شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آزادبخت خطاب به هواداران: در حال ارائه مستندات هستیم / در هیچ تجمع اعتراضی شرکت نکنند

حضور مردم در انتخابات حماسی و  پرشور بود اما حواشی ایجاد شده در شهرستان کوهدشت دارد خاطره ای تلخ در اذهان مردم باقی می گذارد. به گزارش بلوطستان طرفدارن آزادبخت بعداظهر دیروز در خیابان جلوی شهرداری و فرمانداری این شهر تجمع کردند، برخی از آن ها نوشته های همراه داشتند که خواستار ابطال انتخابات بودند. محمد آزادبخت کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه کوهدشت و رومشگان پس از تجمع دیروز هوادارانش سخنرانی کرد. وی در میان نیروهای یگان ویژه خطاب به خیل انبوه حامیانش گفت:  من به کسی تبریک نگفتم و مدارک و مستندات زیادی مبنی بر وقوع تقلب وجود دارد وزیر کشور هم در جریان قرار گرفته و موضوع در حال بررسی ااست. وی از مردم خواست برای حصول نتیجه حرکت غیر قانونی نکنند پیش از او امام جمعه شهرستان هم سخنرانی کرد و احتمال تقلب رو  مطرح نمود.  آزادبخت در بیانیه ای هم از مردم و هوادارانش خواسته در هیچ تجمع اعتراضی شرکت نکنند. به گزارش بلوطستان متن این بیانیه بدین شرح است:

IMG_4599

مردم فهیم و ولایت مدار طرهان بزرگ
همان طور که مستحضرید، ما به شدت و جدیت تمام پیگیر مخدوش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کوهدشت و رومشکان از تمامی مجاری قانونی ذی صلاح هستیم و هیچ نیازی به اعمال خلاف قانون نداریم، لذا صدور هر گونه اطلاعیه تجمع از طرف هر شخص یا گروهی فاقد وجاهت قانونی است. مع الوصف از مردم شریف طرهان بزرگ استدعا دارم برای حفظ نظم و آرامش و جلوگیری از سوء استفاده افراد مغرض و نفوذی از شرکت در هر گونه تجمع به دعوت هر کسی جدا خودداری فرمایند.

با آرزوی عزت و سربلندی دیار طرهان بزرگ

فرزند کوچک شما؛ محمد آزادبخت

صیدعلی کورانی فر  نیز در خصوص انتخابات اخیر بیانیه ای نوشته که متن آن چنین است.

مردم شریف و بزرگوار
شهرستانهای کوهدشت و رومشگان
با عرض سلام و تحیات فراوان

حضور پر شکوه شما مردم در انتخابات مجلس دهم که لبیک صمیمانه و خالصانه به مقام معظم رهبری بود مایه تشکر و امتنان است . از فرصت استفاده میکنم در قبال تمامت لطف و محبت وعاطفه و بزرگواری شما عزیزان نسبت به این خادم کوچک سر تعظیم فرود می آورم و حرفی برای گفتن ندارم.
بخوبی میدانید انتخابات مجموعه ای از نتایج را بهمراه دارد و به هر کسی نتیجه ای میدهد که در جای خود بضاعتی برای اومحسوب میشود ، آنچه که از تجربه و توفیق در اختیار ماست کمتر از پیروزی در فرایند معمول انتخابات نیست که بایستی خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم .
اکنون همه باید بدانیم مراحل انتخابات پایان یافته است ودر انتهای این فرایند تنها و صرفا رفتار بر مدار قانون ودر کمال آرامش و امنیت واز طریق مجاری قانونی مورد پذیرش میباشد که این رفتار برجنبه ها و ظرفیت های ما می افزاید . در پایان مجددا از احاد مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشگان ممنون و سپاسگزارم و خداوند بزرگ را به وجود نعمت بی بدیل رهبری و نظام مقدس و مردمی بزرگوار چون شما شاکرم.

صید علی کورانی فر ٩۴/١٢/٨

 به گزارش بلوطستان، هرچند آزادبخت بعد از سخنرانی به خانه رفت و از حامیان نیز خواست به خانه ها برگردند،  اما عصر دیرور بین نیروهای یگان ویژه و افرادی که در خیابان ها تجمع کرده بودند زد و خورد رخ داد. بنا به گزارش خبرنگار بلوطستان نیروهای یگان توانستند با کمک گاز اشک آور تجمع کنندگان را متفرق کنند.؛ متاسفانه در این درگیری ها به تعدادی از اماکن عمومی از جمله بانک ها و موزه مردم شناسی شهرستان کوهدشت خسارت وارد شد.

IMG_4641 IMG_4647 IMG_4648 IMG_4650 IMG_4652 IMG_4661 IMG_4676 IMG_4682 IMG_4683 IMG_4693 IMG_4694 IMG_4695 IMG_4696 IMG_4697 IMG_4698

  1. احمد رضا

    ازادبخت هفتاد هزار رایی داشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان