله ناجور نچسبانید که جواب عکس می دهد

  37. بسیجی

    شما که خودتان جهار سال قبل یک سال مجلس را تعطیل کردید وانتخابات را ….. وقت مهندسی کرد یادت رفته

  38. مهندس الکترونیک

    بازاری تو از کجا امده ای که چنین حرف میزنی از طرف خودت حرف بزن

  39. کوشکی

    با قدری انصاف و بینش صحیح وتغییرات مهمی که در منظقه بالا گریوه در طول ۸سال خدمت صادقانه انجام گرفته هر عاقلی را به دور از تعصبات خام وبرای کسب مقام ومنصب که برای مردم آقایی کنند مشخصه که دکتر کائیدی در شجاعت و دانایی رقیبی ندارد. آقایانی که برای ….. آمده اند برای هوی نفس و بزرگ بینی ها و زیاده خواهی آمده اند .دکتر کائیدی را خدا آورده تا چون گذشته تابوی دروغگویان را بشکند .

  40. ناشناس

    کاییدی ادم شجاع و مقاومی است و باج نمی دهد مجریان بیطرف باشند تا مردم عصبانی نشده اند

  41. سیدعلی

    جشن بزرگ پیروزی سیدمرتضی شاهرخی روز ۸اسفند باحضور مردم پلدختر ومعمولان,آنهایی که تردیددارند کناربگذارند وبه مابپیوندند

  42. از دیار معمولان

    در جواب برادر عزیز با اسم مستعار موشکی .شتر در خواب بیند پنبه دانه. یک کوشکی به کاییدی رای نمیده.

  43. از دیار معمولان

    در جواب برادر عزیز با اسم مستعار کوشکی .شتر در خواب بیند پنبه دانه. یک کوشکی به کاییدی رای نمیده.

  44. ر.ا

    به فضل خدای متعال بهترین نوشته برای شهر رقم خواهد خورد

  45. غلامی

    این کارهای عوامل اجرایی تنش ایجاد می کند حرف های کاییدی حق است

  46. دوست پشیمان شده

    شما آقای کاییدی این چهار سال فقط دوستان را راندی که دشمنی جذب کنی ولی ندانستی آنهای که شما را نماینده کردند فقط از این سیاست طرف مقابل ضربه خورده بودند وگرنه نه از اونها بدشان اومد نه از شما خوششان حالا دیدند که نه بابا شما هم دنبال خودتی ودنبال دشمنانی که جذب کنی غافل از آنکه دوستان هم میروند سراغ رقیب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان