شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بازدید استاندار از وضعیت اسکان و تمهیدات نوروزی پلدختر

photo_2016-03-23_15-42-42

استاندار لرستان در سفری کوتاه از آخرین وضعیت ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان پلدختر بازدید کرد. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند صبح پنجشنبه پنجم فروردین  در بازدید از مکان‎های اسکان و استقبال نوروزی ،ایستگاه هلال احمر ورودی شهر و ستاد اسکان فرهنگیان ورودی پلدختر و کمپ های مستقر هلال احمر ، پایگاههای امداد جاده ای و پلیس راه با برخی از مهمانان گفت‎وگو و نظر آن ها را در خصوص کیفیت خدمات‌رسانی در پایگاه های اسکان پلدختر  جویا شد.

استاندار همچنین با حضور در بقعه متبرکه امامزاده احمد علیه السلام پاعلم ضمن بازدید از اسکان و تمهیدات نوروزی در این بقعه متبرکه بر خدمات رسانی مطلوب به زوار و میهمانان نوروزی تاکید کرد.وی در این بازدید با بیان اینکه وضعیت خدمات تسهیلات سفر از دید مسافرین نوروزی رضایت بخش بوده است،گفت:هدف ما از این بازدید ها و گفتگوها ارزیابی وضعیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان ها و به دست آوردن شاخص ماندگاری مسافرین نوروزی در استان لرستان بوده که تاکنون این شاخص خوشبختانه رضایت بخش بوده است.

استاندار لرستان افزود:ستقبال مهمانان نوروزی از سفر به استان لرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. بازوند تصریح کرد: هدف ما به دست آوردن شاخص ماندگاری مسافرین نوروزی در استان لرستان است که تا کنون این شاخص رضایت‌بخش بوده است.بر پایه این گزارش شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان،فرمانده انتظامی لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان استاندار را در این سفر همراهی کرده بودند.

  1. لرستانی

    درود بر استاندار پر تلاش دولت تدبیر و امید مهندس بازوند

  2. تدبیرییان

    به نظربنده معاونت سیاسی امنیتی ایشان بسیارپرتلاش بود!

  3. ناشناس

    کاش میرفت وبازدیدی از تالابهای ولی عصر انجام میداد واقعا جاده داخل تالابها افتضاحست

  4. یافریادرس فریادخواهان

    بقعه متبرکه امامزاده احمددرحوزه استان لرستان نیست متعلق به استان ایلام میباشد،سرویس خبربلوطستان خسته نباشید،انتخابات تمام شداون هم جانبدارانه،ترسی ازکسی نداریم …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان