شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فیش های نجومی مدیران خیانت و غارت بیت المال است

photo_2016-08-19_15-14-21

امام جمعه پلدختر گفت:هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت های دولتمردان است. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری افزود: رعایت انصاف در ارزیابی های دولت و توصیه به دولتمردان لازم است. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دولتمردان کارنامه خود را بیان کنند و از توصیه و انتقاد سازنده استقبال کنند.

وی با بیان اینکه رفتار غرض ورزانه با هیچ دولتی به فرمورده مقام معظم رهبری جایز نیست،افزود: دولتمردان از تذکرات برای پیشرفت و بهبود کارها استقبال کنند.امام جمعه اظهار داشت: از منظر مقام معظم رهبری مدیران باید حائز ویژگیهایی باشند که مردمی بودن و عدم غفلت از دشمن  جمله آنها به شمار می رود.وی ادامه داد: مسئولین باید مردمی بوده و با مردم در ارتباط باشند زیرا تشکیل حساب مدیریت و عدم ارتباط با مردم مردود است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: بحث نفوذ مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسئولین نباید از دشمن و نفوذش غافل شوند . وی گفت: انتشار فایل صوتی منتسب به منتظری برگرفته از همین نفوذ دشمنان است و با انتشار آن خوش خدمتی به دشمنان و آمریکاست و افراد ی که حرمت قداست امام خمینی “ره” را نگه نمی دارند باید با انها برخورد شود.

photo_2016-08-19_15-14-27

حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهار داشت: سفرهای استانی از سوی دولتمردان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم تقویت شوند.وی افزود: مردمی بودن و ،مسئولیت را طعمه ندانستن از ویژگی های یک مسئول از منظر مقام معظم رهبری است. امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مسئول نباید مسئولیت را طعمه بداند،گفت: پست مدیریتی عرصه چپاول بیت المال نیست و کسی که مسئولیتی را می پذیرد نباید مسئولیت را عرصه ای برای چپاول و غارت بیت المال بداند.

وی گفت: اگر کسی خیانت کند در این دنیا و قیامت باید پاسخگوباشد. حجت الاسلام والمسلمین سوری افزود: فیش های نجومی مدیران خیانت و غارت بیت المال است و قابل بخشش نیست.

سوری گفت: دولت و قوه قضاییه با این موضوع برخورد کنند که چرا و بر چه اساس برخی مدیران حقوق نجومی دریافت می کنند.وی با اشاره به ۳۱مرداد سالروز آتش سوزی مسجد القصی بدست صهیونیست ها و روز مسجد و همچنین روز صنعت دفاعی افزود: رژیم جعلی اسرائیل از هیچ جنایتی دست برنمی دارد و نه مسجد برایش مهم است و نه خون انسان ها.

photo_2016-08-19_15-14-38

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: کشورهایی نظیر عربستان و قطر باید پاسخ دهند که چرا با چنین رژیم جعلی در ارتباط هستند.وی با بیان اینکه هر کشور باید در دفاع از خودش محکم و استوار باشد،گفت: صنعت دفاعی ما ذخیره و سرمایه دفاع مقدس را دارد و کشور دارای ویژگیهای استراتژیک است که دروازه جهان است و با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری که دارد نیازمند ابزاری بازدارنده برای دفاع از خود است.

امام جمعه پلدختر به آتش سوزی های اخیر پلدختر نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولین شهرستان ،فرماندار و بخشدار و بسیج و نیروهای مردمی که برای مهار آتش سوزی تلاش های خوبی کرده اند تشکر می کنیم.

photo_2016-08-19_15-14-03

وی افزود: متولیان امر در منابع طبیعی اگر امکانات ندارند برای تجهیز و گرفتن امکانات اطفای حریق اقدام کنند .حجت الاسلام والمسلمین سوری ادامه داد: بعضی از مدیران می ترسند یا ترس دارند اگر به جایی بروند فورآ صندلی آنها به خطر می افتد و کسی جایشان را می گیرد و باید برای این چنین روزهایی این مدیران فورآ تلاش می کردند زیرا وقتی حضور ندارند فایده ای ندارند.وی گفت: برای ساخت جایگاه مصلی نماز جمعه اگر هر کسی توانی دارد در این امر خیر مشارکت کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان