شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بام لرستان درحال نابودی است!

photo_2016-07-20_00-48-24
 

استاندار ده مرده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دستگاه های دولتی را هزینه کرد تا بام خرم آباد متولد شد.انتقادها شد ولی گوشی بدهکار این انتقادها نبود! کاری را بدون برنامه ریزی آغازکردند و اعتبار نسبتن زیاد عمرانی و حتی جاری دستگاه های دولتی درآن زمان هزینه شد.
درقبال درست شدن این بام صدها زن زایو به دلیل نبود اعتبار درخانه های بهداشت روستایی آسیب دیدند! روند جاده سازی ها کند شد و آمار تصادفات بالا رفت! جیره ی غذایی دانشجویان کم شد! کشاورزان برای دریافت کودشیمایی درتنگنا قرارگرفتند و زمین ها حاصل ندادند و…
بام خرم آباد”میراث رنج مردم لرستان” است این بام دیگربام ده مرده نبست!هزاران نهال بلوط و کاج و سرو درآن کاشته شده است! هرکس که بربام خرم آباد گام می گذارد تازه می فهمد “آمدن دارد”!

photo_2016-07-20_00-48-28

امروز بام خرم آباد برای لرستان یک ظرفیت جدید گردشگری است چه بخواهیم و چه نخواهیم بام خرم آباد پدیده ی جدیدی است. اگرمی خواهیم گردشگری را توسعه بدهیم امروز توسعه ی هیچ ظرفیتی شایسته ترازبام خرم آباد نیست.
این روز ها این ظرفیت بزرگ دارد نابود می شود! درختانش از تشنگی خشک می شود! جاده هایش با ریزش کوه مسدود می شود!انگار اراده ای دارد این ظرفیت بزرگ نادیده می گیرد!بام خرم آباد را مردم لرستان باید نگه داری کنند اهمیت این مجموعه کمتراز قلعه ی فلک الافلاک نیست!
به جای نابود کردن این مجموعه باید برای توسعه ی این مجموعه ی دیدنی ردیف اعتبارات ملی بگیریم.نمایندگان شریف و ارزشمند لرستان به ویژه شهرخرم آباد بهتراست ساکت ننشینند!هیچ مسیولی حق ندارد سلیقه ی شخصی خود را اعمال کند و کمربه نابودی این مجموعه بزرگ و دیدنی ببندد!بام خرم آباد نامی ماندگار و ظرفیتی فرامنطقه ای برای گردشگری غرب کشوراست.مردم این بام را دوست دارند مردم توسعه ی این ظرفیت را از مطالبات خود می دانند!

علی گودرزیان ع پایدار/بلوطستان

  1. شفیعی

    من عاشق قلم گودرزیانم

  2. ساتیاروند

    استاندار لرستان فقط به دنبال تضعیف کار بزرگ دهمرده است وگرنه دلیلی ندارد بام رها شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان