شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتصاب مدیران باعت اختلاف میان نمایندگان است

photo_2016-03-12_22-40-43

 نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: بحث انتصاب مدیران بین نمایندگان مجلس، شکاف، فاصله و اختلاف ایجاد می کند.محمد بیرانوندی در جمع خبرنگاران افزود: نباید انتصاب مدیران اولویت اصلی نمایندگان باشد اما در مواردی که مدیریت خوب عمل نمی کند باید برای بهبود اوضاع اقدام کرد.

وی برایند اقدام مجموعه مدیریتی دولت یازدهم در استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: به طور قطع دولت افراد همسو با خود را انتخاب می کند.وی با بیان اینکه مدیرانی که با دولت همراه نیستند به دغدغه ذهنی تبدیل می شوند، گفت: دغدغه دولت و مجلس آینده رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است.
نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: خلا هایی در خصوص مدیریت های کلان وجود دارد و باید با سایر نمایندگان لر در راستای شناسایی و ارتقا افراد توانمند لرتبار تلاش شود.
بیرانوندی با بیان اینکه باید برای هر یک از شهرهای استان طرح های ویژه و کارشناسی تعریف شود، اضافه کرد: باید نمایندگان پیگیر تمام مسائل استان باشند.وی بیان کرد: اولویت اصلی جزاقتصاد واشتغال جوانان چیز دیگری نخواهد بود و در خصوص جابجایی مدیران نیز اگر فردی در رسیدن به مقصد نتواند همراه و همسو باشد نیاز به تغییر و تحول خواهد داشت.

  1. لرستانی

    اینها حمش حرفن.در عمل هیچ..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان