شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تشریح حواشی انتخابات توسط کاییدی در صحن مجلس

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، حماسه ای عظیم و فراموش نشدنی در لبیک به آرمان های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب آفریدند.

به گزارش بلوطستان به نقل از خانه ملت خبرگزاری خانه ملت، علی کائیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با تقدیر از حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، حماسه ای عظیم و فراموش نشدنی در لبیک به آرمان های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب آفریدند، از طرف دیگر از مردم حوزه انتخابیه ام به خاطر حمایت و همراهی با بنده در دو دوره مجلس هشتم و نهم تشکر می کنم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خدا را شاکرم که در مجلس هشتم و نهم با توجه به چالش های فراوان، همواره در مسیر مرادم، رهبر معظم انقلاب استوار ماندم و در برابر کانون های قدرت و ثروت به عنوان فرزند شهید و انقلاب پایم سست و لرزان نشد، در زمانی که اصلاح طلب، اصووگرا می شود و اصولگرا، اصلاح طلب  و همه معتدل می شوند، در خط مقام رهبری حرکت کردم و وابستگی مطلق به هیچ کدام از جناح های سیاسی نداشته ام و بر اصولم پایدار ماندم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به کرسی سبز مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای متوسل نشدم و فقط به خدا و سپس به مردم اتکا کردم و در مسیر ولایت فقیه گام برداشتم.

کائیدی افزود: در اینجا باید از تمام کاندیداهایی که در سطح کشور و استان لرستان، تنور انتخابات را گرم کردند تا مردم به پای صندوق های رأی بیایند، تشکر کنم و امیدوارم مجلس دهم بتواند در حل مشکل معیشت مردم، اشتغال و عمران و آبادی کشور گام بردارد. از طرف دیگر متأسفانه در جریان انتخابات افرادی را به طور گسترده و سازمان دهی شده، با توجه به کم جمعیت منطقه و موثر بودن این مسئله در نتیجه انتخابات، از شهرها و مناطق دیگر استان و استان های همجوار، در یک روز قبل از آخذ رأی و در روز برگزاری انتخابات برای ارائه رأی به نفع کاندیداهای خاص در حوزه انتخابیه من مستقر کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه تذکر من در قبل از برگزاری انتخابات موثر واقع نشد که این مسئله برای مردم منطقه قابل تأمل است، از طرف دیگر با وجود خرید آرا و سوء استفاده از نیازمندان از جانب برخی کاندیداها، هیچ گونه تمهیدی برای مقابله با این موضوع از سوی مجریان استان لرستان صورت نگرفت، همچنین تهدید و ارعاب از سوی اراذل و اوباش سازمان دهی شده در سطح شهر و اطراف حوزه های اخذ رأی یکی دیگر از مسائل بود.

کائیدی گفت: متأسفانه شب قبل از انتخابات، خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر قرار گرفتم و آن ها به من حمله ور شده و سوئیچ خودروی من را بردند، به رئیس نیروی انتظامی و رئیس دادگستری  تماس گرفتم، اما پاسخ ندادند، در نهایت رئیس اداره اطلاعات شهرستان  پیگیر مسئله من شد و وسایل من را باز پس گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: با توجه به این اتفاقات این سوال پیش می آید که وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در استان لرستان آیا امنیت ایجاد کرده بود، از طرف دیگر درباره تخلف خرید رأی از سوی برخی کاندیداها، تمام اسناد و مدارک آن موجود است، همچنین مهندسی انتخابات و آرایش عوامل اجرایی و بازرسی و نمایندگان فرماندار از سوی معاون سیاسی استاندار یکی دیگر از مسائل بود.

وی ادامه داد: بدعت های انحرافی در عرصه انتخابات برای آینده موجب تغییر ملاک ها و معیارهای ارزشی در انتخابات های آتی خواهد شد، از این رو از شورای نگهبان و وزیر کشور خواستارم نسبت به بررسی کامل و احیای حق مردم  و ایجاد فضای سالم و برخورد قانونی با متخلفان اقدام کند.

  1. حمید

    دوره قبل که خودت با ..پیروز شدی چرا آین حرفها را نزدی………..حالا دم از انتخابات سالم میزنی؟

  2. ابسری سرنوشت سازدر انتخاباتها

    سلام و درود خدا بر مهندس درمنان و جا دارد از مجریان و ناظران و دست اندرکاران انتخابات تشکر کرد و به همه خدا قوت گفت و از دکتر کایدی من این سئوال را دارم که تو که اندازه ……….ر هم در بین مردم رای نداشتی اگر من به جای حضرتعالی بودم به جای نطق استعفایم را تحویل هیئت رئیسه می نمودم ..

    • فامیل آبسریها

      این بار آبسریها بصورت نسبی ازتمام کاندیداها حمایت کردند آمار ها بیانگر این واقعیت است.فرهنگیان طایفه محترم آبسری غالبا” با نفردوم انتخابات بودند.

    • پلدختری

      اب سری اگر سرنوشت ساز بود …. را راهی بهارستان می‌کردید بابا بست کنید حناتون دیگه رنگ نداره.صدا دهل ازدور قشنگه

  3. ناشناس

    درود بر کاییدی صادق وراستگو

  4. نام فرو برده

    کا ش قبلا هم اینطور فعا ل بو دی ا فسوس

  5. رضا

    درود بر شرفت کر لر با اصالت که الان حرف دل مردم رو زدی خدا نگهدارت باشد

  6. عبدالرضا

    کاش در این چند جناب آقای کاییدی قدر مردم رو میدونست

  7. حقیقت گو

    تشریح نه شکایت ،درودبرشرفت کاییدی،حقایق وحرف دل مردم رو بیان نمودی

  8. دوست پسر دکتر

    مثه یه مرد شکستت رو بپذیر
    تورو جان عزیزت تاییدکن

  9. دوستدار بانو سیمین بهبهانی

    ما ….. رو تقریبا ۸۰% داشتیم.تونستیم.زنده باد حمیدرضا کاظمی

  10. مهدی" واشیان"

    احسنت بر بیان حق و حقیقتت دکتر

  11. مرادي

    چرا دوره ی گذشته از مهندسی انتخابات حرف نزدی همه میدانند که فقط شما به ……شما شان نماینده و……… مردم قاطعانه به شما نه گفتند اگر در هشت سال خدمت میکردی این طور بازنده نمی شدی اختلاف شما ۱۴ هزار رای است

    • ناشناس

      اش خیلی شور بوده

    • تاابد حامی دکتر کاییدی

      کاییدی خودش میدونست وقتی که برادر و خواهر دوست رفیق و دشمن روبرویش قرارگرفتند ولی خوب شد که ماند تا مردم شهرم قدعافیتو بدوند باید می ماند تا نامش به بزرگی یاد شودخداروشکرکارهای عمرانی زیادی ب جای گذاشته و صدها …. دیگرهم بیاین از بین نمیروند پس خواهشا انصاف رو رعایت کنید کسانی که به دکتر رای ندادید از طرح های ملی به قول خودتان استفاده رو ببرید که بعید میدانم دیگرطرح ملی در پلدختر رخ بدهد.و کلام اخرفقط طرح ملی براپلدختر به وجود امده چطور اندیمشک و نورآباد …. روستاهای انها هنوز از نعمت گاز برخورد دار نیستم برای هر کاری تازحمت نگشید درست نمیشود پس بدانید دکتربرای هر کدام از این طرح ها زحمت کشیده نمی دانست گه مردم شهرش عینک دودی زدن برای او

  12. عارف

    شیرمرد بالاگریوه متشکریم واقعا دینت را به همشهریانت ادا کردی

  13. کلانتری

    درود بر دکتر کاییدی. با این انتخابات معلوم شد …..
    هر چه دکتر گفت حقیقت بود. دکتر کاییدی نشون داد که کتل هنوز داره دود میکنه

  14. رضا

    ایک که پنجاه رفت و در خوابی……………..مگر این چند روز دریابی

  15. پلئختری

    حقیقت جای کتمان ندارد آنچه دکتر کائیدی گفت واقعیت بود همه مردم شاهد……. روز انتخابات پلدختربودن

  16. ناشناس

    من کاری با عملکرد کاییدی ندارم و به ولله به کاییدی هم رای ندادم ولی حرف کاییدی حرف امروز هر شهروندپلدختری منصف است امیدوارم مسولین نظام مصلحت اندیشی ……

  17. جمشیدی

    باخت کائیدی بحث دیگری است! چرا یک عده ای نمی خواهند واقعیات تلخ و درد اور این شهر را بفهمند؟تا کی باید ما بازیچه غیر بومی ها باشیم؟ مگه چقدر از عمر ما باقی مانده است؟

    • امیرعلی

      برای فراراز واقعیت باخت دکتر را گرفته اند ام مهم اصل تخلفاتی است که دکتر در مجلس داد زد

  18. ناشناس

    شکست کایدی مهم نیست مهم حرف های است که در مجلس زده و باید رسیدگی شود

  19. دارا

    حداکتر دو سال دیگه قدر ارامش کایدی را میفهمیم .نماینده جدید خیلی خوبه اگه سفید دشت و الوار گرمسیری حسینیه بسته حسین اباد خرم اباد و ویسیان که در دوره های قبل که نمایندگی با انها بود برگرداند. بروزه ابرسانی جایدر را تکمیل کند .ادامه بزرگراه کردن خزم اباد به بلدختر را ادامه دهد.و این چند هزار نفری که مشگل دارند مشگلشان را حل کند .شکر خدا

    • سارا

      جناب دارا
      مگه کاییدی دنبال این بود که ویسیان رو به پلدختر اضافه بکنه ؟شما حاضرید برید زیر پوشش بروجرد ؟ سپیددشت تا خرم آباد فاصله کمی داره .پس ضروری نیست که زیر نظر پلدختر باشه . مگر دنبال این برنامه بود که پشته حسین آباد جز پلدختر شود ؟ تقسیمات کشوری ربطی به نماینده ندارد.اگر اینجور باشه باید دره شهر و آبدانان و اندیمشک که یک زمانی جز بالاگریوه بودن تحت نظر پلدختر اداره شوند.در مورد مطالب بعدی شما به حول و قوه الهی و تلاش جناب آقای کاظمی این موارد حل خواهند شد.

      • دارا

        اما سارا جان وقتی بمباران شد همین مناطق که از بلدختر جدا کردند در زمان…..پلدختر در حد بخش کوچکی شد .بخشدار ان زمان که توسط ان جنابان تعیین شده بود .هنوز جنازه شهدا در چم بوره و در داخل رودخونه غسل میدادند .که رادیو اعلام کرد.بخشی از شهر ستان کوهدشت به نام بلدختر بمباران شده خودم انجا بودم مردم اعتراض کردندبطور شدید.و اما مشگل نیست اگه واشیان چم مهر و جایدر هم جدا بشه .یک لحظه فکر کردم زمان قجر است و طرفمون عباس میرزا و و ترکمنچای و گلستان . امام علی میگوید اولین کسی که به شما کمک میکند خود شما هستید .لطف خدا به گفته شما تعارف و ……………………………………………………………دروغ شرعی است .حتما اگه ایرانی هستی هنوز ایرانی ها…..

  20. کوشکی

    مدیر محترم سایت نظرات راکامل بگذارید تا واقعیات بیان شود از تهدیدها نهراسید.

  21. مهدی " واشیان "

    دکتر حق روگفتی وسربلندمان کردی درود بیکران بر تو

  22. اص

    خدا شاهده من هم رأی ب کاییدی ندادم،ولی حرفاش واقعیت و حقیقتن،انتخابات سالمی رو شاهد نبودیم

  23. امیرعلی

    دکتر تا توانست خدمت کرد و به کسی زور نگفت و حکومتی شکل نداد و شاید مردم از سادگی اش اشباع شده بودند شاید

  24. ناشناس

    کاییدی چوب یکسری آدم …..خورد

  25. سعید

    من به کاییدی رای ندادم اما کاییدی زور نگفت مردم بعدا می فهمند بزارید….خواهند فهمید کاییدی چه کسی بوده

  26. تاسف

    چقدر ما مردم پلدختر از همه چیز جامانده ایم…
    نماینده ی شهرمون رو کمتر میدیدیم که در مجلس سخن بگوید…
    اینبار هم که در مجلس لب به سخن گشود از حق و حقوق خودش حرف میزد نه مردم!!!!!!
    جای بسی تاسف دارد…

  27. ناشناس

    نماینده شهر ما اتفاقا در نطق های مجلس و پیگیری بسیار فعال بود مثل اینکه شما از سخنان ایشان مغموم هستید و این ژست را گرفته اید و نام خود را هم تاسف گذاشته اید

    • حق

      سه نطق در۸سال که نشد دفاعیه اونم یک جلسه به ضرر شهرستان یعنی در راستای ابطال کردن حوزه که برابر با نداشتن۲سال نماینده و بودجه عمرانی میشه..یکی هم در راستای دفاع از حقوق مردم کهگلویه و بویراحمد وکرمانشاه..دیگری هم در راستای معرفی خود!!در ضمن تلاش در………………………جداسازی سپیددشت به خاطر جمعیت زیاد که مانع از فرستادن نماینده ازپلدختر میشد مثل ملک آسا و نداشتن راه دسترسی وهزینه های بالا/جداسازی ویسیان ازپلدختر برای نداشتن نماینده ازمعمولان چون درصورت وجود ویسیان پلدختری ها خواب دیدن نماینده رو میدیدند / ساخت پل دوم شهر پلدختر/داشت وموفق شدپلدختر رواز یک ده متروکه به دهستان بزرگ ومدرن رو داشت..البته بدترین کار د………………… بود که برای حدود۳۰۰۰نفر فایده داشت و برای۶۰۰۰نفر ضرر داشت!

      • حق

        کامنت رو بدجور سانسور کردی!!!!!خخخخخخخ
        بخش بالای نقطه چین درباره ی … بخش پایین درمورد…

  28. انتخابات مجلس بررسی شود

    فرماندار محترم خودش اعتراف کرده که چینش های غیربومی در برخی صندوق ها آن هم در شب انتخابات در حیطه اختیارات فرمانداران کوهدشت و پلدختر نبوده و جلوی ورود غیربومی ها را هم نتوانسته بگیرد پس نتیجه می شود ادعای کاییدی مبنی بر دخالت معاون سیاسی در انتخابات پلدختر بی ربط نیست چون بدون هیچ دلیل محکمه پسندی افرادی را بعنوان مجری انتخاباتی در معمولان بکار برده و بعضی پلدختری های غیر مقیم را هم با فشار جایگزین افرادی کگرده که از روزهای قبل توجیه شده بودند که روز جمعه بعنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای قراره انتخابات برگزار کنند این اظهارات جای بررسی بیشتری داره

    • مجید

      محبوبیت کاییدی حتی پس از شکستش نه تنها کم نشده که بسیار هم شده و او را مردم دوست دارند

  29. چالکل

    چرا افراد قوی تری چون دکتر پارسا(سازمان مدیریت مازندران) و دیگر افراد مشابه ، هوس نمایندگی پلدختر را نمی کنند؟ و اغلب بعضی افراد…… و بدون بضاعت علمی و اجرایی کاندیدای پلدختر می شوند؟!
    چرا باید تحصیل کردگان اجازه بدهیم کارهای …….. در پلدختر به عنوان کار تلقی شوند؟………… با آوردن امکانات دولتی حتی همسنگ وهموزن نیست در این شهر؟!!!
    این چه جفایی است که بر خود روا میدارید مردم پلدختر

  30. شهسواری

    هیات اجرایی پلدختر از ابتدا چینش اشتباه بود و بنده خدا دکتر کاییدی در همه سخنانش که فایلشان موجود است این را متذکر شده بود اما مثل اینکه قرار بود ……………الان هم همان چینش غلط باعث شد تا خیلی از افراد سر صندوق ها حذف شوند و نظاره گر برگزاری انتخابات توسط حامیان کاندیداها و افراد غیربومی درودی و..باشند

  31. عادلی

    شخصیتی مثل دکتر کاییدی در بین نمایندگان لرستان کم نظیر بود خداوند خیرش دهد که برای مردم تا توانست خدمت کرد

  32. بخشی

    کاییدی عشق مستضعفین و پابرهنگان است با رای نمی شود او را سنجید و در تازو قرار داد

  33. حق

    دیگه در مورد انتخابات بحث نکنیم.در مورد مشکلات شهرستان صحبت کنیم.

  34. نصیری

    خدایا فقط خودت میدانی حاج کوشکی کجا اینها کجا!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان