شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حمایت از آیت الله مبلغی و محمد آزادبخت

حجت الاسلام والمسلمین هادی قبادی کاندیدای اصلاح‌طلبِ رد صلاحیت شده ی حوزه ی کوهدشت و رومشگان بیانیه در خصوص انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی نوشت و  ذر آن حمایت خود را از آیت الله مبلغی و محمد آزادبخت اعلام کرد. به گزارش بلوطستان متن کامل این پیام بدین شرح است:

Untitled-1

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم

با درود وسلام به روح بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و شهدای سرافراز ایران اسلامی و با آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ؛

 ملت بزرگ ایران بار دیگر در معرض امتحانی بزرگ در تعیین سرنوشت خویش قرار گرفتند و در منطقه ما حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان با توجه به شرائط خاص حاکم بر این دیار ؛ از حساسیت خاصی برخوردار است. اینجانب به عنوان یکی از فرزندان طرهان بزرگ در این دوره ؛ بر خود لازم دیدم که برای هر دو انتخابات در پیش رو نظر و دیدگاه خویش را به سمع و نظر همشهریان و هم استانی های عزیز برسانم :

۱. با توجه به جایگاه مهم مجلس خبرگان سرور ارجمندم حضرت آیت‌الله دکتر احمد مبلغی به ملاحظه مقام بالای علمی و پژوهشی در مجامع ملی و بین‌المللی و شخصیت محبوبی که در نزد گروههای مختلف مردم دارند و می‌توانند علاوه بر نقش آفرینی مؤثر در ایفای وظائف قانونی در مجلس خبرگان ؛ استان لرستان را به تراز مناسبی در سطح کشور ارتقاء دهند را شایسته احراز این مقام می دانم و امیدوارم هم استانی های شریف با رأی قاطع خود به این فرزند برومند و فرهیخته لرستان ؛ سهم این استان در مجلس خبرگان را ارتقاء بخشند.

۲. در انتخابات مجلس دهم نیز با در نظر گرفتن تمامی جوانب و ضرورت ایجاد تغییرات اساسی در روند توسعه همه جانبه منطقه ؛ آقای محمد آزادبخت را اصلح می دانم.

شخصیتی خوشنام در زمره خانواده‌های معزز شهیدان ؛ از خانواده ای اصیل با سوابقی روشن و افتخار آمیز با وجهه ای مردمی و ارزشی که در همین مدت کوتاه ورود به صحنه ؛ موجی از امید را در بین اقشار مختلف مردم با دیدگاههای سیاسی متفاوت اعم از اصولگرا و اصلاح طلب را ایجاد نموده است .

امید آن می رود که با این همگرایی ایجاد شده ؛ آقای محمد آزادبخت با ورودش به مجلس شورای اسلامی آغاز گر تحولی شگرف در وضعیت اسفبار شهر و دیارمان و منطقه طرهان بزرگ باشد.

ان شاءالله

                                هادی قبادی

  1. مهدی" واشیان"

    درود بر آیت الله احمد مبلغی مروجی دانشمند توانا وفرهیخته و مایه افتخار استان لرستان
    مبلغی جان تورا مینویسیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان