شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با تمکین به رأی مردم موجب پیشرفت و اعتلای کشور فراهم شود

باپوزش فراوان ازخوانندگان گرامی سایت و مدیریت ارجمند نشریه بلوطستان به علت مشکلاتی که شماها از آن آگاه هستید و حساسیت هایی که در دو روز بعد از انتخابات پیش آمد نتوانسم مطلب دیدار با نماینده محترم مردم کوهدشت ورومشکان را در اختیار مدیریت سایت و مخاطبانش قرار دهم تقاضای بخشش دارم.

ملکشاهی

دوستان مطلب پائین مزربوط به دو روز بعد از انتخابات  است که طرف بازنده دست به اقدامهای خیابانی زده بودند، آن موقع فدوی حسین آزادبخت مومه وند بنام خبرنگار بلوطستان با جناب دکتر ملکشاهی منتخب مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشکان دیداری داشتم پس از گفتن عرض تبریک بمناسبت پیروزیش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظر ایشان را در امر انتخابات جویا شدم، ایشان ضمن تشکر ازتمامی اهالی دو شهرستان کوهدشت ورومشکان ازحضور پررنگ آنها که بالغ بر۷۰ درصدی در انتخابات شرکت داشتند کمال قدردانی را ابراز کرده و ضمن آرزوی سربلندی برای مردم ترهان برزگ از پیشگاه کردگار عالم، نظر خود را درباره انتخابات چنین بیان داشت:

نباید با بداخلاقی سیاسی شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد

همه به رأی مردم تمکین کنند
کاندیدای اعتدلگرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مشارکت بالای مردم در انتخابات به واسطه بداخلاقی‌های سیاسی در کام آنها تلخ شود. به حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند اشاره کرد و به خبرنگار بلوطستان گفت: این حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان از پایبندی آنها به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دارد. وی ادامه داد: این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم به این باور رسیده‌اند که رأی دادن آنها در تعیین سرنوشت‌شان تأثیرگذار است و آنها خود می‌توانند آینده کشور را رقم بزنند.

IMG_4641
دکتر ملکشاهی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند «کسانی که نظام را هم قبول ندارند برای حفظ کشور پای صندوق‌های رأی بیایند» تأثیر بسیار زیادی بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشت و این نگاه رهبری نمونه مسلمی برای مردم‌سالاری دینی و دلیلی برای حضور شگفت‌انگیز مردم بود .
کاندیدای اعتدلگرا در انتخابات مجلس دهم در توصیه‌ای خطاب به کاندیداهایی که در انتخابات ۷ اسفند حضور پیدا کردند، گفت: همه کاندیداها و آنهایی که رأی لازم را نیاوردند، باید پایبند به قانون باشند و خود و هوادارانشان را به رعایت قانون ترغیب کنند و این اقدام می‌تواند پیروزی حضور مردم در انتخابات اخیر را در کام مردم شیرین کند.
وی تصریح کرد: نباید با بداخلاقی‌های سیاسی، مشارکت بالای مردم در انتخابات که موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است را کمرنگ و در کام مردم تلخ کنیم و باید تلاش شود همانطور که انتخاباتی آرام برگزار شد، شرایط بعد از انتخابات نیز با تمکین به رأی مردم موجب پیشرفت و اعتلای کشور شود. دکتر ملکشاهی ضمن تبریک به مردم کوهدشت و رومشکان گفت ما باید اولویت خود خدمت به مردم قرار دهیم و از رفتن به سمت ایجاد یک فضای سیاسی حذر کنیم .

  1. کامیبیز نجات پور

    اگر …… برنده شده چرا همان روز مصاحبه اش پخش نشد با کدام تیم کاری میخواهد به مردم خدمت کند

    • احمد

      کامبیز جان واقعا خوب گفتی با کدام تیمش با کدام نیروی با ….میخا کار کنه, …… که مداحی خوب بلده

  2. قوتل

    زمانی که قاضی … میشود وای ب حال ….

  3. امیری

    اوردن این مطلب پس از دو ماه غیرحرفه ای بود از بلوطستان بعیدبود

    • متو لد 30

      آقای بسا طی (شما میدانید۲ماه گذشته؟می دانیدمجلس آنجاست که ملت باشند؟مدانید ممی ونددرسته؟ شناسنامه رو کنید عکس خبر نگار چه چیزی را برخبرافزود؟سسسسسفا کن

  4. ناشناس

    بلوطستان تو دیگه چرا؟ چرا نمک به زخم ما زدی؟

  5. جوان اصلاح طلب پلدختری

    نماینده باید از دل مردم بیرون آید

  6. ناشناس

    مردم حامی آزادبخت هستنددرد مارو تازه کردبلوطستان

  7. فریدون بساطی

    با تشکر از نماینده محترم . دو شهر کوهدشت و رومشگان وتیم فرهنگی بلوطستان.

  8. جاویدالاثر

    آقا فریدون حقیقتا ….. باید با رای مردم از میان مردم با مردم ازدل مردم باشد.درضمن از سایت وزین بلوطستان ومدیر مسئولش انتظار این طور مطالبی نیست.امیدوارم که درج شود.

  9. ناشناس

    درود بر بلوطستان و آقای بساطی_آره درج این مطلب که دو غلط املایی هم دارد کمی تا قسمتی غیرحرفه ای بود درضمن همه میدونن چه شد و خدا اون بالا نظاره گر خواهد بود

  10. اصلاح طلب اصیل

    سلام و درود بر دوست رسانه ایمان برادر احمد آزاد سپاس از دغدغه هایتان این دوستان از اینکه رای شما ملکشاهی بود زخم خورده اند اگر هم نظر آنها بودین الان بازار به به وچهچه راه افناده بود ایکاش تاب شنیدن حرف مخالف را داشتند

    • ديد م كه.....

      هر کس بگه مخا لف رای واقعی مخالفم اصلاح طلب نیست.درود بر مخا لف من شعار نبوداقا ی بسا طی با سوگند به قلمتان تحلیلتان را درباره انتخابات کو هد شت چیست.گرچه این خبر بی موقع دم خر وس است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان