شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » پل‌دختر بالاترین و بروجرد پائین‌ترین مشارکت را داشت

رئیس ستاد انتخابات لرستان عصر دیروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی وحدت و همگرایی در بین افراد جامعه را نشان داده است،‌ اظهار داشت: حضور مردم در توسعه کشور تأثیرگذار است و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم لرستان این بار همانند انتخابات‌های گذشته در پای صندوق‌های رأی حضوری فعال داشتند.

به گزارش بلوطستان؛ سیدسعید شاهرخی عنوان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیام‌های ریاست محترم جمهوری را سرلوحه کار خود در این دوره از انتخابات گذاشته‌ایم که جا دارد از همه اقشار مختلف مردم که با حضور ارزشمند و معنادار حماسی خود در پای صندوق‌های رأی مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کنیم. شاهرخی تصریح کرد: میانگین مشارکت مردم لرستان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بالاتر از میانگین کشوری بوده است و این نشان از وفاداری مردم این استان به نظام و انقلاب است.

این مسئول در ادامه با تقدیر از اصحاب رسانه و برگزارکنندگان انتخابات یادآور شد: انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لرستان با آرامش کامل و کمترین تخلف و شکایتی از سوی کاندیدها صورت گرفته است. رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: هیچگونه تخلف سازمان یافته‌ای در انتخابات این دوره در لرستان صورت نگرفته و مردم در یک فضای آرام حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.

شاهرخی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار ناظر و بازرس بر عوامل اجرایی نظارت و … حضور داشته و کار انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری را زیر نظر داشته‌اند. این مسئول یادآور شد: حضور مردم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی ۶۰ درصد، بروجرد ۵۳ درصد، کوهدشت و رومشکان ۷۶ درصد، سلسله و دلفان ۷۱ درصد، دروود و ازنا ۶۵ درصد، الیگودرز ۶۵ درصد و پلدختر ۸۵ درصد بوده است. شاهرخی یادآور شد:از یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۶ واجد شرایط انتخابات در لرستان ۹۰۱ هزار و ۲۵ نفر یعنی ۶۴ درصد در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشتند این در حالی است که میانگین کشوری ۶۲ درصد است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان اشاره کرد و گفت: ۶۳ درصد از مردم استان لرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت داشته‌اند که در شهرستان خرم‌آباد ۵۷ درصد، دوره چگنی ۸۱ درصد، بروجرد ۵۳ درصد، کوهدشت ۷۱ درصد، رومشکان ۷۲ درصد، دروود ۶۶ درصد، ازنا ۶۳ درصد، دلفان ۶۵ درصد، سلسله ۷۸ درصد، الیگودرز ۶۵ درصد و پلدختر ۸۱ درصد بوده است که در مجموع ۶۳ درصد از مردم استان لرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضوری فعال داشته‌اند.

  1. مهدی " واشیان "

    تخلف سازمان یافته نبود هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!

  2. یاسین2

    درود بر مردم شهید پرور استان لرستان

  3. ر.ا

    با احتساب آرا وارداتی به پلدختر مشارکت بیش از ۱۰۰ است چرا این ظرائف را نمیگویی سعید جان؟؟؟؟

  4. نوری

    آقای … شما خودت رئیس دزدها هستی. ..

  5. سعید

    از این به بعد بجای حوزه پلدختر و معمولان میگوییم حوزه پلدختر و معمولان و ماژین و دره شهر. آخه شما دیگه چرا از تخلف حرف میزنید ۴۰۰۰ رای وارداتی کمه براتون؟!!!!! دارید به تخلفات خودتون اعتراض میکنید. زمین برید هوا برید باختید.

  6. ناشناس

    منتقدین آقای کاظمی ،چرا دور قبل که حق ایشان ضایع شد مهر سکوت بر لبان خویش زدید.خوب بود ۵۰۰۰نفر دیگه هم به نماینده فعلی رای میدادند که رای ایشان میشد ۸۹۰۰که باز هم خیلی جالب و مضحک بود.احسنت بر مردم بیدار پلدختر

    • حق

      احسنت…اسفند۹۰تعرفه های ……رو فراموش کردند..البته۲۰۰۰رای پاره شده کاظمی روهم فراموش کردند..

  7. نام فرو برده

    جناب اقای سعید شا هرخی چه مکا نیسیمی با عث شد دقیقه نود نمایندگان فر ماندار در پلدختر و معمو لان حذف گردند و بجای ان برو جردی ها بیا یند مگر بخشدار و فرماندار را خو دتان انتخاب نکردید چرا به اصلاحا ت و دولت رو حانی و اصلا ح طلبان لطمه زدید یادتان هست روز معارفه گودرز کر یمی با چه اب و تا بی از اصلا حات دم می زدید حا لا تد بیر را بر علیه تد بیر بکار می برید البته قبلا هم دسته گل به اب دادید اینکه خوا هر تان را مشاور مدیر کل کردید حا لا هم عمو زاده تان را نما ینده در پلدختر اصلا حات با این اختلا ف در کما قرار کرفت ۸۴۲= ۱۸۱۰۸ -۱۸۹۵۰ دست مریزاد. جواب ما برای خود جواب او را چه.

  8. نام فرو برده

    جناب اقای سعید شا هرخی چه مکا نیسیمی با عث شد دقیقه نود نمایندگان فر ماندار در پلدختر و معمو لان حذف گردند و بجای ان برو جردی ها بیا یند مگر بخشدار و فرماندار را خو دتان انتخاب نکردید چرا به اصلاحا ت و دولت رو حانی و اصلا ح طلبان لطمه زدید یادتان هست روز …… در سا لن جهاد خرم اباد با چه اب و تا بی از اصلا حات دم می زدید حا لا تد بیر را بر علیه تد بیر بکار می برید البته قبلا هم دسته گل به اب دادید اینکه خوا هر تان را مشاور مدیر کل کردید حا لا هم عمو زاده تان را نما ینده در پلدختر اصلا حات با این اختلا ف در کما قرار کرفت ۸۴۲= ۱۸۱۰۸ -۱۸۹۵۰ دست مریزاد. جواب ما برای خود جواب او را چه؟.

  9. نوری

    باسلام.من مطمئن هستم مسئولین اطلاعاتی.امنیتی و دستگاهها نظارت برانتخابات جواب حسن نیت مردم شهید پرور پلدختررا خواهند داد تا ثابت شودکه میتوان ازطریق قانون حق را به حقدار رسوند نه از طریق آشوب و اغتشاش و خسارت به اموال عمومی. تا آخرین بار باشد که کسی……مردم داشته باشد. با تشکر از مردم شریف پلدختر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان