شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » یک سری مشکلات و توقعات در انتخابات طبیعی است

به گزارش بلوطستان؛ فرماندار  کوهدشت  انتخابات اخیر را مشارکتی پرشور و پر نشاط ارزیابی کرد و  گفت وجود یک سری مشکلات و توقعات در مسیر انتخابات طبیعی است. ایشان درباره ی نقش  و وظیفه ی خویش هم عنوان کرد: وظایفی که به ما محول شده معتقدیم با همه توانمان انجام دادیم.

به گزارش بلوطستان؛ محمدکرم محمدی در این گفتگوی کوتاه که کانال تلگرامی «کاندیداگرام » آن را بصورت صوتی منتشر کرد، گفت: انتخابات کشور الحمد الله با یک مشارکت خوب و پرشور و با نشاط و سالم با صیانت آرا برگزار شد.

محمدی (۱۴)

فرماندار کوهدشت در ادامه اظهار داشت: طبیعی است در مسیر انتخابات ممکن است یک سری مشکلاتی باشد و نیز افرادی یک سری توقعات داشته باشند که عملا این توقعات بخشی به حق است و بخشی زیاده خواهی است. ما امیدواریم ان شا الله به یک شکلی ذائقه مردم تلخ نشود چون مردم مشارکت بسیار خوبی داشتند و لبیک خوبی  به مقام معظم رهبری، به نظام و به همه خوبی ها  گفتند که این مایه سرافرازی و سربلندی کشور می باشد به خاطر اینکه هرچه مشارکت به هر حال بیشتر باشد مقوم و تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: ماهم به بحث حق الناس همان صیانت آرا، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری معتقد بودیم. وظایفی که به ما محول شده معتقدیم با همه توانمان انجام دادیم وامیدواریم در این ارتباط هرکسی که منتخب مردم است ان شا الله در خدمت مردم و در خدمت نظام جمهوری اسلامی  باشد.

  1. احمد رضا

    محبوبیت خود را برا همیشه از دست دادید, اینحرفارو نزنید لطفا چونکه پیش مردم به تاریخ پیوستید.

  2. محمد

    شنیده بودیم قدیم می گفتن ایل فلان آمدن ما را خارت کردن ولی حالا خودمان به چشم دیدیم

  3. (رومشگان)

    ازاینکه به خوبی از رائ مردم صیانت کردی وحق را به حق داررساندی ویک نفرهم روی رینگ بوکس ضربه کردی تبریک میگوییم

  4. ناشناس

    جناب آقای فرماندار؛ خوب یادم هست در جلسه ی که با خبرنگاران داشتی بیان داشتی اگر فرزندم کاندیدا شود دین و دنیای خودم را نمی فروشم حال متوجه شدم …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان