شما اینجا هستید
فرهنگی » برجام در حد یک تعهد کاغذی بود و عملیاتی نشد

۲۰۱۶۰۴۰۸_۱۳۴۰۴۷

امام جمعه پلدختر گفت :با شعار و سخن گفتن هیچ مشکلی حل نخواهد شد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان اینکه هیچ شک و شبهه ای در دشمنی آمریکا با ملت ایران وجود ندارد،افزود: متاسفانه دیدگاهی در بین برخی سیاسیون وجود دارد که کنار آمدن با آمریکا راه نجات است و به فرموده مقام معظم رهبری همین عده به دنبال اجرای برجام ۲و ۳و ۴بوده و برای دست کشیدن از مبانی و ارزش های اسلامی و انقلاب دم از آن می زنند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: آمریکا برای سیطره فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی بر جهان از انجام هیچ جنایتی ابایی ندارد و دشمن شماره یک ملت ایران است.وی افزود: رابطه ملت ایران با آمریکا در کلام امام و رهبری به خوبی تبیین شده و به گفته امام راحل هیچ سودی این رابطه برای ملت ایران ندارد.

حجت الاسلام سوری گفت: در بحث هسته ای هم آمریکا اتز هیچ کوششی برای متوقف کردن برنامه هسته ای فروگذار نکرده و به دنبال این بود که ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا نکند.وی با بیان اینکه آمریکا بدعهدی خود را در قضیه برجام نشان داده است،گفت: حتی خود مسئولین و مذاکره کنندگان ما هم بر بدعهدی آمریکا پس از برجام اذهان دارند و این کشور صرفآ بدنبال متوقف کردن برنامه هسته ای ملت ایران است.

وی افزود: برجام ۲و ۳و ۴که برخی سیاسیون مطرح می کنند این است که ملت ایران دست از حمایت از مردم یمن و سوریه و عراق و لبنان بردارد و در کنار اسرائیل قرار گیرد که با مبانی ارزشی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران این مساله همخوانی ندارد.

img_1534

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: ماهیت آمریکا مشخص است و قابل ارتباط نیست به طوری که در همین برجام مشخص شد و مسئولین ایران به تعهدات عمل کردند اما دولت آمریکا بدعهدی کرده و قائل به انجام تعهدات در مذاکرات نبود.

وی با بیان اینکه برجام در حد یک تعهد کاغذی بود و عملیاتی نشد،اظهار داشت: ماهیت آمریکا استکباری است و به فرموده مقام معظم رهبری عدم توجه به آن خسارت است.حجت الاسلام محمد سوری با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای و موانع تراشی های آمریکا و غرب برعلیه برنامه هسته ای ایران گفت: ملت ایران ملتی مستعد است و زیر بار سلطه زور نخواهد رفت.

  1. میرزایی

    تقویت حاج آقا سوری از واجبات است چون جایگاهش متعلق به ولایت است و همه باید زیر چتر ولایت رد شهرستان جمع شوند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان