شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بیانیه های تقدیر منتخبان مردم خرم آباد از حماسه ملت

۴۰۳۸۲۵۲-۳۴۷۶-b__298626777

منتخبان مردم خرم آباد و دوره چگنی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شور حماسی مردم در انتخابات مرحله دوم تقدیر کردند. به گزارش بلوطستان بیانیه ی دکتر محمد بیرانوندی در تقدیر و امتنان از شرکت کنندگان در دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ی خرم آباد بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم…
مردم شریف، آزاده، هوشمند و حماسه آفرین خرم آباد و دوره ی چگنی و بخش های تابعه،با سلام و صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و ائمه ی هدی (علیهم السلام ) و با درود بی کران به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والا شان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز تحیت و سلام به پیشگاه مقام معظم رهبری و ریاست با کفایت جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی و کابینه ی توانمند ایشان، به عنوان شهروندی لرستانی و بویژه خرم آبادی برخویش می بالم که هم استانی ها، همشهریان و هم تباران بزرگی چون شما دارم، حماسه ی بزرگ و مثال زدنی شما در دور اول انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی حوزه ی خرم آباد و بویژه حضور غرورآفرین دور دوم شما در پای صندوق های رأی و انتخاب هوشمندانه ی مسیر مبارک اصلاح طلبی، پاک بازی و راست بازی، نشان از درایت و هوشیاری وصف ناپذیر شما است. لذا بنده به عنوان خادم کمترین شما خالصانه و خاضعانه، ضمن ساییدن پیشانی ارادت خویش بر خاک پاک درگاه احدیت، به شکرانه ی این پیروزی شکرین، بر خویش واجب و لازم می دانم تا از تک تک شما سروران ارجمندم سپاسگزاری و امتنان بعمل آورم و از درگاه با عظمت و کبریایی اش ملتمسانه خواهم خواست که نماینده ای شایسته، خدوم، پرتلاش، شجاع و دست پاک، برای استیفای تمام حقوق احقاق نشده ی شما باشم.
ضمن تقدیر و سپاس از همه ی کاندیداهای دوره ی اول و دوم از هر طیف و جناح سیاسی که با حضور فرخنده ی خود انگیزه ی ورود حماسی مردم در انتخابات شدند، به سایر منتخبان استان در دور اول و دوم، تهنیت گفته و خواستار آنم که از این پس ضمن احترام به اندیشه و منش هم دیگر، رقابت های بعضا مسموم دوران انتخابات را به یکسو نهاده و همدل و همسو بستر رفاقتی نو را در راه آبادانی و اعتلای این خطه ی مظلوم و محروم فراهم آوریم.
از تمامی آحاد مردم ،فرهنگیان، دانشگاهیان، احزاب و تشکلها، کسبه و بازاریان، کارگران، ورزشکاران، کارمندان ،نظامیان، کشاورزان، طوایف و ایلات و عشایر و سایر اقشار فهیم و موقعیت شناس شهر و دیارم از زن و مرد، و پیر و جوان از بن جان و سویدای وجود سپاسگزارم.
از نماینده ی محترم ولی فقیه در استان و اماجمعه ی محترم خرم آباد و ائمه ی جمعه ی سایر مناطق تابعه، استاندار فهیم و معاونین و همکاران ارجمندش، فرمانداران و بخشداران امانت دار و زحمتکش، شورای محترم نگهبان و هیات های اجرایی ، هیات های بازرسی، دادستان محترم و نیروهای نظامی و انتظامی، سیاسی و امنیتی که ضامن امنیت و سلامت انتخابات بودند، خاشعانه سپاسگزارم و همچنین از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان و تمامی رجال سیاسی که از بنده حمایت فرمودند، خالصانه قدر دانی می نمایم.
بی شک با شناختی که از این خدمتگزار بی ادعای خود دارید، می دانید که هیچگاه این پیروزی بزرگ را حاصل توانایی های شخص خویش ندانسته، بلکه آن را تماما مرهون و مدیون زحمت و تلاش صادقانه ی شما می دانم. پیروز واقعی این عرصه ی مهم شمایید.
لذا ملتمسانه خواستار آنم که در این راه خطیر و مهم از یاری و مساعدت این برادر کوچکتان غافل مباشید. بنده نیز به عنوان خادم شما مجددا در پیشگاه باری تعالی با شما پیمان می بندم تا بر مشی و اصول و شعائر دوره ی انتخابات خود پایبند بوده و در مسیر دفاع از منافع شما به قدر ذره ای معامله یا کوتاهی نخواهم کرد.

و قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا.

خادم همواره ی شما دکتر محمد بیرانوندی

برپایه این گزارش همچنین محمدرضا ملکشاهی راد با صدور بیانیه ای از مردم خرم آباد و دوره چگنی تشکر کرده است . متن این پیام که دراختیار بلوطستان قرار گرفته است ،بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رای ملت است. امام خمینی (ره)
مردم شریف و بزرگوار خرم‌آباد، دوره‌ی چگنی و بخش‌های تابعه
با سلام و دورود به ارواح پاک شهداء و روح ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی توفیق و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری و سایر خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
اکنون که به فضل پروردگار و حماسه‌آفرینی مجدد شما و تمام مردم شریف ایران، بار دیگر به جهانیان ثابت شدکه ما ملّت ایران، همواره در رقم زدن سرنوشت خویش و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، ثابت قدم بوده و این زمان که نوای دل‌نشین پیروزی ما در رقم زدن سرنوشت‌مان در تمامی جهان به صدا در آمده است، این حقیر با ابراز غرور و افتخار توام با فروتنی و خضوع، این حماسه‌آفرینی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و تمام ملّت ایران تبریک گفته و از خداوند منان طلب طول و عزت عمر و سلامتی توام با سربلندی برای تک تک ملّت ایران را دارم.

?اینجانب محمدرضا ملکشاهی‌راد، فرزند این مرز و بوم، به پاس اعتمادتان، به شما اطمینان می‌دهم که برای احقاق حقوق تک‌تک مردم حوزه انتخابیه‌ام تمام قد خواهم ایستاد و از کوچک‌ترین حقوق‌تان نخواهم گذشت و دریغ نخواهم کرد.
?بدیهی است که پیروز واقعی این انتخابات شما مردم پرشور و شعوری هستید که با حضور خود، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس و دل دوست‌داران میهن عزیز را شاد نمودید.
?لذا متواضعانه از همه‌ی مردم عزیز که در این انتخابات شرکت کرده‌اید و همچنین از کسانی که با بذل محبت خود مرا یاری نمودید صمیمانه سپاسگذاری می‌نمایم.
?لازم میدانم از همه کاندیداهای محترم و هوادارانشان که در پر رونق شدن فضای انتخابات تلاش نمودند صمیمانه تشکر نمایم و به منتخب مردم جناب آقای دکتر محمد بیرانوند تبریک گفته و آمادگی خود را جهت همکاری و هم‌فکری با ایشان در جهت خدمت به این مردم لایق و شریف اعلام داشته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای ایشان استدعا دارم.
?از مجریان و ناظران عزیز، بخصوص نماینده‌ی محترم ولی فقیه و امام جمعه‌ی خرم‌آباد، اعضاء محترم شورای تأمین و هیأت‌های نظارت و اجرایی، وزارت کشور، استاندار محترم، فرمانداران تلاش‌گر، مسئولان و کارکنان ارگان‌های امنیتی و انتظامی، ارباب جراید و مسئولان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی و همه‌ی دست‌اندرکارانی که با سلامت کامل و رعایت دقیق حق‌الناس انتخابات را برگزار نمودند، تشکر می‌نمایم.
?به برادران منتخب خودم در سایر شهرستان‌ها نیز تبریک گفته و اطمینان دارم که با وجود این عزیزان و با وحدت و همدلی، گام‌های موثری در جهت پیشرفت استان برخواهیم داشت.
?در خاتمه لازم می‌دانم ضمن تشکر و تقدیر از هوادران عزیزی که در این رقابت سیاسی، تمام تلاش و همت خود را برای حمایت از اینجانب بکار گرفته و در این راه متحمل زحمات و مشقات فراوان شدند تشکر و قدردانی ویژه نمایم.
?همراهان عزیز و حامیان صدیقم، امروز فصل رقابت پایان یافته و موسم همدلی و رفاقت برای اعتلای لرستان عزیز فرا رسیده‌ است. پس لازم است در سایه‌ی بصیرت و بیداری شما و دست در درست آحاد مردم شریف لرستان برای رشد و توسعه‌ی شهر و دیارمان بکوشیم. انشاءالله
و آخر دعوانا
الحمد الله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله طیبین الطاهرین
محمدرضا ملکشاهی‌راد

  1. کامبیز نجات پور

    امیدوارم حال که رقابت تمام شده منتخبین لرستان محروم در کمال رفاقت به فکر توسعه و ایجاد اشتغال باشند تا شاید جوانان با غیرت لرستان حضوری کمرنگ تر در زندانها و میادین تهران جهت عملگی داشته باشند
    لرستان سرشار از جوانان با استعداد میباشد
    امیدوارم منتخبین وقت خود را صرف انتصاب و تغییر روسای ادارات از طیف و گروه خود نکنند و بر سر این موضوع بین خودشان اختلاف بوجود اید

  2. شهروند

    درودبرملکشاهی عزیز-قطعا”نمایندگان استان باحمایت ازایشان مطالبات استان را به جد پیگیری کنند

  3. متو لد 30

    سلام امیدوارم رونوشت قولهایی که جهت رفع مشکلات به مردم دادید..چون برنامه درسی هرروز موردنظرتان باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان