شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمی شود اینگونه ادامه داد/ صبر بنده هم حدی دارد

اسماعیل دوستی به یادداشت «آنچه بر ما گذشت» نوشته ی علی اصغر اسفندیار پور واکنش نشان داد به گزارش بلوطستان دوستی در این واکنش نامه که سایت های نزدیک به وی آن را منتشر کرده اند به تندی با پیر اصلاحات کوهدشت سخن رانده، به گزارش بلوطستان متن این نوشته چنین است:

۱ac22be6-c73a-47ec-9d9d-c8e90ea47da6

جناب آقای اسفندیارپور
با سلام
مطلبی منسوب به شما در یکی از سایت های منطقه منتشر شده که اگر مثل گذشته امضای نزدیکانتان را می داشت چندان محل اعتنا نبود. اما اینک که به شما نسبت داده شده بیشتر اسف انگیز و مقتضی پاسخگویی است. مغزشویی جوانان کوهدشت آن هم توسط شخص شما اگر بی پاسخ بماند خیانت به تاریخ است.
در تشریح آنچه که بر شما گذشته به کلی به بیراهه تحریف و اجحاف و کم انصافی رانده اید. به دور از تقواست که خود را مصلح بدانید و با ”کنایه ابلغ من التصریح” بنده را فرصت طلب. خود و جریانتان را به گونه ای توصیف کنید که مخاطب تصور کند در حال شنیدن اوصاف ابوذر غفاری است و رقیب را طوری بنوازید که گویی فرعون و قارون و بلعم باعورا و کعب الاحبار جملگی با هم سر از گور درآورده اند و موسی ها و ابوذرهای روزگار! وظیفه دارند رسوایشان کنند. تا کی می خواهید فحش جذاب مثلث زر و زور و تزویر را بی سند و پشتوانه خیرات این و آن کنید؟ چه تفاوتی هست بین شما و معجزه هزاره سوم؟ او هم هر جا که قافیه را تنگ می دید و کارنامه مثبتی برای عرضه نداشت رقیب را اصحاب این سه گانه معرفی می کرد. رفتارتان زننده است و نیست در شان معلم اخلاق سابق این شهر. قبول بفرمایید که نمی شود اینگونه ادامه داد، صبر بنده هم حدی دارد.
فعلا به سبب جلوگیری از تشدید التهاب سیاسی در منطقه و به احترام آرامش مردم در روزهای پایانی سال و طلیعه سال جدید سکوت را ترجیح می دهم. فقط یک سوال می پرسم و پاسخ تفصیلی تر را به بعد از ایام نوروز موکول می کنم: چرا پس از چهار مرتبه پیروزی نمادهای برجسته جناح راست در کوهدشت یعنی آقایان امامی راد و قبادی دست به قلم نمی بردید و ” نشکو الیه ” نمی سرودید؟ نکند پیروزی ایشان در کام شما شیرین تر از پیروزی بخشی از اصلاح طلبان و اعتدال گراهای این دیار است؟
” صاحبان قلم و صاحب نظران علوم اجتماعی شهرمان ” که برایشان ” کیس ” تعریف می کنید از تناقض های رفتاری شما پایبندی به مرام و گفتمان سیاسی برداشت می کنند یا رقابت ها و عداوت های شخصی؟

اسماعیل دوستی

  1. ناشناس

    کمپین” خداحافظ دوستی”

  2. رضا

    دوستی به تاریخ پیوستی شک نکن, جوانان خودشان تصمیم میگیرند اصلاحطلبان را دوست دارند جوانان اسفندیاریم پیر و مورد حمایت اصلاح طلبان است, تو کوهدشت و رومشگان راهم بجان هم انداختی متاسفم….

  3. دوستمراد مرادیانی (بازنشسته )

    به نظر میرسد اینگونه بحثها وتخریبها فقط آب به آسیاب دشمنان ریختن است لطفا خصومت و کینه ورزی را کنار بگذارید وبه فکر مردم باشید که همیشه شعارش را میدهید

  4. ناشناس

    صبرش لبریز بشود می خواهد چه بگوید ؟

  5. دوستمرادمرادیانی

    مصلحت این است که در یک نشست دوستانه باهم گفتگو کنید و بر اساس واقعیات مشکلات راحل نمایید زیرا ادامه مسیر برادری وهمدلی به نفع همگان است کاری نکنید که جوانان از شما مایوس شوند

  6. حمزه قبادی

    بخاطر این مردم بدبخت وملت بدبخت نیست این همه حرف وحدیث!

  7. حمزه قبادی

    بخاطر این مردم بدبخت وملت بدبخت نیست این همه حرف و حدیث!

  8. حمزه قبادی

    درودبرجناب آقای بساطی مدیرمحترم سایت وهمکارانشان!

  9. یک اصولگرا

    ای دوستی خان فرصت طلب مگه داریم؟مگه میشه؟الانم سکوت کنی بهتره.درودبرحمزه قبادی شریف

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان