شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تو را به خدا به این "بنربازی" خاتمه دهید!

photo_2016-08-03_00-18-21

معلوم نیست “بنربازی” دولتی‌ها قرار است چه زمانی به پایان برسد تا دیگر شاهد این حرکت‌های “خودجوش”، “زودجوش” و “زورجوش” نباشیم.وقتی مسئولیتی به کسی داده می‌شود، در طرفه‌العینی شهر پُر از بنرهای تبریک “این انتصاب شایسته” می‌شود و زیر همه نوشته‌اند: “جمعی از خانواده‌های شهدا” یا هر جمع غیر واقعی دیگری!
از این گذشته؛ من نمی‌فهمم اگر همه‌ی انتصاب‌ها به‌جا و شایسته هستند، پس چرا روز به روز اوضاع ما قمر در عقرب‌تر می‌شود؟!آقایان مدیر و مسئول!اگر در پذیرش پُست‌ها، خدمت به خلق هدف‌تان است که دیگر تبریک و تهنیت ندارد! سرتان را بیندازید پایین و خدمت کنید. دیگر تبریک گفتن ندارد! مگر اورست را فتح کرده‌اید؟! یا قهرمان دنیا شده‌اید؟! یا اگر به روستایی تلفن داده‌اید، شق‌القمر کرده‌اید؟!
نگویید اطلاع ندارید سرمنشاء این بنربازی‌ها کجاست که هیچ کس باور نمی‌کند. اصلا در مورد همین بنر مخابراتی جلوی استانداری لرستان بگذارید صادقانه بگویم: اول؛ در بدرآباد چیزی به نام “ستاد مردمی” وجود ندارد. در هیچ روستای دیگری هم چنین ستادی نداریم.
دوم؛ با اطمینان به شما می‌گویم که هیچ کدام از اهالی بدرآباد روح‌شان هم از این بنر خبر ندارد!
سوم؛ بدرآباد از خیلی سال پیش تلفن داشته ولی به دلیل هوایی بودن کابل‌کشی دچار مشکل می‌شد و حالا فقط کابل‌ها را زمینی کرده‌اند!
چهارم؛ درصد قابل توجهی از اهالی، مخالف اجرای این طرح بودند چون می‌دانستند جلوی منازل‌شان را به هم می‌ریزند و بعد هم همان جور رهایش می‌کنند [که کرده‌اند]!
پنجم؛ هم از نظر عمق کانال، هم از نظر کیفیت خاک‌ریزی اصولی و کلا انجام اصولی کار، در نهایت بی‌نظمی، بی‌دقتی و عدم رعایت استانداردها این پروژه(!!) به انجام رسیده و به هر حال مسئولان مربوطه می‌توانند بررسی نمایند تا خودشان متوجه مسأله شوند![در عکس‌ها مشخص است]
ششم؛ هنوز خبری از تلفن و برقراری ارتباط نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده!
هفتم؛ می‌توانید این پروژه را هم جزو پروژه‌های “اقتصاد مقاومتی‌”تان تعریف کنید و حال‌اش را ببرید!

این مطلب در نیمه تاریک ماهمنتشر شده است

کرم رضا تاج مهر /بلوطستان

  1. کامبیز نجات پور

    بنر انتصابات ناشی از کمبود شخصیت می باشد این بنر چه دلیلی دارد نمیدانم

  2. ناشناس

    جناب آقای تاج مهر،تاوقتی که خرافات جایگزین خردودانش است این وضعیت همچنان ادامه دارد واین کارهای ناشایست بادموکراسی بدورازخرافات درتضادمطلق است !!!……..

  3. حمزه قبادی

    جناب آقای تاج مهر، تاوقتی که خرافات جایگزین خردودانش است این وضعیت همچنان ادامه دارد واین کارهای ناشایست بادموکراسی بدورازخرافات درتضادمطلق است! ! ! ……

  4. حمزه قبادی

    جناب آقای تاج مهر، تاوقتی که خرافات جایگزین خردودانش است این وضعیت همچنان ادامه دارد واین کارهای ناشایست بادموکراسی بدورازخرافات درتضادمطلق است! ! ! …..✌?

  5. حمزه قبادی

    امیدواریم باتلاش وکوشش خردجایگزین جهالت وخرافات شود!!!

  6. پلدختری

    همانطور که نویسنده محترم به خوبی به موضوع اشاره کرده است بتز یازی هیچ مشکلی را حل نمیکنه و اگر هر انتخاب یا انتصابی به جا و شایسته است پس چرا به این روز افتاده ایم.برای مدتی نصب بنرهای تبریک از طرف گروه و خانواده و عموماً غیر واقعی کاهش پیدا کرده بود.ولی به تازگی خیلی باب شده است.بهتراست این موضوع در منابر و محافل عمومی یادآوری شود که بیشتر ادامه پیدا نکند.به عنوان یک شهروند پلدختری برایم سنگین است که شاهد نصب یک بنر اینچنینی باشم که برای هیچ نصب شده باشد.ما شهرستانی هستیم که در مسیر ترانزیت سراسری قرار داریم و مشاهده این بنرها توسط سایر هموطنان جز پوزخنذ ثمره ای ندارد.واقعا خنده آور نیست برای کسی که سمت معاونت یا قبولی دانشگاه در یک شهر گمنام که خیلی از مردم نمیدانند کجاست باید بنر نصب کرد. تازه آن بنر هم از طرف اقوام و شاید خود شخص باشد.نکنه خیلی مهم و به قول عام نوبر این بنرها اسامی ادارات و مدیران آنهاست که که زینت بخش تیربرقهای شهر شده اند. در سال اقتصاد مقاومتی نمبدانم این مدیران ار کجای اداره میزنند تا بنر … را نصب کنند.آیا فرماندار شهر نمیتواند جلوی این فرهنگ غلط را بگیرد یا واقعاً نمیخواهند بگیرند.

  7. مهردادگودرزی

    باسلام ..ودرود بر تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.باتشکر فراوان از جناب اقای احمدی ..چند سال پیش فکر کنم دولت نهم بود که دستور داده بودن دیگر بنرنزنند.به قول این شهروند عزیز من نمیدانم معنی این بنر چیست.مگر یه پتروشمی..یا کارخانه یا اصلا کار خیلی مهمی انجام شده بنر بزنی.اینها همش پول بیت المال است دارد الکی خرج میشود برای تبلیغا ت و سیاست بازی خودشان……

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان